Голф 4- Cruise Control

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nobody_lbg
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 16:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот nobody_lbg » Вто 24 мар 2009 7:46


morfei1 написа:Айде да се похваля. Вече се оборудвах с темпомат от колегата @nobody_lbg. Няма такова удоволствие :Mr Green Fun .

Поръчах два комплекта темпомат (оригинален лост + кабел + подробно ръководство на Английски за инсталиране) от колегата и двато си бяха Немски, с абсолютно всички белези на VAG, за оригинални части.

Който има нужда от такава екстра, той е момчето :wink:


радвам се че се кефите на екстрата. и аз като си сложих много ми беше гот и все още е, само чакам да изляза извън града.

в момента има няколко налични за Пасат 4, пасат 5 и 5,5 и Голф 4 и Голф 3

ако някой има мерак да се обажда.




nobody_lbg
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 16:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот nobody_lbg » Пет 17 апр 2009 9:57


колеги айде по 10лв надолу от сегашната цена от 130лв за голф 4, великденска промоция


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот stenly_m » Съб 27 ное 2010 2:19


И аз си сложих темпоматче при колегата nobody_lbg. След малкото, премеждие, което имахме сега се радвам на екстричката. Колегата е супер точен и не оставя работата докато не разбере от къде е проблема! Колега успехи и пиши за Комфорт Модула като имаш инфо :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 27 ное 2010 16:51


Само да вмъкна в темата ,че за разнообразния терен на България темпомата води до преразход на гориво 0,5-1 литър.Иначе е доста яка екстра.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот Sashko_Trg » Съб 27 ное 2010 18:20


Много се заинтригувах от тая тема :) за темпомата и искам и да си сложа :) самоче в моя умрял град няма кой да направи това нещо :) колегата NoBody от къде е ???? Някой знае ли случайно някаде из Варна дали няма такъв човек който да ги слага и колко пари излиза горе долу със сичко части + монтаж ???


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот stenly_m » Съб 27 ное 2010 19:55


Rabbit_TDI написа:Само да вмъкна в темата ,че за разнообразния терен на България темпомата води до преразход на гориво 0,5-1 литър.Иначе е доста яка екстра.


Би ли обяснил в подробности от къде идва този преразход? Защото моята логика е друга. Когато карам по магистрала се забелязвам, че когато е надолнище натискам повече газта и вместо с 140 карам със 150-160(по-скоро задържам същото положение на газта вместо да върна както ги направил темпомата). А когато си на темпомат той освобождава подаването на гориво и се спестява. Също и на равен терен подава точното гориво, докато аз като ми падне скороста натискам газта да компенсирам и така...не виждам логика в твоите думи, затова моля те просветли ни.


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот iliankocov » Съб 27 ное 2010 20:50


stenly_m написа:
Rabbit_TDI написа:Само да вмъкна в темата ,че за разнообразния терен на България темпомата води до преразход на гориво 0,5-1 литър.Иначе е доста яка екстра.


Би ли обяснил в подробности от къде идва този преразход? Защото моята логика е друга. Когато карам по магистрала се забелязвам, че когато е надолнище натискам повече газта и вместо с 140 карам със 150-160(по-скоро задържам същото положение на газта вместо да върна както ги направил темпомата). А когато си на темпомат той освобождава подаването на гориво и се спестява. Също и на равен терен подава точното гориво, докато аз като ми падне скороста натискам газта да компенсирам и така...не виждам логика в твоите думи, затова моля те просветли ни.

аз имах темпомат на опел омега 2.5... Много е гот, но и аз съм за преразхода... На равно може и да сваля разхода, но на тоя разнообразен терен поне по мои наблюдения - не. Веднага ще се обосновя - значи на равно и на баир надолу супер... но когато почне да го изкачва просто много повече се мъчи, щото малко или много ние когато примерно пред нас идва голям баир ускоряваме или пък като пускаме баир непосредствено преди пускането на целия баир подаваме гас точно толкова, колкото да може да се качи колата без много усилия. При темпомата е гадно, щото до края на баира надолу примерно той го пуска без никакво подаване на гас, а когато почне да го изкачва и да падат километрите, той чак тогава се сеща, че трябва да се подаде гас за да задържи желаната скорост и точно тогава има един момент на мъчене... Има го и момента, който можем да подадем гас без да се изключва темпомата, но тогава при мен имаше едно голямо чудене и през това време разходът скачаше главоломно :screwy :beer Надявам се да сте ме разбрали!!! Иначе комфорта с него е задължителен :012:


nobody_lbg
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 16:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот nobody_lbg » Нед 28 ное 2010 17:53


да ви кажа и аз едно компетентно мнение:

когато колата е с автоматик разхода пада, до 0,5-1л, а когато е с ръчни скорости разхода се качва до 0,5 литра.
което няма голямо значение като с еима в предвид кефчето от екстрата :wink:


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот stenly_m » Нед 28 ное 2010 22:57


Благодаря, колеги. Вярвам, че е така, но е много странно, никаква логика. Дали колата е автоматик или не? Все е на 5-та и 140 км/ч около 3000 об/мин..все автопилата реагира по еднакъв начин...странно, но вярвам на компетентното мнение...


Потребителски аватар
rlklra
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 20:38
Автомобил: Vw Bora
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот rlklra » Съб 14 яну 2012 18:03


е добре от прочетеното тук разбирам че за 1.6 8V няма да стане темпомата ,а за 16 V става така ли е и каква е разликата определяща това развитие на нещата? :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот Dorian » Съб 14 яну 2012 18:47


8V са със жило на газта и компа няма как да ти държи опънато жилото колкото е нужно,а 16V трябва да са е с електронния педал на газта,който може да се командва от компа на колата!
Това горното е без значение за 8,16 или 20V,а дали е с електроннен или механичен педал на газта!


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот pedalchobaba » Съб 14 яну 2012 19:21


Колега Dorian, дали връзката между педала на газта и дросела е механична или електронна, няма значение за темпомата. Завъртането на клапата вътре става по друг начин, а не с "дърпане на жилото".


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4- Cruise Control

Мнениеот Dorian » Нед 15 яну 2012 13:36


Опитах се да обясня на колегата по най-простия начин :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта