

И снимки качвах по-нагоре, ма при тебе има два пътя:първия таблото долу и ремонт на разделителната клапа, може и само жилото да е виновно, ВТОРИЯТ е много лесен-ЧИФТ ДЕБЕЛИ ЧОРАПИbaibradar написа:И аз искам да попитам нещо. Парното не иска да духа в краката ми на другите положения няма проблеми но в краката не духа нищо нито топло нито студено. Направо ми се вкоченясват краката в този студ. Някой знае ли къде може да е проблема.
emo-gar написа:mironti написа:Колеги и аз имам проблем с парното,свалих всичко видях,че клапите са вече без дунапрен и радиатора е почнал да сълзи.Купих нов радиатор обаче клапите незнам с какво да ги запуша мисля да ги обгърна няколко пъти с алуминиево фолио,но незнам дали е добър вариант та затова искам да питам вас,след като вече сте минали по тоя път.Става ли с фолиото
Ето как направих "уличен" ремонт на клапите, отне 2часа .Не се сваля таблото, само жабката и кората под нея.Прилагам снимки:
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00007.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... 0004-1.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00011.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00006.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00003.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00008.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00012.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00015.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00013.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00016.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00005.jpg
При свалянето на корпуса с вентилатора да се има впредвид и една гайка , която се отвива откъм двигателя
Колега , температурата по уред как е?, има вероятност за износени лопатки на водна помпа , просто няма дебит при ниски обороти, но това неминуемо ще води до "плуване " на термометъра в зависимост от оборотите.Другото е все пак - въздушна тапа в парното, маркучите на радиаторчето топли ли са ?И не я хвърляй - лято идеnigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбераще и светна фаровете и ще я засиля в лома
И като е по нагоре казанчето що тия газове не отиват там ми стоят в радиаторчето а?Tinko написа:И аз смених водна помпа, но нямаше ефект.
Колега нищо лично но парното е доста по-надолу от разширителното казанче, няма логика как да остане въздух вобще в цялата система ако в изправност.
В случая при мен въздух гнетеше от главата и го блъскаше по парното и къде ли не!
emo-gar написа:Tinko,от два месеца един колега се "бори" с проблемна гарнитура на главата , за форд става въпрос , и нямаш си на представа какъв диаметър стават водните маркучи.Но да имаш дебит през радиатора и нормална температура на водата и пак да е студено, едва ли е гарнитура на главата.Ако духа от гарнитура първия ти проблем ще е да поддържаш налично количество антифриз в багажника , стрелката се ошашавя , за парното нема да ти остане време да мислиш
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: SeatSportuser и 99 госта