


Голф 2 гори масло
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
koki_folza написа:Благодаря ви момчета от изписаното от вас ми стана ясно че на първо време трябва да сменя гумичките на клапаните . Поне симптомите ми сочат за това . Имало вариант за сменяне на място надежден ли е тои и можете ли да ми препоръчате определена марка гумички , но по възможност ми кажете и цената им .
При този разход на масло хич и не се надявай да минеш само със смяна на гумичките.....сваляй главата,сменяй водачите,шлайфай клапаните(и припасване разбира се !)и главата.....при разбити водачи(а това е много вероятно при теб) смяната само на гумички е безрезултатна....изпитах го на собствен гръб...
А дали имаш и сегменти ще разбереш като форсираш ДВГ(както и като измериш компресията....въпреки,че )....ако пуши при форсиране...сегменти,ако пуши на ниски обороти(и оособено ако изпушва силно еднократно при сутрешно запалване)...гумички (и може би водачи).....има си обяснение.... при разбити водачи и износени гумички престоя и тихите обороти позволяват по-голям моментен дебит масло да се стече в цилиндрите(покрай водачите)...затова и пуши.....високите обороти увеличават минутния дебит на изгореното масло,но моментният я е по-малък(няма време да се стече такова еднократно количество масло,че да се появи дим)и затова при високи обороти не пуши.....При сегментните е обратно....оборотите повишават налягането на маслото в картера и при износен маслен сегмент "цвъркането " в горивната камера се засилва....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта