та тя твойта е китка пред онова БМВ.както споменах по горе взимаш и от трите пасти.с една няма да мине номера

1. 100% абразив
2.50/50
3.и накрая полирчето
значи ще обесня и на теб.има едно пластелинче специално.ползва се преди да започне пастирането.след като измиеш колата няма да я подсушаваш.започваш да мачкаш пластелина докато стане топъл,после го правиш на пита и започваш да туркаш с него цялата кола.повъхността трябва да е мокра.когато пластелина започне да става черен пак почваш да го мачкаш докато стане пак топул и така докато минеш цялата кола.след това пристъпваш кум пастирането.добре е машината ти да има степени на оборотите.нанасяш пастата на най -ниските обороти и после увеличаваш.то на кутията или тубата на пастата си пише за оборотите.гледай машината да се движи равномерно и да не пастираш само с края на полир гъбта.м/у другото за 3-те пасти се иска различни гъби.но в краен случай може и с една.друго ако има нещо неясно питай
