Колко мощност ви дърпа Климатика?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Пон 31 юли 2006 20:02


Ми тя и мойта е скапана, това не пречи да си върви... Ще те изненадам ли още повече ако ти кажа, че е комби? :roll:
Аз предложих, ако не ви е страх, качвам и показвам :gives:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 20:30


Оф стария лаф за скоростите.Стига че само ОФФ за това ще пишеме.Колега тя може да ти показва 200 на километража ама тва не значи чи с 200 се движиш.Само едно ще ти кажа погледни си книжката на Г-то и виж колко е писано за макс.скорост-мисля че ще е нещо от сорта 180-185 без клима.Да речем че с годините се е сработил мотора(в случея с наще бараки по скоро се е преработил ама аиде от мен да мине)+ до 5 км./ч.Сам си прави изводите.


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Пон 31 юли 2006 23:01


Аз съм виждал в много каталози че макс скорост на АБФ примерно е 215км но съм сигурен че всеки който има такава кола я е пробвал поне веднъж на магистралата колко вдига и му е станало ясно че е е повечко... :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 23:09


Става вапрос че показва повечко а не вдига повечко.Освен това на разработен АБФ в добро състояние може да дигне +5 до 10 км.в час щото е 150 к.с. ама на 90 да дигне разработването 5 км.в час наи много.Освен тва на магистралата ако има наклонче и с попатен вятар може и 230-240 с АБФ сигорно.


koev
Мнения: 45
Регистриран на: Чет 18 май 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот koev » Чет 03 авг 2006 18:01


ами климатик за дома е около 2-3 киловата при 12000btu, не мисля че за автомобил е повече при положение, че охлажда много по-малък обем :D Аз карам комби и съм с по-голям компресор предполагам от на голф, но не намирам голяма разлика във вървежа. Предполагам, че има някакво ограничение при колегата със 180 км/час за да предпазят компресора от претоварване


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 04 авг 2006 7:18


Чувал съм за 5 до 7 к.с. при заводски монтираните системи. Когато са обслужени и работят перфектно. Освен това изискванията към автосистемите са доста по-различни от тези към стационарните и разликите са съществени. Моя климатик е слаган допълнително при покупката в Италия от първия собственик. Майсторчето, при което ходя да го обслужва казва, че са монтирали по-мощен компресор от необходимото - като за Пасат и даже върна малко терморегулатора в купето /под жабката/, когато тази пролет ходих да ми види налягането на фреона и да го допълни. Малко по-високи градуси - по-малко да работи компресора. Все си мисля, че при мен отнема повече мощност. ДВГ и без това не е от най-силните. Когато се натоварим 4 човека с багаж ми се налага понякога да го изключвам при изпреварване. Съответно - внимавам при какви обороти го вкл. отново - да не са високи. Но пък хладното си е супер.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 04 авг 2006 9:19


Сори за офтопика ама Къв е тоя терморегулатор в жабката.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 04 авг 2006 9:40


Под/зад жабката поне при мене се намира терморегулатор, който спира компресора при достигането на определена температура в купето и го вкл. отново при необходимост. Това е за климатик. При климатрониците имаш датчици за външна и вътрешна температура, като управлението също спира компресора при достигане на зададената от водача температура и го вкл. отново при нужда.


Потребителски аватар
МартиЧелебиев
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 26 сеп 2017 18:26
Автомобил: VW Passat b5
Двигател: AFN
Местоположение: Smolyan

Re:

Мнениеот МартиЧелебиев » Чет 28 сеп 2017 22:09


rusiq_24 написа:90кс. с 200км/ч на климатик :shock :woooow:

Вярно е, и аз с моя 1.9 ТДИ 90 к.с. съм достигнал 200 км/ч с 4 човека и багаж, на климатик. Колата е без ЧИП. Вярно е обаче, че се забавя ускорението.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7917
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Колко мощност ви дърпа Климатика?

Мнениеот goppa » Чет 28 сеп 2017 22:39


Още един със счупен километраж :no


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Колко мощност ви дърпа Климатика?

Мнениеот Stivi » Пет 29 сеп 2017 7:14


goppa написа:Още един със счупен километраж :no

Може да му е счупен километража,но каква яка кирка има....изкопа тема от 2006, че да си похвали "самолета" :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта