Питане за скоростна кутия Голф 4-май е за съединител?
- valentino70
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колегата смяната е 100лв при мен на сьединителя,но частите са в два варияанта,всичко зависи от притискателният диск,дали е демферен или не,дано не защото демферният е 1000лв комплекта,другият е 300-350лв,но само като се свали се разбира ,остави магазините и каталозите,това е начина сваляне му е майката!
- valentino70
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега при мен идват от кьде ли не,честно казано в провинцията много ,много не са в час с много неща което не е добре,поради простата причина че нямат този наплив от коли който е тук в, София нали без да обидя някой,но е така ,фактите го доказват,най много идват при мен от Бургас,Монтана,Козлодуй,Видин,при това че се поправят при нас всякакви марки коли,не само Volkswagen
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nadasdi написа:Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.
Виж колега, а и останалите!!!
Значи сменил съм съединителя с маховика и маслото в скоростите преди това, и аз имам проблем при студено с втора скорост!!! И понеже ме дразни смених наново маслото в скоростите с някъкво по-хубаво и скъпо.......та нищо не се промени!!!.......незнам явно в скоростната кутия некви синхрони или ????
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ognqn написа:Това го разбрах,НО не разбрах дали това че педала за съединителя се натиска до ламарината,за да се превкл. скоростите е показател за заминал съединител?
И друго да кажа - много далече от София съм.![]()
Почти до морето.Иначе да бях дошъл при някой Клубен майстор.
дори и да смениш съединителя ,педала ще остане нисък
горната помпа на съединителя е свършила ,не е само от едно място твоя проблем

- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 16 юни 2005 13:48
- Автомобил: Suzuki Swift
- Двигател: 1300
- Местоположение: гр.Айтос
Това е много интересна информация за "горната помпа на съединителя",която може да е заминала.Някой може ли да сподели опит с нея?И цената и?Намира ли се лесно,като нова или втр. употреба?Само за Голф4 ли е или се вгражда и в други модели?И най важното дали да не я сменя ,като да се моля да е проблема само в нея.
То би трябвало колегата Валентино70,май да се изкаже.
То би трябвало колегата Валентино70,май да се изкаже.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
аз съм сменял тази помпа мислая 4е беше около 150лв и смяната е като при сьединител искам да каза за цената целияа двигател се разглобява
при мен беше така ниско отлепваше и накраяа поте4е маслото и педала залепна горе.сьдинитела все ощте не съм го сменял и дано не се налага 4е е от този скъпия
браво на никс както винаги е с правилен отговор


Виж колега, а и останалите!!!
Значи сменил съм съединителя с маховика и маслото в скоростите преди това, и аз имам проблем при студено с втора скорост!!! И понеже ме дразни смених наново маслото в скоростите с някъкво по-хубаво и скъпо.......та нищо не се промени!!!.......незнам явно в скоростната кутия некви синхрони или ????[/quote]Колега щом си подменил всичко и мислиш че проблема е в синхронизатор.Пробваи следното но бъди внимателен.Палиш както си на свободна,ръчна с левия крак спирачката здраво,задържаш двигателя на 2500-3000 оборота,без съединител натискаш скоростния лост на предавката която влиза трудно,много нежно натискаш докато усетил усилие на лоста леко усилие и задържаш няколко секунди така.По този начин натоварваш синхронизатора и разпъваш пружините му.Макар,че втора предавка и на двоиката влиза трудно когато е студено Golf тове е то.
Значи сменил съм съединителя с маховика и маслото в скоростите преди това, и аз имам проблем при студено с втора скорост!!! И понеже ме дразни смених наново маслото в скоростите с някъкво по-хубаво и скъпо.......та нищо не се промени!!!.......незнам явно в скоростната кутия некви синхрони или ????[/quote]Колега щом си подменил всичко и мислиш че проблема е в синхронизатор.Пробваи следното но бъди внимателен.Палиш както си на свободна,ръчна с левия крак спирачката здраво,задържаш двигателя на 2500-3000 оборота,без съединител натискаш скоростния лост на предавката която влиза трудно,много нежно натискаш докато усетил усилие на лоста леко усилие и задържаш няколко секунди така.По този начин натоварваш синхронизатора и разпъваш пружините му.Макар,че втора предавка и на двоиката влиза трудно когато е студено Golf тове е то.
Колега щом си подменил всичко и мислиш че проблема е в синхронизатор.Пробваи следното но бъди внимателен.Палиш както си на свободна,ръчна с левия крак спирачката здраво,задържаш двигателя на 2500-3000 оборота,без съединител натискаш скоростния лост на предавката която влиза трудно,много нежно натискаш докато усетил усилие на лоста леко усилие и задържаш няколко секунди така.По този начин натоварваш синхронизатора и разпъваш пружините му.Макар,че втора предавка и на двоиката влиза трудно когато е студено Golf тове е то.[/quote]
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
При мен влизат трудно 2-ра и 3-та , педала отделя високо ,смених масло на скоростна кутия -нищо.
Чудя се кое да сменям по напред -съединител, помпи , или синхронизатори- ...ш ли му мамата.
Чудя се кое да сменям по напред -съединител, помпи , или синхронизатори- ...ш ли му мамата.
Последна промяна от dokros на Пон 24 мар 2008 17:27, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 96 госта