ще викам ти да гоjoker написа:kamus11 написа:сложиж миналата зима добавка за теч на лики моли ,да чукна на дърво нямам проблем ,а и течjoker написа:b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....
на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!
А ,чакай не бързай....има време..
Температурата на вашата кола в тези жеги
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kamus11 написа:ще викам ти да гоjoker написа:kamus11 написа:сложиж миналата зима добавка за теч на лики моли ,да чукна на дърво нямам проблем ,а и течjoker написа:b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....
на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!
А ,чакай не бързай....има време..сменяш
![]()
готово приятелю!!!!Ще помагам с удоволствие!!!!Без майтап!
- xaoccc
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 30 авг 2007 0:21
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1992
- Местоположение: София
Температура на охладителната течност на Голф
Изчетох с огромен интерес 17те страници по тази тема и реших и аз да споделя. Отскоро имам Голф 3 1,6 , 75к.с. и преди да тръгна към морето не бях гледал тая малка стрелкичка с градусите докато не ми загря малко преди Сливен (от София като трагнах не бях спирал)- 100-110 градуса, лампата на маслото почна да мига и да дрънчи през 2мин и реших да спра веднага. Маслото си беше на нормално ниво и е сипвано скоро. Затова предполагам че това стана заради охладителната течност. Оттогава насам гледам стрелката през 5 минути и се движи между 90 и 100 (при температура на околната среда над 25-30 градуса, често на слънце над 40). Хора с повече опит ми казаха да си проверя термостата и затова смятам да вкарам голфа в сервиз.
Ако има начин сам да си проверя работата на термостата и верността на датчика ще съм благодарен за предложения тъй като в момента не мога да отделя достатъчно пари за сервиз.
... а относно маслото - долях малко и сега е малко над мах. Какъв проблем мога да имам ако прекаля с маслото?
Ако има начин сам да си проверя работата на термостата и верността на датчика ще съм благодарен за предложения тъй като в момента не мога да отделя достатъчно пари за сервиз.
... а относно маслото - долях малко и сега е малко над мах. Какъв проблем мога да имам ако прекаля с маслото?
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Температура на охладителната течност на Голф
xaoccc написа:...
Ако има начин сам да си проверя работата на термостата и верността на датчика ще съм благодарен за предложения тъй като в момента не мога да отделя достатъчно пари за сервиз.
...
За проверка на термостата се иска да го свалиш и вариш... Без да се сваля може може да си го провериш само по косвени признаци (при това е хубаво да си сигурен че датчика на температурата е изправен). Нормално при мен е необходимо 1-2 км и 5-10мин работа за да ми паднат оборотите до нормалните при загрята кола за празен ход. Така че, палиш студена колата и караш нормално. Ако за кратко време стрелката ти на оборотите се нормализира на нормалното 700-900 то на колата най-вероятно и работи термостата... Друг начин е да измериш температурата на водата дали се покачила до около 90 градуса в този кратък период на работа.
Принципно термостата се скапва по два начина. Единият постоянно затворен и тогава коалта прегрява много бързо, другият постояно отворен и колата не загрява, или бързо се охлажда и не подържа необходимите градуси които са около 90. Ефекта е обикновено по високи обороти на празен ход и по-голям разход на гориво, не работещо парно и т.н.
Датчкиа на температура може по лесно да се тества. На него се мери съпротивление. За всяки модел датчик си има стойности в някакви граници коио съотвестват на мерената температура. Най-добре е да го мериш на стдена кола и на напълно загряла. Така ще може да видиш дали съпротивлението при студена кола съответства на околната температура и съпротивлението на заграла кола съотвества на 90-100 градуса. За повече подробности се порови по форума има доста писано.
-
doktora III
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 22 авг 2007 19:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
парно
здр. и аз реших да споделя за моето парно и за стрелката.Тя не се качва повече от 70 градуса иначе перката си се включва и изключва,термостата е чисто нов.Ще може ли да кажете от какво е датчика ли е или .................и друго да попитам понейе ми разбиваха предния десен прозорец и имаше парченца по таблото и сигурно са влезнали и в парното през духалките на предния прозорец и от тогажа не мойе да духа силно.та вапроса ми е някои знаели как да разглобя парното и да си изчистя стъклата от вътре
-
VladislavS
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- xaoccc
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 30 авг 2007 0:21
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1992
- Местоположение: София
да добавя още нещо
spa благодаря за отговора, онзи ден дори ми обясниха за отворения и затворения термостат съвсем подробно.
А иначе намерих начин да държа температурата на 90: пускам парното да бичи яко жега. Не го правете при 40 градуса и затворени джамци - може да ви прилошее.
А иначе намерих начин да държа температурата на 90: пускам парното да бичи яко жега. Не го правете при 40 градуса и затворени джамци - може да ви прилошее.
- orelko
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: да добавя още нещо
xaoccc написа:spa благодаря за отговора, онзи ден дори ми обясниха за отворения и затворения термостат съвсем подробно.
А иначе намерих начин да държа температурата на 90: пускам парното да бичи яко жега. Не го правете при 40 градуса и затворени джамци - може да ви прилошее.
Мда, онзи ден при пороя не съм си затворил догоре шофьорското стъкло и беше подгизнала седалката. Пуснах го да духа на макс топло парното и докато си карах стрелката не се качи повече от 70 градуса...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 64 госта
