



Акумулатора пада много бързо.
Re: Акумулатора пада много бързо.
Акумулатора в покой е 12.2, по време на палене пада на 3 волта и не иска да запали , зарежда на 13.6 с включени дълги светлини и парно а на празен ход показа 14.2 волта. 

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Акумулатора пада много бързо.
Клетка, за нов акумулатор си!
Re: Акумулатора пада много бързо.
зареждане на 13.6 волта с включени всички консуматори добре ли е или има проблем. когато не са включени консуматори зарежда на 14.2в
а след палене не пали и паказва под 12волта
а след палене не пали и паказва под 12волта

- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: Акумулатора пада много бързо.
nikson85 написа:зареждане на 13.6 волта с включени всички консуматори добре ли е или има проблем. когато не са включени консуматори зарежда на 14.2в
а след палене не пали и паказва под 12волта
Колега това показва, че алтернатора зарежда добре.Проблема е в акумулатора щом при палене пада на 3 волта


-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Акумулатора пада много бързо.
при палене не трябва да пада под 7-8 волта в покой след зареждане е около 13..по-скоро малко под 13
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
- Контакти:
Re: Акумулатора пада много бързо.
nikson85 написа:Нещо ме съмнява , че тия МОНБАТИ нещо се прецакват от доливане с дестилирана вода , защото всичко тръгна от там долях го и на сутринта неще да запали. Взема ли си монбат никакво доливане повече.
От всичко прочетено разбрах че си долял дестилирна вода,но не си го заредил след това.По тозо начин си намалкил гъстотта и съответно си разредил кумулатора.Късата връзка е допълнително условие.Колеги не бързайте да карате човека да си купува нов ,защото един изтощен акумулатор се държи като развален.Предлагам първо си зареди акумулатора със свалени капачки и ако закипят бурно всички клетки няма да имаш проблем.След зареждането за всеки случай отиди при акумиулаторджия за 2 лева да ти замери акумулатора и всичко останало.
Очаква се есента да отворя магазин за акумулатори в софия и колегите от форума ще са с отстъпки

Към колегата с досипването във жълтата формула-как стана тоя номер ,че ми е интересно ?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Акумулатора пада много бързо.
напръскай с контактен спрей куплунгите на стартера...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Акумулатора пада много бързо.
hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!
При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Акумулатора пада много бързо.
radi_nrj написа:hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!
При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.
Ами , при зареждане Радо , акумулатор с окъсила клетка ще си "вдига" толкова , колкото може да подсигури зарядното , а в колата - твърдо 14.4 V . Просто останалите клетки ще кипят много здраво , защото ще си разпределят пад от по още половин волт

Оловната клетка няма свойството да "възпира" нарастването на напрежението като ценеров диод , когато е заредена , тя може да "качи" много над номиналното си 2.4 V , но протичат пагубни хим. процеси в нея .
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Акумулатора пада много бързо.
milmar написа:radi_nrj написа:hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!
При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.
Ами , при зареждане Радо , акумулатор с окъсила клетка ще си "вдига" толкова , колкото може да подсигури зарядното , а в колата - твърдо 14.4 V . Просто останалите клетки ще кипят много здраво , защото ще си разпределят пад от по още половин волт.
Оловната клетка няма свойството да "възпира" нарастването на напрежението като ценеров диод , когато е заредена , тя може да "качи" много над номиналното си 2.4 V , но протичат пагубни хим. процеси в нея .
Не се изразих правилно. Дори и останалите да са на 100% заредени ако има укъсила клетка след края на зареждането на клемите на акумулатора ще има малко повече от 10V защото все едно от 6 последователно свързани батерии по 2V да махнеш 1 батерия

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
- Контакти:
Re: Акумулатора пада много бързо.
radi_nrj написа:milmar написа:radi_nrj написа:hitman0013 написа:Клетка, за нов акумулатор си!
При укъсила клетка при зареждане ще вдига малко над 10V.
Ами , при зареждане Радо , акумулатор с окъсила клетка ще си "вдига" толкова , колкото може да подсигури зарядното , а в колата - твърдо 14.4 V . Просто останалите клетки ще кипят много здраво , защото ще си разпределят пад от по още половин волт.
Оловната клетка няма свойството да "възпира" нарастването на напрежението като ценеров диод , когато е заредена , тя може да "качи" много над номиналното си 2.4 V , но протичат пагубни хим. процеси в нея .
Не се изразих правилно. Дори и останалите да са на 100% заредени ако има укъсила клетка след края на зареждането на клемите на акумулатора ще има малко повече от 10V защото все едно от 6 последователно свързани батерии по 2V да махнеш 1 батерия. По-нагоре Никсън е писал, че в покой му дава 12,2, което с укъсила клетка все си мисля, че няма как да стане...
Най-често след зареждане акумулатора може и да е на 14 волта.След престой от 12 часа в покой обикновено ако има мъртва клетка волтажът пада на 10,5/6 волта.На каква кола е тоя акумулатор?Сигурен съм затова че ако се зареди качесвено и след проверка на вила ако падне под 9 просто е за смена.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Акумулатора пада много бързо.
radi_nrj написа: По-нагоре Никсън е писал, че в покой му дава 12,2, което с Окъсила клетка все си мисля, че няма как да стане...
Често връзките между клетките се разяждат и изтъняват и в покой акумулаторът дава номиналното напрежение, но при натоварване не могат да пропуснат по-силен ток и напрежението пада.

Re: Акумулатора пада много бързо.
Сега съм с нов акумулатор на бош силвър с 3 години гаранция 44 ампера. Смятам , че 44 ампера са идеални за голф 3 1.4 моноинжекция без климатик с ел. стъкла, аларма.
Алармата вече не я включвам толкова често и сидито работи само когато двигателя е запален. Сега стария акумулатор 44 ампера на монбат се чудя какво да го правя , защото си мисля , че не е толкова зле и , че няма избила клетка , а просто е разреден. Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.
Алармата вече не я включвам толкова често и сидито работи само когато двигателя е запален. Сега стария акумулатор 44 ампера на монбат се чудя какво да го правя , защото си мисля , че не е толкова зле и , че няма избила клетка , а просто е разреден. Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Акумулатора пада много бързо.
nikson85 написа: Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.
Не се занимавай с глупости, дай го за скрап така и вземи някой леФ.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Акумулатора пада много бързо.
Ljubon написа:nikson85 написа: Ако го закарам на акумулаторжия дали няма да го спаси и да го продам за малка сума.
Не се занимавай с глупости, дай го за скрап така и вземи някой леФ.
... за около бира с тройка кебапчета

Иначе е грозна работа да го продадеш на някого , така си мисля .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ogogin и 98 госта