


Тъмна,ръждива течност в казанчето?!?!
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
радиатор
Ами аз деоколкото знам, към всеки антифриз/качествен/ се добавят присадки за смазването на помпата и против корозия на алуминия. Годността на антифриза не свързана със стареенето на етиленглюкола а на тези добавки. От 6 години карам с руски жълт антифриз от евтините е единствения, на който е упоменато че садържа такива добавки и е упоменат срока за експлотация.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Даскала™ написа:NovobranecGT написа:Даскале, много си ми съмнителен, май охладителната ти система скоро не е виждала ни промивка, ни нов антифризОбикновено, когато остарее, антифриза потъмнява
Ами май да,от Италия само и доливам и мериме с уреда за градусите............ама вече почернява и си плаче за промивка
Пак ще кажа нещо ама да не се тревожиш....Със сигурност имаш слагана присадка в охладителната течност.А охладителната ти течност най-вероятно е била чиста чешмяна водица!!!В Италия много обичат да карат с вода(топличко и нямат зима) и с лошо масло или въобще не ги сменят....
По-неприятното е друго.....водата в Италия(бях там малко по-дългичко)е страхотно варовита.....мисли му какви отлагания имаш по системата....Затова прави промивка задължително с присадка за промиване(абе пробвай на Лике -Моли бе човек....реномирана фирма са)....присадката им за инжекцион е перфектна.....не вярвам и тази за промивка на радиатора да е по-лоша!
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:Даскала™ написа:NovobranecGT написа:Даскале, много си ми съмнителен, май охладителната ти система скоро не е виждала ни промивка, ни нов антифризОбикновено, когато остарее, антифриза потъмнява
Ами май да,от Италия само и доливам и мериме с уреда за градусите............ама вече почернява и си плаче за промивка
Пак ще кажа нещо ама да не се тревожиш....Със сигурност имаш слагана присадка в охладителната течност.А охладителната ти течност най-вероятно е била чиста чешмяна водица!!!В Италия много обичат да карат с вода(топличко и нямат зима) и с лошо масло или въобще не ги сменят....
По-неприятното е друго.....водата в Италия(бях там малко по-дългичко)е страхотно варовита.....мисли му какви отлагания имаш по системата....Затова прави промивка задължително с присадка за промиване(абе пробвай на Лике -Моли бе човек....реномирана фирма са)....присадката им за инжекцион е перфектна.....не вярвам и тази за промивка на радиатора да е по-лоша!
Много хубава! Аз я пробвах и ако знаеш какви неща изтекоха

Промиваи смело. Аз като промивах, след добавката промих два пъти с чиста водичка, смених термостата и чак тогава сипах новото антифризче.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
reinhard написа:Извинявам се за офф-а обаче като сипах добавка на LIQUI MOLY за инжекциона в резервоара започна след първото палене на студено да ми загасва после пали и понякога угасва на свободна.Преди това си работеше добре.Някой сеща ли причина???
При всички положения не е от присадката,защото 5 пъти съм сипвал от нея ,а брат ми е с многоточков инжекцион и яползва реовно...без пробем-само ++++++
може би някакво съвпадение??!!!Другото да си случил на някой фалшификат!
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
охладител
6,3 литра. 3 литра коцетрат на -60 и 3,5 дестилирана вода. Успех!!!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ако откачиш долния маркуч на радиатора и "врътнеш" 2-3 пъти за по секунда-две, може да събере и повече... Поне при мен така се получи... А щом ще има и промивка - прави го в работен ден, за да можеш да вземеш още антифриз, ако и при теб така се получи...
За антифризите-менте имаше мн. добра тема при братушките, някой беше давал и линк тука.
П.П. Колега reinhard, може би наистина е съвпадение... Можеш да започнеш с нов бенз. филтър, да продължиш с измерване на налягане и евентуално почистване на ултразвук на помпата /а може и на дюзата.../. В най-лошия случай - нова помпа, като познатите ми, които карат предимно на газ слагат китайска /75-90 лв./ и досега /учудващо!/ никой не е "изпищял" още. Ако си караш на бенз. - Бош /ок. 250 лв./, гледахме за един приятел Валбро /цена - някъде по средата/ - бяла, пластмасова, без никакви щамповки и означения по корпуса и му взехме Бош...

П.П. Колега reinhard, може би наистина е съвпадение... Можеш да започнеш с нов бенз. филтър, да продължиш с измерване на налягане и евентуално почистване на ултразвук на помпата /а може и на дюзата.../. В най-лошия случай - нова помпа, като познатите ми, които карат предимно на газ слагат китайска /75-90 лв./ и досега /учудващо!/ никой не е "изпищял" още. Ако си караш на бенз. - Бош /ок. 250 лв./, гледахме за един приятел Валбро /цена - някъде по средата/ - бяла, пластмасова, без никакви щамповки и означения по корпуса и му взехме Бош...
Днес си купих 3 литра антифриз (-60 градуса) и 3 литра дестилирана вода
Откачих двата маркуча на радиатора и вкарах маркуч с вода в казанчето
Промивах,промивах.........закачих всичко и почнах да сипвам антифриза........сипнах всичкия и
дотам майка......поече не пожела........3 литра само....загря колата,включи перката,обезвъздуши се......и пак нищо
Вероятно е да е останала в блока течност......а и незнам как може да се изкара оттам......освен термостата да го бях свалил ама незнам дали щеше да стане пак
И ся се стреснах малко,че е мноооо концентриран антифриза да не почне да яде съединенията,ама питах двама които от 5 години си карали зиме и лете САМО с концентрат и нямат проблеми

Откачих двата маркуча на радиатора и вкарах маркуч с вода в казанчето

Промивах,промивах.........закачих всичко и почнах да сипвам антифриза........сипнах всичкия и


Вероятно е да е останала в блока течност......а и незнам как може да се изкара оттам......освен термостата да го бях свалил ама незнам дали щеше да стане пак

И ся се стреснах малко,че е мноооо концентриран антифриза да не почне да яде съединенията,ама питах двама които от 5 години си карали зиме и лете САМО с концентрат и нямат проблеми

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта