


Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Колега,аз погрешно съм разбрал че от една седмица си с газово.Щом е работила така не променяй нищо.Релето само прекъсва кабела нормално е.Не зная дали ще стане с тази различна буква.Може да е модификация в софтуера а всичко друго да е еднакво.Разрови се в гугъла.Все някой ще е сменял.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
ОК, за сега благодаря на колегите Bioside и cheatereye за сьветите. Остава да намеря подходящото ECU и да пробвам, няма да забравя да кажа за резултата. Момчета благодаря ви още ведньж.
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Закачал ли си я скоро на ВагКом.Да не би да е натрупала грешки и затова да върти тези номера.Остави я тази нощ с откачен акумулатор.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
не сьм я закачал на ВагКом,с акумолатора пробвах откачах го за около час и нищо, но ако не е достатьчно да провам и за по дьлго време.Между другото да питам АГУто има ли врьзка с ХОЛ датчика
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Директна връзка с него няма. Няма нищо вързано от АГУ-то към него, ако за това става дума
Датчика на Хол генерира управляващи импулси, които се изпращат към комутатора. Това е връзката между тях, не работи датчик на хол, няма искра от бобината. Тук във форума има писано, как се замерва този датчик.

4i4o-dido написа:Има начин за проверка-на буксата на делкото /3 кабела/двата крайни са захранване-12v, а средния е импулс към бобината/комутатора/.
Буксата на бобината е същата-а пробата е следната
Измерва се кой извод е +,и между него и средния край се включва светодиод със запоено съпротивление 800-1000ом..При контакт диода свети а при завъртане на стартер трябва да мига/да генерира импулси към комутатора/.Ако не свети се разменят краищата на диода.
Ако до бобината е ОК остава тя
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Тьпа работа,с друго ЕКУ пак няма признаци на палене, поне не припуква
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Провери масите към щепселното на ЕКУ-то.
1,12,15,20-трябва да ти дават пълно късо на оммер към минуса на акумулатора при откачен плюс.
1,12,15,20-трябва да ти дават пълно късо на оммер към минуса на акумулатора при откачен плюс.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
1 и 20 ми дават кьсо на минуса (+ е откачен) 12 ми е празно, 15 не дава на кьсо това какво ще рече
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Остави го извод 15.Дават го и според двете програми да отива на ламбдата.Според аутодатата трябва да е пълно късо към корпус,а според схемата няма как да стане ако няма връзка с корпуса на ламбдата и най вероятно е така.Виж защо изв.12 е празен.Навсякъде го дават че трябва да го има.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
как да разбера защо е празен. На мястото му няма нищо. Откъде трябва идва този 12ти пин
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Кафяв с червена ивица 0.5мм2.Идва от блока с предпазителите.Виж дали насреща му има щифт на буксата на ЕКУ.Не съм отварял такова колега,ако някой колега го има същото да провери дали е така.Карам те да проверяваш масите защото именно масата която се комутира към инжектора ти липсва.Не може и с двата блока да прави едно и също. Отпред под цилиндровата глава на блока има едни маси.Провери дали са здрави.Със второто ЕКУ пали ли на газ.
P.S. Сега погледнах че извод 12 го дават само за някои модели.Така че може и да го нямаш.
P.S. Сега погледнах че извод 12 го дават само за някои модели.Така че може и да го нямаш.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
на газ не съм,на моргата с триста зора ми дадоха да пробвам и затова не успях да пробвам на газ, но да вметна номера на ЕКУто което пробвах беще същия като моя само буквата беше друга но момчетата от моргата казаха че били съвместими, ще търся по други морги да видя да намеря да отговаря и буквата.Значи сега я пробвах да и подам директна маса от акумолатора Запали на бензин и работи на обороти добре но като подам газ заглъхва като пусна газта работи нормално нещо като недостик на гориво
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Доставиха ми ЕКУ със същия номер и буква от същия мотор ABU но пак неще да пали, няма маса.Ходих при един да я закачи на комп.каза ми че неможе да ми каже нищо нямало да покаже проблема,това вярно ли е? Да търся някой друг за комп.диагностика
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта