Загряване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Пет 27 юли 2007 15:07


А ти да нямаш изпищяла гарнитура????[/quote]
Joker,kазаха ми че ако са твърди маркучите тогава е гарнитурата,кажи за капачката нормално ли е да се пълни казанчето.




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

agrqwane

Мнениеот lozan67 » Съб 28 юли 2007 15:13


Нормално е да имаш налягане в системата. Като си отваряш казанчето винаги се изпуска това налягане и антифриза качва нивото. Много често причина за загряването е развален клапан на капачката.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 28 юли 2007 23:23


Диян написа:А ти да нямаш изпищяла гарнитура????

Joker,kазаха ми че ако са твърди маркучите тогава е гарнитурата,кажи за капачката нормално ли е да се пълни казанчето.[/quote]
да нормално е да се покачва нивото ама от минимума да се пълни чак догоре??????Как ще е нормално?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 29 юли 2007 19:44


Днес на петрохан щеше да прегре трябваше да карам на парно в тия жеги. Тва въобще не може да е норамлно. Спокойно каране, хладен въздух в гората и стигна към 105г.


madkodiak
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот madkodiak » Нед 05 авг 2007 20:29


°niksi° написа:
IvoG написа:Може би за това този модел ABU имат славата на чайник :?

Иво сам си си отговорил.


И аз съм с такова животно (чайник) ...ABU, и тука няколко дни се побърках да чета и да го мисля...
както писах и в други теми 98-100 градуса и това е...без значение дали карам 15 мин (от нас до работата) или на дълъг път. Термостата го смених преди седмица защото стария отваряше късно.
Така и не знам вече какво да правя, някой майстор ми вика нормално е друг вика много е температурата...
То модела и да е такъв пак няма гаранция, че тези 100 градуса са си нормални
:?


Потребителски аватар
Mr_stanchev
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Mr_stanchev » Пон 06 авг 2007 12:36


Здравейте уважаеми съфорумци. Пиша за първи път, и ако някъде нещо бъркам поправяйте ме, за да не се повтарям. Благодаря предварително:)
Сега на темата. От половин година имам Г3 1994 1.6 моноинжекция.
Та преди дни се пребирам от морето и малко преди Стара Загора светна лампата за малото и изпиука, след което спря. Спрях, огледах дали от някъде не изтича масло, проверих маслото(сменяно преди месец), но нищо явно нямаше. Какво може да означава това и на какво се дължи задействането на лампата?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 06 авг 2007 12:51


явно маслото не облива датчика на масления филтър и за това получило се е за момент преди 3г. и на мен така ми стана по магистралата за София ,защото подържах 200км/ч. доста време ,но беше за секунди и се оправи...при големи обороти маслото се разбива на мехурчета говоря за 6000об/мин. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 06 авг 2007 13:01


jagler написа:явно маслото не облива датчика на масления филтър и за това получило се е за момент преди 3г. и на мен така ми стана по магистралата за София ,защото подържах 200км/ч. доста време ,но беше за секунди и се оправи...при големи обороти маслото се разбива на мехурчета говоря за 6000об/мин. :wink:


Не пишете глупости,ама отворете с търсачката темите за маслото,че напоследък много зачестиха.....на мен ми обясниха много пъти,после пък аз обяснявах много пъти.....пълна е търсачката.....търси,търсиииииии!


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пон 06 авг 2007 13:30


IvoG написа:Някакви идеи дали може карането на LPG да влияе на температурата :roll:


ако ти е обеднена горивната смес така че колата да гори малко газ, двигателя вдига работаната температура за да компенсира така че може да отидеш да ти проверят горивната смес как е


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 06 авг 2007 13:33


жокер, след като много ги разбираш нещата и постояно ме апострофираш ,защо не обясниш детайлно...аз споделям при мен какво се получи преди време до сега не ми се е случвало да ми мига лампата за маслото ,тогава карах с полусинтетика 10w40 Адинол немско поне знам че е оригинално.И това беше един единствен път при дълго подържане на високи обороти...ако нямах необходимо налягане на маслото зумера и лампата ще пищят и при 950об/мин.затова го свързвам със загряване на маслото или падане на нялягането му след отнемане на газта когато се наложи да намаля скороста от 200 на 140км/ч. и то беше за 10сек индикацията... :wink:


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пон 06 авг 2007 17:59


Бях пуснал тема:Пак ли съм за гарнитура! Много беше започнала да ми загрява,докато тръгнах за морето,до там и обратно не ми е минавала средата,тук пак същата работа,....нз какво да правя! :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Вто 07 авг 2007 22:35


слабото масто на голфа са капачките както всеки знае на vw голф работи под налягане охлаждането и като издуха оплатнението на капачката гориш започва да загрява , а за газта по добре си провери изпаритела защото има вероятност да меша газта и антифриза на колата


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 08 авг 2007 7:27


jagler написа:жокер, след като много ги разбираш нещата и постояно ме апострофираш ,защо не обясниш детайлно...аз споделям при мен какво се получи преди време до сега не ми се е случвало да ми мига лампата за маслото ,тогава карах с полусинтетика 10w40 Адинол немско поне знам че е оригинално.И това беше един единствен път при дълго подържане на високи обороти...ако нямах необходимо налягане на маслото зумера и лампата ще пищят и при 950об/мин.затова го свързвам със загряване на маслото или падане на нялягането му след отнемане на газта когато се наложи да намаля скороста от 200 на 140км/ч. и то беше за 10сек индикацията... :wink:

Ако нямаш налягане зумерът и лампата въобще няма да се включат на 950 об защото:
1.Високите налягания се контролират след 2000 об.....запомни
2.Над 2000 об интегралната схема в таблото получава информация от датчика за високотото налягане(белия 1.8-2.0 бара) и ги сравнява с оборотите в момента.
3.Ако при 2000 об нямаш налягане 1.8 бар т.н. система за ранно предупреждение се задейства и зумера писва и лампата свети.
В твоя случай при загряло масло и рязко спадане на оборотите до 2000 или малко под тях ти навлизаш в т.н. критичен праг....налягането не съответствува и ....системата пищи.
От тук нататък...правиш следното
1.Най-доброто и най-успокояващото-мерене на налягането на маслото при чного добре загрял ДВГ-норма над 2 бара при 2000 об.(
2.Ориентировъчно у дома можеш да ползваш и индикаторна лампичка....имам тема пусната по въпроса(в направи си сам...мерене налягането на маслото с индикаторна лампичка).....но таво е само ориентировъчно и изисква внимателно интерпретиране на резултатите
Възможни причини(колеги извинете за безбройните повторения и цитиране на ваши постинги)ама човекът напира...
1.Най-лошата....основни и/или биелни лагери(но не бързай да се плашиш
2.Датчик(белия).5 лв сменя се(сменят се и двата...т.е и кафявия за ниското налягане)
3.Интегрална схема в таблото....ново табло
4.Масло фалшификат
5.Маслена помпа
6.Частично запушване на магистралите на маслена циркулация
На тихи обороти може да ти свети лампата ама ако кафявия датчик(за 0.4 бара) не отвори контактите при запалването на ДВГ и продължи да дава на маса....или ако ДВГ вече е тотално грохнал....ама преди това бая ще трябва да ти е пищял зумера
Има още мнооооого......Вместо да се цупиш разрови се из форума и особено в раздела Полезни!!!!!Без четене не става!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 08 авг 2007 19:09


Вие от заграяване къде отидохте на налягане на масло mhihi


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 09 авг 2007 8:46


IvoG написа:Вие от заграяване къде отидохте на налягане на масло mhihi

Ами напира колегата и то здраво....извинявам се ама не се стърпях ...що да се мъчи човека с търсачката!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта