Хидравличните повдигачи ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 07 фев 2006 17:08


Дано да си карал с 15 в 40 масло, но като вискозитет 90к. Ако не си го сменявал 90к колата ти, ако можеше да се запали самичка, да е офейкала от тебе mhihi




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 07 фев 2006 17:18


E де.........на бъзик ме зехте нещо...... :D


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Сря 08 фев 2006 11:05


bobcho написа:Ухаааа.Много въпроси мн нещо.
Долу на двора могат да се сменят стига да знеш ко требва да се прави.
Има 2 начина:
1. Сваля се главата на двигателя и тогава си работиш на спокойствие.Сваляш повдигачите и после с един инструмен се натискат пружините на клапаните и се разглобяват.
2. Без да се сваля главата.Сваля се само разшределителния вал и повдигачите.Намираш едно въженце и през отвора на свещите се вкарва в цилиндъра.Превърта се коляновия вал така, че буталото да натисне въжето към клапаните.

Проблема е, трябва да си зацепиш двигателя после правелно.Ако сваляш главата ти трябва динамометричен ключ.Трябва да знаеш реда на затягане на болтовете.
С една дума не се захващай да го правиш.Като четем не са ти ясни много нещата, затова отиди на сервиз.
Маслото не е необходимо да се сменя.Е ако си му е дошло време за смяна си го смени.
Цената на самите гумички не е голяма, но ако се сваля глава цената расте.


При това положение ще си доливам по малко масалце, докато може така. Мерси за описанието все пак!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта