Направо си е куц кон,дето остави другото му е взета душата докрай!
Ако искаш бензинова атмосферка от годините на Абф,която наистина да вьрви многоооо.....има едно друго трибуквие...сети се сам кое!
Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Абе и АБФчо върви доволно с някой дребни промени 

- Pavlin
- Мнения: 120
- Регистриран на: Сря 09 юли 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Човек ако иска да си ръчка колата мисля че трябва да вземе бензина(ABF). Дизела нали необича високите обороти?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
kiro rachnata написа:
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/
Много е относително , караи го с хубаво високо октаново гориво защото след чипа ABF-а спира да харесва 95 бензина (не че преди това го люби
) и пълна синтетика с редовни смени не на 15 а на 12 13 хил. км. и ще издържи на тормоз повече от който и да е дизел на същия тормоз.
С което не казвам че на 400м или на гонки ще бйе дизела но , дори и да не го бйе дизела като го мачкаш (по мой възгледи) омира доста бързо . Единияг мотор работи на 11 а другият на 31 атмосвери , материалът им за изработка е един и същ.
ПОЗДРАВИ
абф ще издържи много повече тормоз от афн с чип/безплатен обед няма/
Много е относително , караи го с хубаво високо октаново гориво защото след чипа ABF-а спира да харесва 95 бензина (не че преди това го люби

С което не казвам че на 400м или на гонки ще бйе дизела но , дори и да не го бйе дизела като го мачкаш (по мой възгледи) омира доста бързо . Единияг мотор работи на 11 а другият на 31 атмосвери , материалът им за изработка е един и същ.
ПОЗДРАВИ
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Ами не знам АБФ колко много върви и колко е вървежен двигател ама щом Опел Вектра C20NE с рошав вал, чип и една генерация буквално го разпуква такъв голф (АБФ).. Просто оставам без коментар !
п.с. Дизела и специално този дизелов двигател, не е направен да се правиш с него на състезател по улиците, а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Ако ти се кара кола да ти харчи малко, да върви приятно (на повечето им се кара такава)- вземай дизела и не се чуди...
АБФ както казаха колегите си иска да му даваш газта за да върви (16V мотор е и се развърта след 4000 об/мин), а пък тогава каквото и да се лъжем тази кола си харчи над 10л/100км бензин!
Зависи от това какво искаш!
И все пак отново да кажа, че чипосан АФН си върви осезаемо повече от един сток вървящ АБФ, не говорим за някой издухан!
п.с. Дизела и специално този дизелов двигател, не е направен да се правиш с него на състезател по улиците, а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Ако ти се кара кола да ти харчи малко, да върви приятно (на повечето им се кара такава)- вземай дизела и не се чуди...
АБФ както казаха колегите си иска да му даваш газта за да върви (16V мотор е и се развърта след 4000 об/мин), а пък тогава каквото и да се лъжем тази кола си харчи над 10л/100км бензин!
Зависи от това какво искаш!
И все пак отново да кажа, че чипосан АФН си върви осезаемо повече от един сток вървящ АБФ, не говорим за някой издухан!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Garchev написа: а пък и всеки знае, че дизела върви до не повече от 3500 об/мин - след това само бръмчи.
Това е ако е с оригиналния софтуер.След смяна на софта си дърпа доволно до към края 4500 оборота- след това просто нафтата няма скорост да гори.Гласувам за АФН-а - и двата са адски добри и безпроблемни мотори за Голф 3,но турбината при АФН-а дава перфектни характеристики на мотора във всякакви режими на работа в сравнение с АБФ-а.
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
аз съм се пускал с такъф чипосан дизел с кр-а не мои да ме бие .....
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Имай предвид, че ако вземеш турбиниряния, тая турбина може да гръмне и да се охарчиш. Освен това поне според мен като искаш пауър си вземаш мощен бензин. Все пак всички цнаем, че наред с предимстваат на ниския раход на дизела 1 - ако се счупи нещо по мотора ремонтът е в повечето случаи трицифрен, 2 дизелът се аморитзира мног опо-бързо при спортно каране (смисъл, щом искаш мощна ,надали ще я жалиш толкова). Аз бих взел АБФ, въпрек ипо-високия разход. Все пак съм с АГГ и имам представа за какво иде реч.
Все пак НАЙ-ВАЖНО си остава техническото състояние на колата.
Все пак НАЙ-ВАЖНО си остава техническото състояние на колата.
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
И двата двигателя са много добри, но по различни начини
Ако искаш по малки разходи за гориво Афн е твоят двигател, но ако не ти пука колко харчи и си истински рейсър АБФ е доказан! Плюс това е бензин,зимата нямаш ядове, не се умаря как да е държи много на гърч... А за средноваването всички се бъркат от проклетия въртящ момент на нафтовите печки,щото като дадеш газ ти се вдига предницата и уаууу летя мн върви,да ама от 1500 до 4000 оборота
Бензинката отива до 7000...Абф върви повече доказано е, лично аз съм присъствал на много такива гонки и Абф дърпа поне с две коли поне! Така че сам си направи извода какво желаеш 



- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Това да питаш каква кола е по добре да си купиш е меко казано смешно. Ти сам трябва да прецениш дали дизел или бензин искаш. Не може примерно искаш дизел , ама тук ти казали, че бензина е по добре и ти да се хвърлиш на бензина. Всичко зависи от това какво желаеш и какво ще си намериш. И аз обичам дизела
, ама ако ми попадне запазен бензинов екземпляр от даден модел, сравнен с такъв но очукан дизел. Ще се замисля доста
.


-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
големи разбирачи
Атмосферка срещу турбо мотор
А абф с турбо виждали ли сте? афн-на само ще му се 



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:големи разбирачиАтмосферка срещу турбо мотор
А абф с турбо виждали ли сте? афн-на само ще му се
Той човека търси да си купи ,а не да гледа

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
той си знае
Аз дизелак никога няма да взема!

- Burner_inc
- Мнения: 690
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Вие почнахте да хвалите афн-а... знаете ли колко струва смяната на ролки и ремъци на тоз мотор? Парите които са спестени от горивото ще отидат за тях! Аз съм за АБФ. В краен случай му слагаш газов инжекцион и си ти.
А ти какво караш, че се изказваш толко крайно? А това да си взимаш кола с голям мотор, за да и сложиш газ е няма такава мизерия.
Иначе по темата, винаги бих предпочел турбо колата, заради въртящия момент, който идва още в ниските обороти и двигателя е еластичен през целия диапазон. Не всичко е драг рейсинг, междинното ускорение също е важно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 98 госта