мно коментари има относно дроселовата клапа
при пълната инжекция трябва редовно почистване особенно на по амортизирани мотори
при моята кола има ефект
Golf MK4 1.6 SR мени оборотите
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не е от филтъра колега.. при положение че че е сменен преди 3к км просто проблема много трудно може да се намери..лично при мен няма разрешение не гори масло което не е сегменти... но какво е никъде не знаят на всичкото отгоре колата е супер спъната все едно е 50 коня, няма динамика няма нищо, при сменяне на скорости едно ужасно придърпване от време на време просто не е ясно нищо
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
а беше ли при ваското да я погледнеrespectman написа:не е от филтъра колега.. при положение че че е сменен преди 3к км просто проблема много трудно може да се намери..лично при мен няма разрешение не гори масло което не е сегменти... но какво е никъде не знаят на всичкото отгоре колата е супер спъната все едно е 50 коня, няма динамика няма нищо, при сменяне на скорости едно ужасно придърпване от време на време просто не е ясно нищо
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
тази снимка не е ли от тройка и на четворката ли изглежда такаprotoberans написа:ids59 написа:chefito написа:stefan gti написа:Еми според мен трябва да отидеш на дягностика и там ще я оправят и ще ти струва около 25лв
дам особено ако му сменят примерно дросела...горе долу толкова ще излезе...+- 500лв
Къде се намира този дросел колега?И по какво се съди че се е изцакал?
Под въздушния филтър се намира, ето снимка:
- ira_ivan77
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
здравейте на всички колеги от форума. нека ви споделя как се оправи и моя проблем с оборотите-става въпрос за Г4 1,6 AKL 2000г. при мен промяната на оборотите бе от 750-1200,1300 и това на свободна. ходих на диагностика в Автохит Ст.З. и там се оказа че ми дава грешки датчика на сервото - той подавал на компа инфо кога се върти волана и от там двигателя си вдига оборотите. Цялата работа е 50 лв. за датчик + диагностика+ труд= 100 лв. И така вече 2-3 месеца няма проблем.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
колеги аз имам абсолутно същия проблем с моята кола сега(нестабилни обороти когато я запаля сутрин-тресе като трактор и гасне)!!!Първо имах проблем че гаснеше когато е загряла на свободна и след това много трудно палеше!Закарах я на диагностика и ми казаха да сменя един датчик(незнам какъв точно е но е за водата)ако някой го интересува мога да дам снимков материал и колата се оправи!Но след това се появи този проблем сутрин като запаля!Все още не съм я карал на диагностика защото тук където живея просто няма кадърен човек!Искам да попитам някой случайно дали знае колко такива датчика има този двигател(1.6 SR)?
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
и аз съм с Голф 4 1,6 AKL - същатата работа, сутрин е все едно запушен ако не изчакам 5-10 мин - гасне 1-2 пъти после се оправя, притрисва около 30-40 мин и после спира.
Смених датчика на водата, чистиха дросела, свещи , филтри, ползвах добавка Редекс - все тая. Утре съм на ВАЛПЕ сервиз
Смених датчика на водата, чистиха дросела, свещи , филтри, ползвах добавка Редекс - все тая. Утре съм на ВАЛПЕ сервиз
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта