Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Vidol Nikolov » Съб 23 окт 2010 18:10


Направо си е куц кон,дето остави другото му е взета душата докрай!
Ако искаш бензинова атмосферка от годините на Абф,която наистина да вьрви многоооо.....има едно друго трибуквие...сети се сам кое!




Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Escap3 » Съб 23 окт 2010 19:21


Абе и АБФчо върви доволно с някой дребни промени :P


Потребителски аватар
Pavlin
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Pavlin » Съб 23 окт 2010 22:11


Човек ако иска да си ръчка колата мисля че трябва да вземе бензина(ABF). Дизела нали необича високите обороти?


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот kiro rachnata » Съб 23 окт 2010 22:31


абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот garvan06 » Пет 28 яну 2011 20:44


kiro rachnata написа:
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/


Много е относително , караи го с хубаво високо октаново гориво защото след чипа ABF-а спира да харесва 95 бензина (не че преди това го люби :) ) и пълна синтетика с редовни смени не на 15 а на 12 13 хил. км. и ще издържи на тормоз повече от който и да е дизел на същия тормоз.
С което не казвам че на 400м или на гонки ще бйе дизела но , дори и да не го бйе дизела като го мачкаш (по мой възгледи) омира доста бързо . Единияг мотор работи на 11 а другият на 31 атмосвери , материалът им за изработка е един и същ.
ПОЗДРАВИ


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Garchev » Сря 02 фев 2011 18:54


Ами не знам АБФ колко много върви и колко е вървежен двигател ама щом Опел Вектра C20NE с рошав вал, чип и една генерация буквално го разпуква такъв голф (АБФ).. Просто оставам без коментар !
п.с. Дизела и специално този дизелов двигател, не е направен да се правиш с него на състезател по улиците, а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Ако ти се кара кола да ти харчи малко, да върви приятно (на повечето им се кара такава)- вземай дизела и не се чуди...
АБФ както казаха колегите си иска да му даваш газта за да върви (16V мотор е и се развърта след 4000 об/мин), а пък тогава каквото и да се лъжем тази кола си харчи над 10л/100км бензин!
Зависи от това какво искаш!
И все пак отново да кажа, че чипосан АФН си върви осезаемо повече от един сток вървящ АБФ, не говорим за някой издухан!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 фев 2011 19:25


Garchev написа: а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.

Това е ако е с оригиналния софтуер.След смяна на софта си дърпа доволно до към края 4500 оборота- след това просто нафтата няма скорост да гори.Гласувам за АФН-а - и двата са адски добри и безпроблемни мотори за Голф 3,но турбината при АФН-а дава перфектни характеристики на мотора във всякакви режими на работа в сравнение с АБФ-а.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот golf_mania_jambol » Чет 03 фев 2011 0:00


аз съм се пускал с такъф чипосан дизел с кр-а не мои да ме бие .....


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот mania » Чет 03 фев 2011 12:20


Имай предвид, че ако вземеш турбиниряния, тая турбина може да гръмне и да се охарчиш. Освен това поне според мен като искаш пауър си вземаш мощен бензин. Все пак всички цнаем, че наред с предимстваат на ниския раход на дизела 1 - ако се счупи нещо по мотора ремонтът е в повечето случаи трицифрен, 2 дизелът се аморитзира мног опо-бързо при спортно каране (смисъл, щом искаш мощна ,надали ще я жалиш толкова). Аз бих взел АБФ, въпрек ипо-високия разход. Все пак съм с АГГ и имам представа за какво иде реч.

Все пак НАЙ-ВАЖНО си остава техническото състояние на колата.


KoKo88
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 3:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот KoKo88 » Чет 03 фев 2011 12:30


И двата двигателя са много добри, но по различни начини :D Ако искаш по малки разходи за гориво Афн е твоят двигател, но ако не ти пука колко харчи и си истински рейсър АБФ е доказан! Плюс това е бензин,зимата нямаш ядове, не се умаря как да е държи много на гърч... А за средноваването всички се бъркат от проклетия въртящ момент на нафтовите печки,щото като дадеш газ ти се вдига предницата и уаууу летя мн върви,да ама от 1500 до 4000 оборота :D Бензинката отива до 7000...Абф върви повече доказано е, лично аз съм присъствал на много такива гонки и Абф дърпа поне с две коли поне! Така че сам си направи извода какво желаеш :)


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот ludiq1918 » Чет 03 фев 2011 12:55


Това да питаш каква кола е по добре да си купиш е меко казано смешно. Ти сам трябва да прецениш дали дизел или бензин искаш. Не може примерно искаш дизел , ама тук ти казали, че бензина е по добре и ти да се хвърлиш на бензина. Всичко зависи от това какво желаеш и какво ще си намериш. И аз обичам дизела :applause: , ама ако ми попадне запазен бензинов екземпляр от даден модел, сравнен с такъв но очукан дизел. Ще се замисля доста :mrgreen: .


Хитко
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Хитко » Чет 03 фев 2011 13:08


големи разбирачи :) Атмосферка срещу турбо мотор 8) А абф с турбо виждали ли сте? афн-на само ще му се :bowdown


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 03 фев 2011 13:27


Хитко написа:големи разбирачи :) Атмосферка срещу турбо мотор 8) А абф с турбо виждали ли сте? афн-на само ще му се :bowdown

Той човека търси да си купи ,а не да гледа :screwy


Хитко
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Хитко » Чет 03 фев 2011 13:35


той си знае :) Аз дизелак никога няма да взема!


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 690
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Burner_inc » Чет 03 фев 2011 13:52


Хитко написа:Вие почнахте да хвалите афн-а... знаете ли колко струва смяната на ролки и ремъци на тоз мотор? Парите които са спестени от горивото ще отидат за тях! Аз съм за АБФ. В краен случай му слагаш газов инжекцион и си ти.


А ти какво караш, че се изказваш толко крайно? А това да си взимаш кола с голям мотор, за да и сложиш газ е няма такава мизерия.

Иначе по темата, винаги бих предпочел турбо колата, заради въртящия момент, който идва още в ниските обороти и двигателя е еластичен през целия диапазон. Не всичко е драг рейсинг, междинното ускорение също е важно



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта