stenly_m написа:Rabbit_TDI написа:Само да вмъкна в темата ,че за разнообразния терен на България темпомата води до преразход на гориво 0,5-1 литър.Иначе е доста яка екстра.
Би ли обяснил в подробности от къде идва този преразход? Защото моята логика е друга. Когато карам по магистрала се забелязвам, че когато е надолнище натискам повече газта и вместо с 140 карам със 150-160(по-скоро задържам същото положение на газта вместо да върна както ги направил темпомата). А когато си на темпомат той освобождава подаването на гориво и се спестява. Също и на равен терен подава точното гориво, докато аз като ми падне скороста натискам газта да компенсирам и така...не виждам логика в твоите думи, затова моля те просветли ни.
аз имах темпомат на опел омега 2.5... Много е гот, но и аз съм за преразхода... На равно може и да сваля разхода, но на тоя разнообразен терен поне по мои наблюдения - не. Веднага ще се обосновя - значи на равно и на баир надолу супер... но когато почне да го изкачва просто много повече се мъчи, щото малко или много ние когато примерно пред нас идва голям баир ускоряваме или пък като пускаме баир непосредствено преди пускането на целия баир подаваме гас точно толкова, колкото да може да се качи колата без много усилия. При темпомата е гадно, щото до края на баира надолу примерно той го пуска без никакво подаване на гас, а когато почне да го изкачва и да падат километрите, той чак тогава се сеща, че трябва да се подаде гас за да задържи желаната скорост и точно тогава има един момент на мъчене... Има го и момента, който можем да подадем гас без да се изключва темпомата, но тогава при мен имаше едно голямо чудене и през това време разходът скачаше главоломно

Надявам се да сте ме разбрали!!! Иначе комфорта с него е задължителен
