А ти да нямаш изпищяла гарнитура????[/quote]
Joker,kазаха ми че ако са твърди маркучите тогава е гарнитурата,кажи за капачката нормално ли е да се пълни казанчето.
Загряване
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
agrqwane
Нормално е да имаш налягане в системата. Като си отваряш казанчето винаги се изпуска това налягане и антифриза качва нивото. Много често причина за загряването е развален клапан на капачката.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
°niksi° написа:IvoG написа:Може би за това този модел ABU имат славата на чайник
Иво сам си си отговорил.
И аз съм с такова животно (чайник) ...ABU, и тука няколко дни се побърках да чета и да го мисля...
както писах и в други теми 98-100 градуса и това е...без значение дали карам 15 мин (от нас до работата) или на дълъг път. Термостата го смених преди седмица защото стария отваряше късно.
Така и не знам вече какво да правя, някой майстор ми вика нормално е друг вика много е температурата...
То модела и да е такъв пак няма гаранция, че тези 100 градуса са си нормални

- Mr_stanchev
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Здравейте уважаеми съфорумци. Пиша за първи път, и ако някъде нещо бъркам поправяйте ме, за да не се повтарям. Благодаря предварително:)
Сега на темата. От половин година имам Г3 1994 1.6 моноинжекция.
Та преди дни се пребирам от морето и малко преди Стара Загора светна лампата за малото и изпиука, след което спря. Спрях, огледах дали от някъде не изтича масло, проверих маслото(сменяно преди месец), но нищо явно нямаше. Какво може да означава това и на какво се дължи задействането на лампата?
Сега на темата. От половин година имам Г3 1994 1.6 моноинжекция.
Та преди дни се пребирам от морето и малко преди Стара Загора светна лампата за малото и изпиука, след което спря. Спрях, огледах дали от някъде не изтича масло, проверих маслото(сменяно преди месец), но нищо явно нямаше. Какво може да означава това и на какво се дължи задействането на лампата?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jagler написа:явно маслото не облива датчика на масления филтър и за това получило се е за момент преди 3г. и на мен така ми стана по магистралата за София ,защото подържах 200км/ч. доста време ,но беше за секунди и се оправи...при големи обороти маслото се разбива на мехурчета говоря за 6000об/мин.
Не пишете глупости,ама отворете с търсачката темите за маслото,че напоследък много зачестиха.....на мен ми обясниха много пъти,после пък аз обяснявах много пъти.....пълна е търсачката.....търси,търсиииииии!
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
жокер, след като много ги разбираш нещата и постояно ме апострофираш ,защо не обясниш детайлно...аз споделям при мен какво се получи преди време до сега не ми се е случвало да ми мига лампата за маслото ,тогава карах с полусинтетика 10w40 Адинол немско поне знам че е оригинално.И това беше един единствен път при дълго подържане на високи обороти...ако нямах необходимо налягане на маслото зумера и лампата ще пищят и при 950об/мин.затова го свързвам със загряване на маслото или падане на нялягането му след отнемане на газта когато се наложи да намаля скороста от 200 на 140км/ч. и то беше за 10сек индикацията... 

- polturgais
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jagler написа:жокер, след като много ги разбираш нещата и постояно ме апострофираш ,защо не обясниш детайлно...аз споделям при мен какво се получи преди време до сега не ми се е случвало да ми мига лампата за маслото ,тогава карах с полусинтетика 10w40 Адинол немско поне знам че е оригинално.И това беше един единствен път при дълго подържане на високи обороти...ако нямах необходимо налягане на маслото зумера и лампата ще пищят и при 950об/мин.затова го свързвам със загряване на маслото или падане на нялягането му след отнемане на газта когато се наложи да намаля скороста от 200 на 140км/ч. и то беше за 10сек индикацията...
Ако нямаш налягане зумерът и лампата въобще няма да се включат на 950 об защото:
1.Високите налягания се контролират след 2000 об.....запомни
2.Над 2000 об интегралната схема в таблото получава информация от датчика за високотото налягане(белия 1.8-2.0 бара) и ги сравнява с оборотите в момента.
3.Ако при 2000 об нямаш налягане 1.8 бар т.н. система за ранно предупреждение се задейства и зумера писва и лампата свети.
В твоя случай при загряло масло и рязко спадане на оборотите до 2000 или малко под тях ти навлизаш в т.н. критичен праг....налягането не съответствува и ....системата пищи.
От тук нататък...правиш следното
1.Най-доброто и най-успокояващото-мерене на налягането на маслото при чного добре загрял ДВГ-норма над 2 бара при 2000 об.(
2.Ориентировъчно у дома можеш да ползваш и индикаторна лампичка....имам тема пусната по въпроса(в направи си сам...мерене налягането на маслото с индикаторна лампичка).....но таво е само ориентировъчно и изисква внимателно интерпретиране на резултатите
Възможни причини(колеги извинете за безбройните повторения и цитиране на ваши постинги)ама човекът напира...
1.Най-лошата....основни и/или биелни лагери(но не бързай да се плашиш
2.Датчик(белия).5 лв сменя се(сменят се и двата...т.е и кафявия за ниското налягане)
3.Интегрална схема в таблото....ново табло
4.Масло фалшификат
5.Маслена помпа
6.Частично запушване на магистралите на маслена циркулация
На тихи обороти може да ти свети лампата ама ако кафявия датчик(за 0.4 бара) не отвори контактите при запалването на ДВГ и продължи да дава на маса....или ако ДВГ вече е тотално грохнал....ама преди това бая ще трябва да ти е пищял зумера
Има още мнооооого......Вместо да се цупиш разрови се из форума и особено в раздела Полезни!!!!!Без четене не става!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта