Оправих си трудното вдигане на шофьорското стъклото.
Разглобих всичко и размотах жилата от ролката като ги извадих от целия механизъм да ги огледам. Като преместих една от броните на жилото и го видях намачканото, иначе нямаше да го видя. Значи, за да се провери дали са наред жилата, трябва да в откачено положение иначе няма как да се разбере дали са намачкани, защото когато всичко е сглобено те са под напрежение и не може да се разбере добре. Огледах и дали не е прокъсано някъде, като се прокарва отгоре с ръка по жилото , то ако има някъде се усеща. При мен нямаше прокъсано. Поизправих с клещите намачканото жило, смазах го много добре, като навсякъде яко слагах грес по редуктора и макарата където се навиват въжетата, също по релсите с водачите.
Отворих мотора с четките. Ротора зачистих със водна шкурка там където опират четките и смазах оста където лагерува ротора отпред и отзад с технически вазелин. МНОГО Е ВАЖНО... преди свалянето да забележите положението на моторчето към редуктора, защото ако обърнете статора при сглобяване и то почва да върти в обратна посока. Тоест, като натиснете копчето за вдигане на стъклото...вместо да се вдига...то се сваля и обратното.
Другото което смених е гуменото каре в редуктора, което се беше прокъсало. Не разбрах дали има отношение към това, по някакъв начин да тормози стъклото при вдигането му. Та така или иначе...смених го от стара машинка която имах под ръка. Там грес не слагах...видя ми се ненужно, пък и се се усъмних дали ако му не сложа грес, по някакъв начин да не разяде гумата.
Сглобих всичко и сега джама пее
