Golf MK4 1.6 SR мени оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Пет 05 сеп 2008 20:38


мно коментари има относно дроселовата клапа
при пълната инжекция трябва редовно почистване особенно на по амортизирани мотори
при моята кола има ефект




Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пет 05 сеп 2008 23:08


много колеги не се сещат и филтъра да си сменят на време а от там също идват проблеми :idea: а тези дето са на газ на 5000 км задалжително да го сменят :idea:


respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот respectman » Чет 25 сеп 2008 9:02


не е от филтъра колега.. при положение че че е сменен преди 3к км просто проблема много трудно може да се намери..лично при мен няма разрешение не гори масло което не е сегменти... но какво е никъде не знаят на всичкото отгоре колата е супер спъната все едно е 50 коня, няма динамика няма нищо, при сменяне на скорости едно ужасно придърпване от време на време просто не е ясно нищо


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Чет 25 сеп 2008 17:50


respectman написа:не е от филтъра колега.. при положение че че е сменен преди 3к км просто проблема много трудно може да се намери..лично при мен няма разрешение не гори масло което не е сегменти... но какво е никъде не знаят на всичкото отгоре колата е супер спъната все едно е 50 коня, няма динамика няма нищо, при сменяне на скорости едно ужасно придърпване от време на време просто не е ясно нищо
а беше ли при ваското да я погледне


respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот respectman » Чет 25 сеп 2008 18:23


Update: към днешна дата не е двигателя 12 компресия и на 4те цилиндъра... остава дебитомер или нещо по електрониката.. при ваското не съм ходил преди време исках да отида но не ме отрази по телефона ще го тормозя пак :)


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Чет 25 сеп 2008 18:37


protoberans написа:
ids59 написа:
chefito написа:
stefan gti написа:Еми според мен трябва да отидеш на дягностика и там ще я оправят и ще ти струва около 25лв


дам особено ако му сменят примерно дросела...горе долу толкова ще излезе...+- 500лв

Къде се намира този дросел колега?И по какво се съди че се е изцакал?


Под въздушния филтър се намира, ето снимка:

Изображение
тази снимка не е ли от тройка и на четворката ли изглежда така


bobob
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobob » Сря 03 дек 2008 9:34


колеги, ако някой е оправил оборотите си да каже как.
при мен при загрял двигател 80- 90 градуса. оборотите се менят от 620-950 ритмично когато работи на празен ход .
дросел сменен. на компа не се изписват грешки.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 03 дек 2008 10:22


Аз имах същият проблем. Клапа втора употреба не го реши, но след смяна на температурния датчик и намаляне на предварението /ако не се оправи само от датчика/ проблемът вече е в миналото.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Сря 03 дек 2008 12:02


направете проба като откачите ауспуха от колекторите.преди катализатора !


Потребителски аватар
ira_ivan77
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот ira_ivan77 » Сря 03 дек 2008 14:45


здравейте на всички колеги от форума. нека ви споделя как се оправи и моя проблем с оборотите-става въпрос за Г4 1,6 AKL 2000г. при мен промяната на оборотите бе от 750-1200,1300 и това на свободна. ходих на диагностика в Автохит Ст.З. и там се оказа че ми дава грешки датчика на сервото - той подавал на компа инфо кога се върти волана и от там двигателя си вдига оборотите. Цялата работа е 50 лв. за датчик + диагностика+ труд= 100 лв. И така вече 2-3 месеца няма проблем.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Мнениеот k_garchev » Сря 03 дек 2008 15:51


колеги аз имам абсолутно същия проблем с моята кола сега(нестабилни обороти когато я запаля сутрин-тресе като трактор и гасне)!!!Първо имах проблем че гаснеше когато е загряла на свободна и след това много трудно палеше!Закарах я на диагностика и ми казаха да сменя един датчик(незнам какъв точно е но е за водата)ако някой го интересува мога да дам снимков материал и колата се оправи!Но след това се появи този проблем сутрин като запаля!Все още не съм я карал на диагностика защото тук където живея просто няма кадърен човек!Искам да попитам някой случайно дали знае колко такива датчика има този двигател(1.6 SR)?


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Мнениеот k_garchev » Сря 03 дек 2008 15:55


И също така мисля че някой такъв подобен датчик се е прецакал и праща грешна информация на компа!И от там той не подава достатъчно гориво на двигателя,което сутрин трябва да е в по-голямо количество!За това спореф мен някакъв такъв датчик!!!!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Чет 04 дек 2008 20:55


не обвинявайте датчиците напразно! ако има проблемен датчик ,ЕКУ на колата го игнорира и влиза в авариен режим и светва лампа !писах за външен проблем който не се хваща на диагностика- катализатор,кабели и на последък нов проблем- една от бобините!


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Мнениеот k_garchev » Сря 17 дек 2008 8:45


Колеги при мен почти се реши проблема!!! :056: Ето и какво направих-50 лева бензин и добавка към бензина за почистване на дузи!И нови свещи!И за сега вече нямам проблем сутрин като запаля!


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Сря 17 дек 2008 19:50


и аз съм с Голф 4 1,6 AKL - същатата работа, сутрин е все едно запушен ако не изчакам 5-10 мин - гасне 1-2 пъти после се оправя, притрисва около 30-40 мин и после спира.

Смених датчика на водата, чистиха дросела, свещи , филтри, ползвах добавка Редекс - все тая. Утре съм на ВАЛПЕ сервиз



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта