Питане за скоростна кутия Голф 4-май е за съединител?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valentino70
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valentino70 » Вто 25 дек 2007 22:44


колегата смяната е 100лв при мен на сьединителя,но частите са в два варияанта,всичко зависи от притискателният диск,дали е демферен или не,дано не защото демферният е 1000лв комплекта,другият е 300-350лв,но само като се свали се разбира ,остави магазините и каталозите,това е начина сваляне му е майката!




ognqn
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 13:48
Автомобил: Suzuki Swift
Двигател: 1300
Местоположение: гр.Айтос

Мнениеот ognqn » Вто 25 дек 2007 22:56


Това го разбрах,НО не разбрах дали това че педала за съединителя се натиска до ламарината,за да се превкл. скоростите е показател за заминал съединител?
И друго да кажа - много далече от София съм. :(
Почти до морето.Иначе да бях дошъл при някой Клубен майстор.


Потребителски аватар
valentino70
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valentino70 » Сря 26 дек 2007 10:49


колега при мен идват от кьде ли не,честно казано в провинцията много ,много не са в час с много неща което не е добре,поради простата причина че нямат този наплив от коли който е тук в, София нали без да обидя някой,но е така ,фактите го доказват,най много идват при мен от Бургас,Монтана,Козлодуй,Видин,при това че се поправят при нас всякакви марки коли,не само Volkswagen


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 26 дек 2007 11:23


nadasdi написа:Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.

Виж колега, а и останалите!!!
Значи сменил съм съединителя с маховика и маслото в скоростите преди това, и аз имам проблем при студено с втора скорост!!! И понеже ме дразни смених наново маслото в скоростите с някъкво по-хубаво и скъпо.......та нищо не се промени!!!.......незнам явно в скоростната кутия некви синхрони или ????


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 26 дек 2007 20:38


ognqn написа:Това го разбрах,НО не разбрах дали това че педала за съединителя се натиска до ламарината,за да се превкл. скоростите е показател за заминал съединител?
И друго да кажа - много далече от София съм. :(
Почти до морето.Иначе да бях дошъл при някой Клубен майстор.

дори и да смениш съединителя ,педала ще остане нисък
горната помпа на съединителя е свършила ,не е само от едно място твоя проблем
:wink:


Потребителски аватар
menkata123
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот menkata123 » Чет 27 дек 2007 12:31


Относно разшифроването на табелката от багажника отиди на:http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect


ognqn
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 13:48
Автомобил: Suzuki Swift
Двигател: 1300
Местоположение: гр.Айтос

Мнениеот ognqn » Чет 27 дек 2007 17:38


Това е много интересна информация за "горната помпа на съединителя",която може да е заминала.Някой може ли да сподели опит с нея?И цената и?Намира ли се лесно,като нова или втр. употреба?Само за Голф4 ли е или се вгражда и в други модели?И най важното дали да не я сменя ,като да се моля да е проблема само в нея.
То би трябвало колегата Валентино70,май да се изкаже.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 27 дек 2007 19:22


първо смени помпата и педала ще се вдигне.ако съединителя не буксува ще караш още доста
помпите са пластмасови и са няколко вида за Г4


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Чет 27 дек 2007 23:18


аз съм сменял тази помпа мислая 4е беше около 150лв и смяната е като при сьединител искам да каза за цената целияа двигател се разглобява :( при мен беше така ниско отлепваше и накраяа поте4е маслото и педала залепна горе.сьдинитела все ощте не съм го сменял и дано не се налага 4е е от този скъпия :( браво на никс както винаги е с правилен отговор


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VAAL » Пет 28 дек 2007 11:58


Виж колега, а и останалите!!!
Значи сменил съм съединителя с маховика и маслото в скоростите преди това, и аз имам проблем при студено с втора скорост!!! И понеже ме дразни смених наново маслото в скоростите с някъкво по-хубаво и скъпо.......та нищо не се промени!!!.......незнам явно в скоростната кутия некви синхрони или ????[/quote]Колега щом си подменил всичко и мислиш че проблема е в синхронизатор.Пробваи следното но бъди внимателен.Палиш както си на свободна,ръчна с левия крак спирачката здраво,задържаш двигателя на 2500-3000 оборота,без съединител натискаш скоростния лост на предавката която влиза трудно,много нежно натискаш докато усетил усилие на лоста леко усилие и задържаш няколко секунди така.По този начин натоварваш синхронизатора и разпъваш пружините му.Макар,че втора предавка и на двоиката влиза трудно когато е студено Golf тове е то.


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VAAL » Пет 28 дек 2007 11:59


Колега щом си подменил всичко и мислиш че проблема е в синхронизатор.Пробваи следното но бъди внимателен.Палиш както си на свободна,ръчна с левия крак спирачката здраво,задържаш двигателя на 2500-3000 оборота,без съединител натискаш скоростния лост на предавката която влиза трудно,много нежно натискаш докато усетил усилие на лоста леко усилие и задържаш няколко секунди така.По този начин натоварваш синхронизатора и разпъваш пружините му.Макар,че втора предавка и на двоиката влиза трудно когато е студено Golf тове е то.[/quote]


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VAAL » Пет 28 дек 2007 12:07


Извинявам се на колегата,че spam малко темата но и моето мнение е да не взимаш колата.Има и други проблеми колата щом е навит и на бартер.


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Вто 08 яну 2008 8:46


Смених маслото и първите 1000 км нямаше разлика сега чак се забелязва доста по леко влизат така че сменяйте който не е сигурен!! :wink:


emil88
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

замина ми скоростната кутия

Мнениеот emil88 » Пет 21 мар 2008 13:11


някой да знае за цени на голф 4 скоростна кутия


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 21 мар 2008 20:42


При мен влизат трудно 2-ра и 3-та , педала отделя високо ,смених масло на скоростна кутия -нищо.

Чудя се кое да сменям по напред -съединител, помпи , или синхронизатори- ...ш ли му мамата.

Последна промяна от dokros на Пон 24 мар 2008 17:27, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта