Колеги, помагаите с парното !!!
И аз бях така,има няма....като карам повече време идва...и накрая какво било..просто в казанчето ( разширителя ) трябвало да има антифриз които да се показва малко от горе ( в казанчето ) ,иначе дърпа въздух.Долях 100 грама антифриз и о чудо
)) Все пак провери и това де,щото и аз бях почнал да разглобявам какво ли не,а то се оказа.... като няма опит човек,така е 
-
svetlio pl
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
И снимки качвах по-нагоре, ма при тебе има два пътя:първия таблото долу и ремонт на разделителната клапа, може и само жилото да е виновно, ВТОРИЯТ е много лесен-ЧИФТ ДЕБЕЛИ ЧОРАПИbaibradar написа:И аз искам да попитам нещо. Парното не иска да духа в краката ми на другите положения няма проблеми но в краката не духа нищо нито топло нито студено. Направо ми се вкоченясват краката в този студ. Някой знае ли къде може да е проблема.
- tekion
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
- Автомобил: Meriva
- Двигател: 2006
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
emo-gar написа:mironti написа:Колеги и аз имам проблем с парното,свалих всичко видях,че клапите са вече без дунапрен и радиатора е почнал да сълзи.Купих нов радиатор обаче клапите незнам с какво да ги запуша мисля да ги обгърна няколко пъти с алуминиево фолио,но незнам дали е добър вариант та затова искам да питам вас,след като вече сте минали по тоя път.Става ли с фолиото
Ето как направих "уличен" ремонт на клапите, отне 2часа .Не се сваля таблото, само жабката и кората под нея.Прилагам снимки:
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00007.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... 0004-1.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00011.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00006.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00003.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00008.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00012.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00015.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00013.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00016.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00005.jpg
При свалянето на корпуса с вентилатора да се има впредвид и една гайка , която се отвива откъм двигателя
А с какво точно го облепи и откъде да си го купя? С микропореста гума "К Flex" ли както е писал по-горе колегата Kris11?
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега спокойно и аз съм така, след 15-ти я глася за отваряне на мотора.
Колкото и да ми говореха тук всички разбирачи у форума, че не е главата, е на оказа се че си е баш глава. В началото така малко ги надуваше маркучите и мотора връща въздух точно към парното, а като подам газ, направо почваше да ври вътре всичко по маркучите.
Надува ли ти маркучите при загряване до нормално?
Ако ги надува направо не се чуди ми иди при добър майстор да ти оправи мотора.
Принципно мерят водорода в водата дали е над нормата, но това не е критерии, щото малко или много никога не може да уплатни гарнитурата до такава степен, че да не пропуска.
Говореха още, че можело да се запуши радиатора, отворих тръбата от която излиза водата на парното и си течеше с доста налягане, виждъл съм и самия радиятор и просто едвали някаде може да се запуши.
Иди си на свестен майстор той ще разбере какво и е!

Колкото и да ми говореха тук всички разбирачи у форума, че не е главата, е на оказа се че си е баш глава. В началото така малко ги надуваше маркучите и мотора връща въздух точно към парното, а като подам газ, направо почваше да ври вътре всичко по маркучите.
Надува ли ти маркучите при загряване до нормално?
Ако ги надува направо не се чуди ми иди при добър майстор да ти оправи мотора.
Принципно мерят водорода в водата дали е над нормата, но това не е критерии, щото малко или много никога не може да уплатни гарнитурата до такава степен, че да не пропуска.
Говореха още, че можело да се запуши радиатора, отворих тръбата от която излиза водата на парното и си течеше с доста налягане, виждъл съм и самия радиятор и просто едвали някаде може да се запуши.
Иди си на свестен майстор той ще разбере какво и е!
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Колега , температурата по уред как е?, има вероятност за износени лопатки на водна помпа , просто няма дебит при ниски обороти, но това неминуемо ще води до "плуване " на термометъра в зависимост от оборотите.Другото е все пак - въздушна тапа в парното, маркучите на радиаторчето топли ли са ?И не я хвърляй - лято идеnigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбераще и светна фаровете и ще я засиля в лома
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Tinko,от два месеца един колега се "бори" с проблемна гарнитура на главата , за форд става въпрос , и нямаш си на представа какъв диаметър стават водните маркучи.Но да имаш дебит през радиатора и нормална температура на водата и пак да е студено, едва ли е гарнитура на главата.Ако духа от гарнитура първия ти проблем ще е да поддържаш налично количество антифриз в багажника , стрелката се ошашавя , за парното нема да ти остане време да мислиш
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
И като е по нагоре казанчето що тия газове не отиват там ми стоят в радиаторчето а?Tinko написа:И аз смених водна помпа, но нямаше ефект.
Колега нищо лично но парното е доста по-надолу от разширителното казанче, няма логика как да остане въздух вобще в цялата система ако в изправност.
В случая при мен въздух гнетеше от главата и го блъскаше по парното и къде ли не!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
emo-gar написа:Tinko,от два месеца един колега се "бори" с проблемна гарнитура на главата , за форд става въпрос , и нямаш си на представа какъв диаметър стават водните маркучи.Но да имаш дебит през радиатора и нормална температура на водата и пак да е студено, едва ли е гарнитура на главата.Ако духа от гарнитура първия ти проблем ще е да поддържаш налично количество антифриз в багажника , стрелката се ошашавя , за парното нема да ти остане време да мислиш
Колега не е критери това да знаеш, по някой път е малка дупката и колко да ти направи беля е. В повечето случай като отвори и отваря голяма, при мен маркучите ги надуваше след 30 мин каране минимум.
И аз все слушах не е глава не е глава, е да ама от 4 дена ми изби маслото по външната част на блока го видях да се стича и от къде от между главата и блока. Просто малко да прегрее там и заминава.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта
