МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и набира
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Какво искаш да кажеш колега ,че проблема е в ламбдата ли?
Няма грешки в нея или поне Еку-то нищо не е записало като грешки
Няма грешки в нея или поне Еку-то нищо не е записало като грешки
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
при мен е-куто не беше записало грешка,но при проверка на самата сонда се видя,че е прекъснато отоплението отоплението и и изходния сигнал беше много нисък и след смяна на мъртвеца,колата отлетя.Желая ти успех,защото аз си скъсах нервите с тая кола,хем не вървеше а гореше като ламя.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
ето го и релето без да разбирам според мен е много зле и ще помоля някои които се е сблъсквал с този проблем да изкаже мнение
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Кое му е зле-то на това реле. Или аз съм сляп, ама не виждам нагоряло 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Припоявано е на едно място,но за успокоение можеш да си вземеш друго от някъде за 5лв.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
За втора ръка ли говорим
Защото търся да купя ново но не намирам
Защото търся да купя ново но не намирам
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
На релето има сцепени спойки и в единия край,където ушким някой го е ремонтирал е излязъл на платката и дори на пистата
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Щом има сцепени спойки - презапои ги, както те посъветваха. Аз понеже не видях такова нещо от снимките затова се учудих...
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
мойта беше същата работа и се оказа прекалено голямо предварение сега е ОК за 10 лв доста време брах ядове докато разбера откаде идва проблема провери го
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Има време,ште се стигне и до центровка накрая,но първо трянба да се сменят ненужни нешта.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Колега колко пъти да ходя на центровка и ми казват че колата е ок а пък тя като умрял кон
Знам като я купих колата какъв и беше вървежа и той е далече от което ми показва в момента
Знам като я купих колата какъв и беше вървежа и той е далече от което ми показва в момента
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Как точно я провериха и имаха ли стробоскоп.Штом ремъците са зацепени правилно остава делкото да не е на точното място.Ако мислиш, че сам можеш да се справиш пробваи да завъртич делкото и да гледа6 има ли промяна.разхлаби болта с ключ 13 които е и го бележи с не6то и пробваи като го завърташ има ли промяна ,мърдаи го не пове4е от милиметър и пробваи.Другия вариант и наи-точния е със стробоскоп да ти нагласят точните градуси предварение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта