Кантар
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колеги, днес на дъжда какво се случи... карам си аз, набих по рязко спирачки, че ме засякоха, колата поднесе на мокрото после рязко отби на една страна все едно някой ме блъсна отстрани. Предполагам, че за момент някое от колелата е блокирало. Бяха ми направили кантара да спират и задните гуми, ама май след тази тема и днешната случка ще го върна както си беше



- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:Без кантар![]()
, само ако имаш специални "щуцери" на изхода на помпата да намалят спирачното усилие на задните колела. Да спираш с 4те колела еднакво не е добра идея.
Това не е ли малко езац работа? Тези щуцери просто ограничават спирачното усилие на едно ниво, докато кантарът го регулира динамично. Те предполагам правят нещо средно между нужното сп. усилие за натоварена и празна кола.
А имам и един друг въпрос. Когато има кантар и набиеш спирачки. Колата отзад се вдига, а отпред кляка => кантара застава в положение за празна кола. В същия момент задните гуми имат по-малко сцепление. Та въпросът ми е дали в рамките на едно натискане на спирачката, при промяна в положението на кантара се променя спирачното усилие на задните колела.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19720
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
kamus11 написа:спомням си при жигулките колко просто беше.кантара беше свързан с една щангичка за задният мост и когато купето се наклони на пред т.е. разтоянието между купето и задният мост стане по голямо ,тогава кантарчето влиза в деиствие .същото се отнася и за натоварена кола .тогава пък разтоянието става по малко . просто вътре в кантара има един клапан които пропуска или ограничава спирачната течност идваща от помпата.или иначе казано.....регулира налягането
Е тъй, де!
То и при VW е същото...
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:kamus11 написа:спомням си при жигулките колко просто беше.кантара беше свързан с една щангичка за задният мост и когато купето се наклони на пред т.е. разтоянието между купето и задният мост стане по голямо ,тогава кантарчето влиза в деиствие .същото се отнася и за натоварена кола .тогава пък разтоянието става по малко . просто вътре в кантара има един клапан които пропуска или ограничава спирачната течност идваща от помпата.или иначе казано.....регулира налягането
Е тъй, де!
То и при VW е същото...

kamus11 написа:по пътя на логиката .............даkilima написа:Хора знам ,че малко бягам от темата,ама при положение ,че сьм натоварен и едновременно имам подложки отзат и сьм малко по -висок,тва значи ли ,че барабаните спират още по-малко,щото определено така ми се струва и какво е решението10x


- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нищоkilima написа:kamus11 написа:по пътя на логиката .............даkilima написа:Хора знам ,че малко бягам от темата,ама при положение ,че сьм натоварен и едновременно имам подложки отзат и сьм малко по -висок,тва значи ли ,че барабаните спират още по-малко,щото определено така ми се струва и какво е решението10x
Добре де тва ясно,обаче какво може да подобри спирането на барабаните?



- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: caro и 79 госта