Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2315
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот w_smith » Нед 06 май 2012 9:13


Охладителната система е затворена точно за да не кипва на 100 гр.

Последна промяна от w_smith на Нед 06 май 2012 13:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот muns61 » Нед 06 май 2012 9:34


Купи си един евтин мултицет с температурна сонда и го свери в кипяща вода - трябва да покаже 98-102 градуса. После мацни малко грес точно до температурния датчик и на напълно загряла кола сложи сондата в греста, изчакай няколко минути и сравни показанието на таблото и мултицета. Разликата не е повече от 2-3*. Изпробвано многократно.
Вместо грес по-подходяща е контактна паста за електронни елементи.
После останалото.


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот passat19911800 » Нед 06 май 2012 10:04


Да добавя, че съскане и теч на антифриз може да се получи и от спукано гумено уплътнение между главата и всмукателните колектори. След доста отстранени повреди по охлаждането вече не ми губи антифриз. След тези 20 години и повече нашите автомобили си искат сериозна профилактика и замяна на доста амортизирани части. Съветът ми към всички, които имат проблеми с охлаждането, а и не само е да почнат планирано да подменят рисковите части /тройник, фланци, радиаторче на парно,посоченото гумено уплътнение, маркучи за вода, термостат и т.н./, за да не се стига до там, че да текне отвсякъде и после да си намрязят колите.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот joker » Нед 06 май 2012 20:24


muns61 написа:Купи си един евтин мултицет с температурна сонда и го свери в кипяща вода - трябва да покаже 98-102 градуса. После мацни малко грес точно до температурния датчик и на напълно загряла кола сложи сондата в греста, изчакай няколко минути и сравни показанието на таблото и мултицета. Разликата не е повече от 2-3*. Изпробвано многократно.
Вместо грес по-подходяща е контактна паста за електронни елементи.
После останалото.

Който не вярва каква огромна разлика може да има в положението на стрелката и истинската температура просто да смени температурния датчик на тройника и да види накъде ще хукне стрелката....ако не съм го виждал няма да го пища.Пак твърдя,че урдеит на таблото е адски неточен...много по-неточен от датчика за включване на перката!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот Iezekil » Нед 06 май 2012 20:51


вярваме разбира се,при неизправен датчик естествено ще лъже таблото.Но тук говорим за кола,държала температура и стрелка в нормите.Още един начин на сверка е и червената лампа,тя не е вързана за стрелката така,че като светне и стрелката пък покаже 110 ,значи отчита вярно.Просто да оставим на страна стрелката и да се съсредоточим върху изхвърлянето на водата и червената лампа...ако има вече за какво де.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 06 май 2012 20:57


joker написа:Който не вярва каква огромна разлика може да има в положението на стрелката и истинската температура просто да смени температурния датчик на тройника и да види накъде ще хукне стрелката....ако не съм го виждал няма да го пища.Пак твърдя,че урдеит на таблото е адски неточен...много по-неточен от датчика за включване на перката!

:bowdown :да: Много точно казано! И при мен стана така, щом смених тем. датчик се получи яка аномалия на стрелката :screwy

На снимката там където е стрелката, ми пуска 1-ва степен на перката
Прикачени файлове
110gradusa.jpg
110gradusa.jpg (20.13 KиБ) Видяна 364 пъти



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта