Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 28 авг 2007 14:36


joker написа:
kamus11 написа:
joker написа:
b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....

на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!
сложиж миналата зима добавка за теч на лики моли ,да чукна на дърво нямам проблем ,а и теч :026:

А ,чакай не бързай....има време..
ще викам ти да го :wink: сменяш :wink: :lol:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 авг 2007 21:00


kamus11 написа:
joker написа:
kamus11 написа:
joker написа:
b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....

на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!
сложиж миналата зима добавка за теч на лики моли ,да чукна на дърво нямам проблем ,а и теч :026:

А ,чакай не бързай....има време..
ще викам ти да го :wink: сменяш :wink: :lol:

готово приятелю!!!!Ще помагам с удоволствие!!!!Без майтап!


Потребителски аватар
xaoccc
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 30 авг 2007 0:21
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1992
Местоположение: София

Температура на охладителната течност на Голф

Мнениеот xaoccc » Чет 30 авг 2007 0:48


Изчетох с огромен интерес 17те страници по тази тема и реших и аз да споделя. Отскоро имам Голф 3 1,6 , 75к.с. и преди да тръгна към морето не бях гледал тая малка стрелкичка с градусите докато не ми загря малко преди Сливен (от София като трагнах не бях спирал)- 100-110 градуса, лампата на маслото почна да мига и да дрънчи през 2мин и реших да спра веднага. Маслото си беше на нормално ниво и е сипвано скоро. Затова предполагам че това стана заради охладителната течност. Оттогава насам гледам стрелката през 5 минути и се движи между 90 и 100 (при температура на околната среда над 25-30 градуса, често на слънце над 40). Хора с повече опит ми казаха да си проверя термостата и затова смятам да вкарам голфа в сервиз.

Ако има начин сам да си проверя работата на термостата и верността на датчика ще съм благодарен за предложения тъй като в момента не мога да отделя достатъчно пари за сервиз.

... а относно маслото - долях малко и сега е малко над мах. Какъв проблем мога да имам ако прекаля с маслото?


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Чет 30 авг 2007 6:55


проблем чак не . но ако даваш повече газ,може да просълзи от някои семеринг или гарнитурка .


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Температура на охладителната течност на Голф

Мнениеот spa » Чет 30 авг 2007 9:48


xaoccc написа:...
Ако има начин сам да си проверя работата на термостата и верността на датчика ще съм благодарен за предложения тъй като в момента не мога да отделя достатъчно пари за сервиз.
...

За проверка на термостата се иска да го свалиш и вариш... Без да се сваля може може да си го провериш само по косвени признаци (при това е хубаво да си сигурен че датчика на температурата е изправен). Нормално при мен е необходимо 1-2 км и 5-10мин работа за да ми паднат оборотите до нормалните при загрята кола за празен ход. Така че, палиш студена колата и караш нормално. Ако за кратко време стрелката ти на оборотите се нормализира на нормалното 700-900 то на колата най-вероятно и работи термостата... Друг начин е да измериш температурата на водата дали се покачила до около 90 градуса в този кратък период на работа.

Принципно термостата се скапва по два начина. Единият постоянно затворен и тогава коалта прегрява много бързо, другият постояно отворен и колата не загрява, или бързо се охлажда и не подържа необходимите градуси които са около 90. Ефекта е обикновено по високи обороти на празен ход и по-голям разход на гориво, не работещо парно и т.н.

Датчкиа на температура може по лесно да се тества. На него се мери съпротивление. За всяки модел датчик си има стойности в някакви граници коио съотвестват на мерената температура. Най-добре е да го мериш на стдена кола и на напълно загряла. Така ще може да видиш дали съпротивлението при студена кола съответства на околната температура и съпротивлението на заграла кола съотвества на 90-100 градуса. За повече подробности се порови по форума има доста писано.


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Чет 30 авг 2007 12:21


60 градуса...в жеги и задръстване ~70 макс..голф2 86, с лети джанти :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 30 авг 2007 13:41


bate_pe60 написа:60 градуса...в жеги и задръстване ~70 макс..голф2 86, с лети джанти :D

Лошо.....термостатченце!
Цитат:Щом навънка сняг забръска
ще чиниш ти зимъска
????


doktora III
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 22 авг 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

парно

Мнениеот doktora III » Чет 30 авг 2007 20:09


здр. и аз реших да споделя за моето парно и за стрелката.Тя не се качва повече от 70 градуса иначе перката си се включва и изключва,термостата е чисто нов.Ще може ли да кажете от какво е датчика ли е или .................и друго да попитам понейе ми разбиваха предния десен прозорец и имаше парченца по таблото и сигурно са влезнали и в парното през духалките на предния прозорец и от тогажа не мойе да духа силно.та вапроса ми е някои знаели как да разглобя парното и да си изчистя стъклата от вътре


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 30 авг 2007 22:20


Мойта си седи на 110.Кое точно трябва да сменя ,за да ми замеря правилно и сьответно да ми се включва перката когато си трябва ?


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Пет 31 авг 2007 10:30


Г3 ГТИ /2.0./-110 гр. и сваля до 90 и после пал и пак и пак...Мммм да!
Какво мислите?


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 31 авг 2007 10:35


90-95 :)


Потребителски аватар
xaoccc
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 30 авг 2007 0:21
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1992
Местоположение: София

да добавя още нещо

Мнениеот xaoccc » Съб 01 сеп 2007 10:20


spa благодаря за отговора, онзи ден дори ми обясниха за отворения и затворения термостат съвсем подробно.

А иначе намерих начин да държа температурата на 90: пускам парното да бичи яко жега. Не го правете при 40 градуса и затворени джамци - може да ви прилошее.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 01 сеп 2007 11:52


На 90° Ми Боцка перката :) иначе там някъде 85°-90° стигала е и до 95° :wink:


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: да добавя още нещо

Мнениеот orelko » Пон 03 сеп 2007 10:37


xaoccc написа:spa благодаря за отговора, онзи ден дори ми обясниха за отворения и затворения термостат съвсем подробно.

А иначе намерих начин да държа температурата на 90: пускам парното да бичи яко жега. Не го правете при 40 градуса и затворени джамци - може да ви прилошее.


Мда, онзи ден при пороя не съм си затворил догоре шофьорското стъкло и беше подгизнала седалката. Пуснах го да духа на макс топло парното и докато си карах стрелката не се качи повече от 70 градуса...


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 03 сеп 2007 10:58


моята в задръствания 98-100,малко като се раздвижа 90.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта