Акумулатора пада много бързо.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Нед 07 авг 2011 12:50


Акумулатора в покой е 12.2, по време на палене пада на 3 волта и не иска да запали , зарежда на 13.6 с включени дълги светлини и парно а на празен ход показа 14.2 волта. :roll:




Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот hitman0013 » Нед 07 авг 2011 13:17


Клетка, за нов акумулатор си!


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Нед 07 авг 2011 14:02


зареждане на 13.6 волта с включени всички консуматори добре ли е или има проблем. когато не са включени консуматори зарежда на 14.2в
а след палене не пали и паказва под 12волта :roll:


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот badov » Нед 07 авг 2011 15:48


nikson85 написа:зареждане на 13.6 волта с включени всички консуматори добре ли е или има проблем. когато не са включени консуматори зарежда на 14.2в
а след палене не пали и паказва под 12волта :roll:


Колега това показва, че алтернатора зарежда добре.Проблема е в акумулатора щом при палене пада на 3 волта :| Направо взимай нов :|


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот agent_kowalski » Нед 07 авг 2011 17:59


при палене не трябва да пада под 7-8 волта в покой след зареждане е около 13..по-скоро малко под 13


dikanski
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik
Контакти:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот dikanski » Нед 07 авг 2011 20:08


nikson85 написа:Нещо ме съмнява , че тия МОНБАТИ нещо се прецакват от доливане с дестилирана вода , защото всичко тръгна от там долях го и на сутринта неще да запали. Взема ли си монбат никакво доливане повече.

От всичко прочетено разбрах че си долял дестилирна вода,но не си го заредил след това.По тозо начин си намалкил гъстотта и съответно си разредил кумулатора.Късата връзка е допълнително условие.Колеги не бързайте да карате човека да си купува нов ,защото един изтощен акумулатор се държи като развален.Предлагам първо си зареди акумулатора със свалени капачки и ако закипят бурно всички клетки няма да имаш проблем.След зареждането за всеки случай отиди при акумиулаторджия за 2 лева да ти замери акумулатора и всичко останало.
Очаква се есента да отворя магазин за акумулатори в софия и колегите от форума ще са с отстъпки :)
Към колегата с досипването във жълтата формула-как стана тоя номер ,че ми е интересно ?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот joker » Нед 07 авг 2011 20:16


напръскай с контактен спрей куплунгите на стартера...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот radi_nrj » Пон 08 авг 2011 11:18


hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!


При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот milmar » Пон 08 авг 2011 14:31


radi_nrj написа:
hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!


При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.


Ами , при зареждане Радо , акумулатор с окъсила клетка ще си "вдига" толкова , колкото може да подсигури зарядното , а в колата - твърдо 14.4 V . Просто останалите клетки ще кипят много здраво , защото ще си разпределят пад от по още половин волт :D .
Оловната клетка няма свойството да "възпира" нарастването на напрежението като ценеров диод , когато е заредена , тя може да "качи" много над номиналното си 2.4 V , но протичат пагубни хим. процеси в нея .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот radi_nrj » Пон 08 авг 2011 16:05


milmar написа:
radi_nrj написа:
hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!


При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.


Ами , при зареждане Радо , акумулатор с окъсила клетка ще си "вдига" толкова , колкото може да подсигури зарядното , а в колата - твърдо 14.4 V . Просто останалите клетки ще кипят много здраво , защото ще си разпределят пад от по още половин волт :D .
Оловната клетка няма свойството да "възпира" нарастването на напрежението като ценеров диод , когато е заредена , тя може да "качи" много над номиналното си 2.4 V , но протичат пагубни хим. процеси в нея .


Не се изразих правилно. Дори и останалите да са на 100% заредени ако има укъсила клетка след края на зареждането на клемите на акумулатора ще има малко повече от 10V защото все едно от 6 последователно свързани батерии по 2V да махнеш 1 батерия ;) . По-нагоре Никсън е писал, че в покой му дава 12,2, което с укъсила клетка все си мисля, че няма как да стане...


dikanski
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik
Контакти:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот dikanski » Пон 08 авг 2011 16:52


radi_nrj написа:
milmar написа:
radi_nrj написа:
hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!


При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.


Ами , при зареждане Радо , акумулатор с окъсила клетка ще си "вдига" толкова , колкото може да подсигури зарядното , а в колата - твърдо 14.4 V . Просто останалите клетки ще кипят много здраво , защото ще си разпределят пад от по още половин волт :D .
Оловната клетка няма свойството да "възпира" нарастването на напрежението като ценеров диод , когато е заредена , тя може да "качи" много над номиналното си 2.4 V , но протичат пагубни хим. процеси в нея .


Не се изразих правилно. Дори и останалите да са на 100% заредени ако има укъсила клетка след края на зареждането на клемите на акумулатора ще има малко повече от 10V защото все едно от 6 последователно свързани батерии по 2V да махнеш 1 батерия ;) . По-нагоре Никсън е писал, че в покой му дава 12,2, което с укъсила клетка все си мисля, че няма как да стане...

Най-често след зареждане акумулатора може и да е на 14 волта.След престой от 12 часа в покой обикновено ако има мъртва клетка волтажът пада на 10,5/6 волта.На каква кола е тоя акумулатор?Сигурен съм затова че ако се зареди качесвено и след проверка на вила ако падне под 9 просто е за смена.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот Ljubon » Пон 08 авг 2011 17:11


radi_nrj написа: По-нагоре Никсън е писал, че в покой му дава 12,2, което с Окъсила клетка все си мисля, че няма как да стане...

Често връзките между клетките се разяждат и изтъняват и в покой акумулаторът дава номиналното напрежение, но при натоварване не могат да пропуснат по-силен ток и напрежението пада. :idea:


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Сря 10 авг 2011 9:15


Сега съм с нов акумулатор на бош силвър с 3 години гаранция 44 ампера. Смятам , че 44 ампера са идеални за голф 3 1.4 моноинжекция без климатик с ел. стъкла, аларма.
Алармата вече не я включвам толкова често и сидито работи само когато двигателя е запален. Сега стария акумулатор 44 ампера на монбат се чудя какво да го правя , защото си мисля , че не е толкова зле и , че няма избила клетка , а просто е разреден. Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот Ljubon » Сря 10 авг 2011 9:57


nikson85 написа: Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.

Не се занимавай с глупости, дай го за скрап така и вземи някой леФ. :да:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот milmar » Сря 10 авг 2011 11:06


Ljubon написа:
nikson85 написа: Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.

Не се занимавай с глупости, дай го за скрап така и вземи някой леФ. :да:

... за около бира с тройка кебапчета :D .

Иначе е грозна работа да го продадеш на някого , така си мисля .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], DrEbNiA и 89 госта