Кантар

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 01 сеп 2007 13:52


по добре е да го има ,ако работи .но на 90 % от наще голфчета ,тои отдавна е дал фира.пак повтарям ,аз го махнах ,смених и спирачната течност и сега все едно , карам др. кола.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 01 сеп 2007 15:14


Колеги както ей така си пишехме за кантарите се сетих че и моя не е баш в ред :cry: Там където влиза щангата която регулира спирачната течност О-пръстенчето тече по малко :cry: Някой има ли на идея от къде мога да купя такова :?


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 01 сеп 2007 15:19


абе шунтираиго не се занимаваи с глупости


dalike
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dalike » Съб 01 сеп 2007 20:04


Колеги, днес на дъжда какво се случи... карам си аз, набих по рязко спирачки, че ме засякоха, колата поднесе на мокрото после рязко отби на една страна все едно някой ме блъсна отстрани. Предполагам, че за момент някое от колелата е блокирало. Бяха ми направили кантара да спират и задните гуми, ама май след тази тема и днешната случка ще го върна както си беше :( :!:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 20:19


L&R написа:Без кантар :No :deal , само ако имаш специални "щуцери" на изхода на помпата да намалят спирачното усилие на задните колела. Да спираш с 4те колела еднакво не е добра идея.


Това не е ли малко езац работа? Тези щуцери просто ограничават спирачното усилие на едно ниво, докато кантарът го регулира динамично. Те предполагам правят нещо средно между нужното сп. усилие за натоварена и празна кола.

А имам и един друг въпрос. Когато има кантар и набиеш спирачки. Колата отзад се вдига, а отпред кляка => кантара застава в положение за празна кола. В същия момент задните гуми имат по-малко сцепление. Та въпросът ми е дали в рамките на едно натискане на спирачката, при промяна в положението на кантара се променя спирачното усилие на задните колела.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 01 сеп 2007 21:58


Да така е щуцера е нещо средно-не че нямаш спирачки,но са по-неефективни.Също бачка и динамично по време на натискане на педала :wink:


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Съб 01 сеп 2007 23:10


Тая вечер тука в Поморие ни удави буквално та карах колата и удрях спирачки каде ли не та да проверя тезата че щял сам да се завартя ама нищо нестана спирах си доста по бързо и без занасяне.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19720
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 02 сеп 2007 0:35


kamus11 написа:спомням си при жигулките колко просто беше.кантара беше свързан с една щангичка за задният мост и когато купето се наклони на пред т.е. разтоянието между купето и задният мост стане по голямо ,тогава кантарчето влиза в деиствие .същото се отнася и за натоварена кола .тогава пък разтоянието става по малко . просто вътре в кантара има един клапан които пропуска или ограничава спирачната течност идваща от помпата.или иначе казано.....регулира налягането

Е тъй, де!
То и при VW е същото...


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Нед 02 сеп 2007 8:59


Хора знам ,че малко бягам от темата,ама при положение ,че сьм натоварен и едновременно имам подложки отзат и сьм малко по -висок,тва значи ли ,че барабаните спират още по-малко,щото определено така ми се струва и какво е решението :) 10x


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 02 сеп 2007 9:25


radotom написа:
kamus11 написа:спомням си при жигулките колко просто беше.кантара беше свързан с една щангичка за задният мост и когато купето се наклони на пред т.е. разтоянието между купето и задният мост стане по голямо ,тогава кантарчето влиза в деиствие .същото се отнася и за натоварена кола .тогава пък разтоянието става по малко . просто вътре в кантара има един клапан които пропуска или ограничава спирачната течност идваща от помпата.или иначе казано.....регулира налягането

Е тъй, де!
То и при VW е същото...
:wink:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 02 сеп 2007 9:27


kilima написа:Хора знам ,че малко бягам от темата,ама при положение ,че сьм натоварен и едновременно имам подложки отзат и сьм малко по -висок,тва значи ли ,че барабаните спират още по-малко,щото определено така ми се струва и какво е решението :) 10x
по пътя на логиката .............да


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Нед 02 сеп 2007 14:44


kamus11 написа:
kilima написа:Хора знам ,че малко бягам от темата,ама при положение ,че сьм натоварен и едновременно имам подложки отзат и сьм малко по -висок,тва значи ли ,че барабаните спират още по-малко,щото определено така ми се струва и какво е решението :) 10x
по пътя на логиката .............да


:D Добре де тва ясно,обаче какво може да подобри спирането на барабаните? ;)


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 02 сеп 2007 15:26


kilima написа:
kamus11 написа:
kilima написа:Хора знам ,че малко бягам от темата,ама при положение ,че сьм натоварен и едновременно имам подложки отзат и сьм малко по -висок,тва значи ли ,че барабаните спират още по-малко,щото определено така ми се струва и какво е решението :) 10x
по пътя на логиката .............да


:D Добре де тва ясно,обаче какво може да подобри спирането на барабаните? ;)
нищо :( хубави накладки можеби и смяна на спирачна течност и цилиндърчета .аз също съм със барабани :cry: наи интерисното обаче е , че от както махнах кантара, а това беше преди близо 70 000км още не съм сменял задни накладки :hmmmm но колата спира значително по добре


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 02 сеп 2007 15:52


Я кажете има ли разлика в кантара на Голф със барабани и с дискове без абс и двете коли?


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 02 сеп 2007 15:56


nasodotcom написа:Я кажете има ли разлика в кантара на Голф със барабани и с дискове без абс и двете коли?
на старата ми 2-ка ...гти....маи беше същия като този в момента ...3-ка 1.6 със барабани



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта