Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Направо си е куц кон,дето остави другото му е взета душата докрай!
Ако искаш бензинова атмосферка от годините на Абф,която наистина да вьрви многоооо.....има едно друго трибуквие...сети се сам кое!
Ако искаш бензинова атмосферка от годините на Абф,която наистина да вьрви многоооо.....има едно друго трибуквие...сети се сам кое!
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Абе и АБФчо върви доволно с някой дребни промени 

- Pavlin
- Мнения: 120
- Регистриран на: Сря 09 юли 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Човек ако иска да си ръчка колата мисля че трябва да вземе бензина(ABF). Дизела нали необича високите обороти?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
kiro rachnata написа:
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/
Много е относително , караи го с хубаво високо октаново гориво защото след чипа ABF-а спира да харесва 95 бензина (не че преди това го люби
) и пълна синтетика с редовни смени не на 15 а на 12 13 хил. км. и ще издържи на тормоз повече от който и да е дизел на същия тормоз.
С което не казвам че на 400м или на гонки ще бйе дизела но , дори и да не го бйе дизела като го мачкаш (по мой възгледи) омира доста бързо . Единияг мотор работи на 11 а другият на 31 атмосвери , материалът им за изработка е един и същ.
ПОЗДРАВИ
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/
Много е относително , караи го с хубаво високо октаново гориво защото след чипа ABF-а спира да харесва 95 бензина (не че преди това го люби

С което не казвам че на 400м или на гонки ще бйе дизела но , дори и да не го бйе дизела като го мачкаш (по мой възгледи) омира доста бързо . Единияг мотор работи на 11 а другият на 31 атмосвери , материалът им за изработка е един и същ.
ПОЗДРАВИ
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Ами не знам АБФ колко много върви и колко е вървежен двигател ама щом Опел Вектра C20NE с рошав вал, чип и една генерация буквално го разпуква такъв голф (АБФ).. Просто оставам без коментар !
п.с. Дизела и специално този дизелов двигател, не е направен да се правиш с него на състезател по улиците, а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Ако ти се кара кола да ти харчи малко, да върви приятно (на повечето им се кара такава)- вземай дизела и не се чуди...
АБФ както казаха колегите си иска да му даваш газта за да върви (16V мотор е и се развърта след 4000 об/мин), а пък тогава каквото и да се лъжем тази кола си харчи над 10л/100км бензин!
Зависи от това какво искаш!
И все пак отново да кажа, че чипосан АФН си върви осезаемо повече от един сток вървящ АБФ, не говорим за някой издухан!
п.с. Дизела и специално този дизелов двигател, не е направен да се правиш с него на състезател по улиците, а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Ако ти се кара кола да ти харчи малко, да върви приятно (на повечето им се кара такава)- вземай дизела и не се чуди...
АБФ както казаха колегите си иска да му даваш газта за да върви (16V мотор е и се развърта след 4000 об/мин), а пък тогава каквото и да се лъжем тази кола си харчи над 10л/100км бензин!
Зависи от това какво искаш!
И все пак отново да кажа, че чипосан АФН си върви осезаемо повече от един сток вървящ АБФ, не говорим за някой издухан!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Garchev написа: а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Това е ако е с оригиналния софтуер.След смяна на софта си дърпа доволно до към края 4500 оборота- след това просто нафтата няма скорост да гори.Гласувам за АФН-а - и двата са адски добри и безпроблемни мотори за Голф 3,но турбината при АФН-а дава перфектни характеристики на мотора във всякакви режими на работа в сравнение с АБФ-а.
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
аз съм се пускал с такъф чипосан дизел с кр-а не мои да ме бие .....
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Имай предвид, че ако вземеш турбиниряния, тая турбина може да гръмне и да се охарчиш. Освен това поне според мен като искаш пауър си вземаш мощен бензин. Все пак всички цнаем, че наред с предимстваат на ниския раход на дизела 1 - ако се счупи нещо по мотора ремонтът е в повечето случаи трицифрен, 2 дизелът се аморитзира мног опо-бързо при спортно каране (смисъл, щом искаш мощна ,надали ще я жалиш толкова). Аз бих взел АБФ, въпрек ипо-високия разход. Все пак съм с АГГ и имам представа за какво иде реч.
Все пак НАЙ-ВАЖНО си остава техническото състояние на колата.
Все пак НАЙ-ВАЖНО си остава техническото състояние на колата.
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
И двата двигателя са много добри, но по различни начини
Ако искаш по малки разходи за гориво Афн е твоят двигател, но ако не ти пука колко харчи и си истински рейсър АБФ е доказан! Плюс това е бензин,зимата нямаш ядове, не се умаря как да е държи много на гърч... А за средноваването всички се бъркат от проклетия въртящ момент на нафтовите печки,щото като дадеш газ ти се вдига предницата и уаууу летя мн върви,да ама от 1500 до 4000 оборота
Бензинката отива до 7000...Абф върви повече доказано е, лично аз съм присъствал на много такива гонки и Абф дърпа поне с две коли поне! Така че сам си направи извода какво желаеш 



- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Това да питаш каква кола е по добре да си купиш е меко казано смешно. Ти сам трябва да прецениш дали дизел или бензин искаш. Не може примерно искаш дизел , ама тук ти казали, че бензина е по добре и ти да се хвърлиш на бензина. Всичко зависи от това какво желаеш и какво ще си намериш. И аз обичам дизела
, ама ако ми попадне запазен бензинов екземпляр от даден модел, сравнен с такъв но очукан дизел. Ще се замисля доста
.


-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
големи разбирачи
Атмосферка срещу турбо мотор
А абф с турбо виждали ли сте? афн-на само ще му се 



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:големи разбирачиАтмосферка срещу турбо мотор
А абф с турбо виждали ли сте? афн-на само ще му се
Той човека търси да си купи ,а не да гледа

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
той си знае
Аз дизелак никога няма да взема!

- Burner_inc
- Мнения: 690
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Вие почнахте да хвалите афн-а... знаете ли колко струва смяната на ролки и ремъци на тоз мотор? Парите които са спестени от горивото ще отидат за тях! Аз съм за АБФ. В краен случай му слагаш газов инжекцион и си ти.
А ти какво караш, че се изказваш толко крайно? А това да си взимаш кола с голям мотор, за да и сложиш газ е няма такава мизерия.
Иначе по темата, винаги бих предпочел турбо колата, заради въртящия момент, който идва още в ниските обороти и двигателя е еластичен през целия диапазон. Не всичко е драг рейсинг, междинното ускорение също е важно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта