stan_golf3 написа:Моята "Одисея" най-накрая приключи !![]()
![]()
![]()
![]()
Проблемът ми е решен !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Благодаря много на всички за помощта, съветите и съпричастността !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ще опиша и тук откритите проблеми и решението им - може би ще е полезно и за някой друг изтерзан нещасник като мен:
1: Пренатегнато жило на газта - Решение: регулировка.
2: Повредено/износено ключе/прекъсвач в стъпковото моторче "Бош" (с 4 извода) - Решение: замяна с чисто ново стъпково моторче пак "Бош".
3: Регулировка на (не знам точно как се нарича) това което задейства ключето/прекъсвача в стъпковото моторче, като при мен беше повреден и вътрешният шестограм с който да стане регулировката и се наложи Вальо (свестният елконист (благодаря много за отделеното време и внимание !!! -![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! ) да набива инструмент с "еврейска звезда" за да може да го завърти/настрои.
Предполагам, че предният "майстор" пфу !!! - Христо от елкона срещу малкото "Пикадили" (в гаражите) е прецакал и настройката с жилото, и вътрешният шестограм и заради него сменях напразно датчик на хол и заради него щях да сменя и бобина с комутатор и т.н., а за изхабените нерви ... ! Той от 7 неща сгреши 5 !!!? А ми го препоръчаха ?!
Аз лично никога няма да ходя при Христо от елкона срещу малкото "Пикадили" (в гаражите) !!!
Но винаги бих отишъл пак при Вальо в "Елкона" на Вальо и Ицо (сервизът се нарича "Макс Лаив") до околовръсното (над ОМВ бензиностанцията).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(дано не се налага де) !!!
П.П. Допълнил съм първото мнение в темата.
Браво, много се радвам за теб




