Колеги, помагаите с парното !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Нед 06 яну 2008 17:55


И аз бях така,има няма....като карам повече време идва...и накрая какво било..просто в казанчето ( разширителя ) трябвало да има антифриз които да се показва малко от горе ( в казанчето ) ,иначе дърпа въздух.Долях 100 грама антифриз и о чудо :))) Все пак провери и това де,щото и аз бях почнал да разглобявам какво ли не,а то се оказа.... като няма опит човек,така е :)




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 06 яну 2008 19:59


[quote="peshonp"]да има антифриз които да се показва малко от горе ( в казанчето ) ,иначе дърпа въздух.Долях 100 грама антифриз и о чудо :))) .........Хм, при 6.3 литра в системата тия 100грама едва ли са определящи


svetlio pl
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот svetlio pl » Нед 13 яну 2008 15:21


kolegi tasi klapa deto e pod japkata tia mi e sdrava nokato pusna parnoto i tia se satvaria sama kato iskliu4a se otvaria sama taka li triabva da bade MOLIA POMOGNETE NIAMAM PARNO I E MNOGO STUDENO


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 13 яну 2008 16:41


svetlio pl,предполагам имаш някъкъв климатроник ,иначе при мен тази клапа се отваря/затваря от врътката на вентилатора, ...и пиши на кирилица да не те сдъвкат набързо...


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Нед 13 яну 2008 17:42


И аз искам да попитам нещо. Парното не иска да духа в краката ми на другите положения няма проблеми но в краката не духа нищо нито топло нито студено. Направо ми се вкоченясват краката в този студ. Някой знае ли къде може да е проблема.


Golf_2
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf_2 » Нед 13 яну 2008 17:46


Някой може ли да ми обясни как да достигна до клапите на парното? Кои неща трябва да сваля от таблото?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 13 яну 2008 20:01


baibradar написа:И аз искам да попитам нещо. Парното не иска да духа в краката ми на другите положения няма проблеми но в краката не духа нищо нито топло нито студено. Направо ми се вкоченясват краката в този студ. Някой знае ли къде може да е проблема.
И снимки качвах по-нагоре, ма при тебе има два пътя:първия таблото долу и ремонт на разделителната клапа, може и само жилото да е виновно, ВТОРИЯТ е много лесен-ЧИФТ ДЕБЕЛИ ЧОРАПИ :D


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Сря 16 яну 2008 12:16


emo-gar написа:
mironti написа:Колеги и аз имам проблем с парното,свалих всичко видях,че клапите са вече без дунапрен и радиатора е почнал да сълзи.Купих нов радиатор обаче клапите незнам с какво да ги запуша мисля да ги обгърна няколко пъти с алуминиево фолио,но незнам дали е добър вариант та затова искам да питам вас,след като вече сте минали по тоя път.Става ли с фолиото :?:


Ето как направих "уличен" ремонт на клапите, отне 2часа .Не се сваля таблото, само жабката и кората под нея.Прилагам снимки:
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00007.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... 0004-1.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00011.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00006.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00003.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00008.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00012.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00015.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00013.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00016.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00005.jpg
При свалянето на корпуса с вентилатора да се има впредвид и една гайка , която се отвива откъм двигателя

А с какво точно го облепи и откъде да си го купя? С микропореста гума "К Flex" ли както е писал по-горе колегата Kris11?


Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Пон 11 фев 2008 21:32


Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбера :evil: ще и светна фаровете и ще я засиля в лома


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 11 фев 2008 21:46


Колега спокойно и аз съм така, след 15-ти я глася за отваряне на мотора.
Колкото и да ми говореха тук всички разбирачи у форума, че не е главата, е на оказа се че си е баш глава. В началото така малко ги надуваше маркучите и мотора връща въздух точно към парното, а като подам газ, направо почваше да ври вътре всичко по маркучите.

Надува ли ти маркучите при загряване до нормално?
Ако ги надува направо не се чуди ми иди при добър майстор да ти оправи мотора.

Принципно мерят водорода в водата дали е над нормата, но това не е критерии, щото малко или много никога не може да уплатни гарнитурата до такава степен, че да не пропуска.

Говореха още, че можело да се запуши радиатора, отворих тръбата от която излиза водата на парното и си течеше с доста налягане, виждъл съм и самия радиятор и просто едвали някаде може да се запуши.

Иди си на свестен майстор той ще разбере какво и е!
:wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 11 фев 2008 22:16


nigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбера :evil: ще и светна фаровете и ще я засиля в лома
Колега , температурата по уред как е?, има вероятност за износени лопатки на водна помпа , просто няма дебит при ниски обороти, но това неминуемо ще води до "плуване " на термометъра в зависимост от оборотите.Другото е все пак - въздушна тапа в парното, маркучите на радиаторчето топли ли са ?И не я хвърляй - лято иде :D


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 11 фев 2008 23:25


И аз смених водна помпа, но нямаше ефект.
Колега нищо лично но парното е доста по-надолу от разширителното казанче, няма логика как да остане въздух вобще в цялата система ако в изправност.
В случая при мен въздух гнетеше от главата и го блъскаше по парното и къде ли не!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 11 фев 2008 23:40


Tinko,от два месеца един колега се "бори" с проблемна гарнитура на главата , за форд става въпрос , и нямаш си на представа какъв диаметър стават водните маркучи.Но да имаш дебит през радиатора и нормална температура на водата и пак да е студено, едва ли е гарнитура на главата.Ако духа от гарнитура първия ти проблем ще е да поддържаш налично количество антифриз в багажника , стрелката се ошашавя , за парното нема да ти остане време да мислиш


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 11 фев 2008 23:46


Tinko написа:И аз смених водна помпа, но нямаше ефект.
Колега нищо лично но парното е доста по-надолу от разширителното казанче, няма логика как да остане въздух вобще в цялата система ако в изправност.
В случая при мен въздух гнетеше от главата и го блъскаше по парното и къде ли не!
И като е по нагоре казанчето що тия газове не отиват там ми стоят в радиаторчето а?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 11 фев 2008 23:46


emo-gar написа:Tinko,от два месеца един колега се "бори" с проблемна гарнитура на главата , за форд става въпрос , и нямаш си на представа какъв диаметър стават водните маркучи.Но да имаш дебит през радиатора и нормална температура на водата и пак да е студено, едва ли е гарнитура на главата.Ако духа от гарнитура първия ти проблем ще е да поддържаш налично количество антифриз в багажника , стрелката се ошашавя , за парното нема да ти остане време да мислиш


Колега не е критери това да знаеш, по някой път е малка дупката и колко да ти направи беля е. В повечето случай като отвори и отваря голяма, при мен маркучите ги надуваше след 30 мин каране минимум.
И аз все слушах не е глава не е глава, е да ама от 4 дена ми изби маслото по външната част на блока го видях да се стича и от къде от между главата и блока. Просто малко да прегрее там и заминава.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта