Голф 2 гори масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Нед 11 юни 2006 22:27


Ценовия диапазон е доста голям , а някоя изпитана марка бихте ли ми назовали . Благодарско маи ще ги сменям !




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 11 юни 2006 22:29


има много писано за този проблем.
мое мнение/и не само мое/ :wink: :
Ако смениш само гумичките без да смениш водачи на клапаните и без да ги припаснеш е временно решение 8-10 000км.
чети тук
и тук
и тук

и :търсачкаа


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Нед 11 юни 2006 22:48


Златни сте благодаря ви за дружните усилия с които ми помогнахте Супер сте!


Потребителски аватар
Deo88
Мнения: 2673
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Мнениеот Deo88 » Пон 04 авг 2008 21:25


еее , и панагюрци имало :) браво


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 05 авг 2008 7:56


koki_folza написа:Благодаря ви момчета от изписаното от вас ми стана ясно че на първо време трябва да сменя гумичките на клапаните . Поне симптомите ми сочат за това . Имало вариант за сменяне на място надежден ли е тои и можете ли да ми препоръчате определена марка гумички , но по възможност ми кажете и цената им .

При този разход на масло хич и не се надявай да минеш само със смяна на гумичките.....сваляй главата,сменяй водачите,шлайфай клапаните(и припасване разбира се !)и главата.....при разбити водачи(а това е много вероятно при теб) смяната само на гумички е безрезултатна....изпитах го на собствен гръб...
А дали имаш и сегменти ще разбереш като форсираш ДВГ(както и като измериш компресията....въпреки,че )....ако пуши при форсиране...сегменти,ако пуши на ниски обороти(и оособено ако изпушва силно еднократно при сутрешно запалване)...гумички (и може би водачи).....има си обяснение.... при разбити водачи и износени гумички престоя и тихите обороти позволяват по-голям моментен дебит масло да се стече в цилиндрите(покрай водачите)...затова и пуши.....високите обороти увеличават минутния дебит на изгореното масло,но моментният я е по-малък(няма време да се стече такова еднократно количество масло,че да се появи дим)и затова при високи обороти не пуши.....При сегментните е обратно....оборотите повишават налягането на маслото в картера и при износен маслен сегмент "цвъркането " в горивната камера се засилва....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта