изгорял лак

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот tribalero2 » Нед 24 авг 2008 14:38


shemkov написа:Ето снимките :)
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7131982


та тя твойта е китка пред онова БМВ.както споменах по горе взимаш и от трите пасти.с една няма да мине номера :wink:
1. 100% абразив
2.50/50
3.и накрая полирчето
значи ще обесня и на теб.има едно пластелинче специално.ползва се преди да започне пастирането.след като измиеш колата няма да я подсушаваш.започваш да мачкаш пластелина докато стане топъл,после го правиш на пита и започваш да туркаш с него цялата кола.повъхността трябва да е мокра.когато пластелина започне да става черен пак почваш да го мачкаш докато стане пак топул и така докато минеш цялата кола.след това пристъпваш кум пастирането.добре е машината ти да има степени на оборотите.нанасяш пастата на най -ниските обороти и после увеличаваш.то на кутията или тубата на пастата си пише за оборотите.гледай машината да се движи равномерно и да не пастираш само с края на полир гъбта.м/у другото за 3-те пасти се иска различни гъби.но в краен случай може и с една.друго ако има нещо неясно питай :wink:




Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот tribalero2 » Нед 24 авг 2008 14:40


забравих да кажа нещо.вземи си микрофибър за да обираш с него остатъка от пастата и след като приключиш пастирането никакви четки или гъби :D успех


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот shemkov » Нед 24 авг 2008 14:53


колега писах ти л.с. ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта