Golf 3 1.6 101 к.с. AEK - Пали трудно при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пали трудно сутрин

Мнениеот vanko88 » Пет 05 ное 2010 13:31


Krasi_vd написа:Здравейте колеги имам Golf 3 1.6 пълна инжекция сутрин като е студено пали от втори-трети пат.После пали като часовник.Помогнете ми.

Колега, аз имам 1.6i АЕК и имах проблем със студеният старт. Последва смена на свещи, кабели, бобина, палец, дистрибуторна капачка, филтри, регулатор на налягане на бензина, датчици за температура, гумени уплътнения и всичко имаше само временен ефект. Тъкмо сменя частта и се похваля във форума, и на другия ден пак го има проблема. Но ( винаги има едно "но" ) наскоро ми се откри по-дълго пътуване и си взех добавка за бензина на лики моли за почистване на инжекционна и горивна система. Благодарение на 11.45лв ми се оправи проблема :mrgreen: Даже разхода ми падна и за 700км си избих парите за добавката. Само да поясня,че добавката се слага на пълен резервоар. Това е от мен, дано да помогна.




Krasi_vd
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Пали трудно сутрин

Мнениеот Krasi_vd » Пет 05 ное 2010 16:32


не е акомулатор нов е.

vanko88 написа:
Krasi_vd написа:Здравейте колеги имам Golf 3 1.6 пълна инжекция сутрин като е студено пали от втори-трети пат.После пали като часовник.Помогнете ми.

Колега, аз имам 1.6i АЕК и имах проблем със студеният старт. Последва смена на свещи, кабели, бобина, палец, дистрибуторна капачка, филтри, регулатор на налягане на бензина, датчици за температура, гумени уплътнения и всичко имаше само временен ефект. Тъкмо сменя частта и се похваля във форума, и на другия ден пак го има проблема. Но ( винаги има едно "но" ) наскоро ми се откри по-дълго пътуване и си взех добавка за бензина на лики моли за почистване на инжекционна и горивна система. Благодарение на 11.45лв ми се оправи проблема :mrgreen: Даже разхода ми падна и за 700км си избих парите за добавката. Само да поясня,че добавката се слага на пълен резервоар. Това е от мен, дано да помогна.


мерси за съвета :да:


val4ana
Мнения: 289
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Трудно пали решено

Мнениеот val4ana » Сря 24 ное 2010 12:51


проблема беше в помпата след замерване на дебитомер темп датчик ламбда капачка и палец и най накрая помпа която не дършеше налягане с новата вече всичко е на 6


Jivko86
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Golf 3 1.6 AEK - не пали студена

Мнениеот Jivko86 » Сря 26 яну 2011 21:40


Здравейте, проблема е , че когато паля сутрин когато е студен двг, върти доста време а не иска да пали, пали чак когато долу горе ми събори акумулатора . Когато е топла вече няма проблем пали си нормално. Смених датчика за температурата и пак същото, закачиха я на комп и показа грешка датчик на коляновия вал, възможно ли е да от него ? Мисля тези дни да го сменя, ще пиша резултата.


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот dushanov » Сря 26 яну 2011 23:08


Нашите мотори (АЕК) грешката за датчика на кол. вал е всеизвестна! Няма грешка. Търси проблема другаде...


Jivko86
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот Jivko86 » Чет 27 яну 2011 0:43


ами почти всичко друго е проверено и си е ок, нямам идея от какво може да е, дали си струва инвестицията от 80 лв за датчика на к.в. ?


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот dushanov » Чет 27 яну 2011 2:04


99% съм сигурен, че не е от датчика. Нека да се изкажат и др. колеги. Според мен и с повреден датчик, пак трябва да запали без значение температурата...


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот theerazor » Чет 27 яну 2011 9:20


Провери си тоците, виж като въртиш дали имаш искра, ако нямаш искра се сещам от какво може да е. :012:


val4ana
Мнения: 289
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот val4ana » Чет 27 яну 2011 9:25


бензинова помпа според мен си е вариант по добре си я замери за налягане трябва да е 3 бара


Carfan
Мнения: 299
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот Carfan » Чет 27 яну 2011 9:41


+1 за бензиновата помпа.Ако не държи нялагане ще въртиш сутрин доста време.


Jivko86
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот Jivko86 » Чет 27 яну 2011 13:22


помпата я смених преди 2 седмици, сложих втора употреба но ме съмнява да е от нея. Ще ида да я замерят...


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот javor_bg » Чет 27 яну 2011 15:42


Направи следния експеримент. Сутринта преди първото палене даваш на контакт , чакаш 5-6 секунди, връщаш и пак даващ на контакт и така 7-8 пъти. Така помпата ще "подкачи" налягане преди да си завъртял стартера. Пробвай тогава да запалиш да видим дали има разлика. Всяка електрическа бензинова помпа трябва да има нещо като клапан или по-скоро вентил , който да не позволява на бензина в нея да се връща след изгасване на колата. Е може този клапан да се е развалил.


Jivko86
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Голф 3 АЕК - не пали студена

Мнениеот Jivko86 » Чет 27 яну 2011 15:47


добре колега ще пробвам, преди малко замерихме налягането на помпата и показа около 3 бара налягане




Banki
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Голф 3 1.6 (101 hp) АЕК пали трудно и придърпва!

Мнениеот Banki » Пон 21 фев 2011 17:19


Здравейте!!! От няколко месеца имам проблем с колата. Когато е студен двигателя трудно пали и не поддържа оборотите. Като загрее малко (3-4мин) оборотите се стабилизират, но след това до като е в движение постоянно придърпва. Ходил съм на 6 сервиза и ме заболя главата вече от идиоти :banghead: Сумати и пари съм дал без резултат! Ако някой може да помогне ще бъда благодарен !!! :bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта