По-добре на 87 според мен. Тези с по-ниските градуси доколкото съм чувал, са за страните с по-топъл климат, като Италия например. Много от колите оттам нов внос са именно с термостати на 84 градуса. На моето АБУ мисля, че взех 87 градусовия термостат и засега съм доволен, стрелката не мърда като загрее. За марката колегата ти е казал, подкрепям го на 100%. Моят термостат оригиналният беше с марката Wahler и имаше едни такива ситни дупчици по него, мисля, че е изправен, но колата загряваше сравнително бавно с него, тъй като през тях минава вода и върти и в големия кръг. Колата ми е внос от Холандия, а там климатът не е от студените. В края на лятото ми се наложи да го сменя, понеже не можах да изтрая този и си взех някакъв френски, на който липсват такива дупчици и колата си загрява доста бързо, докато ида до работа 3.5км вече стрелката е забила близо до работната температура на мотора.
