Прегрят Двигател 1.8 ААМ
- w_smith
- Мнения: 2315
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Охладителната система е затворена точно за да не кипва на 100 гр.
Последна промяна от w_smith на Нед 06 май 2012 13:00, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Купи си един евтин мултицет с температурна сонда и го свери в кипяща вода - трябва да покаже 98-102 градуса. После мацни малко грес точно до температурния датчик и на напълно загряла кола сложи сондата в греста, изчакай няколко минути и сравни показанието на таблото и мултицета. Разликата не е повече от 2-3*. Изпробвано многократно.
Вместо грес по-подходяща е контактна паста за електронни елементи.
После останалото.
Вместо грес по-подходяща е контактна паста за електронни елементи.
После останалото.
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Да добавя, че съскане и теч на антифриз може да се получи и от спукано гумено уплътнение между главата и всмукателните колектори. След доста отстранени повреди по охлаждането вече не ми губи антифриз. След тези 20 години и повече нашите автомобили си искат сериозна профилактика и замяна на доста амортизирани части. Съветът ми към всички, които имат проблеми с охлаждането, а и не само е да почнат планирано да подменят рисковите части /тройник, фланци, радиаторче на парно,посоченото гумено уплътнение, маркучи за вода, термостат и т.н./, за да не се стига до там, че да текне отвсякъде и после да си намрязят колите.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
muns61 написа:Купи си един евтин мултицет с температурна сонда и го свери в кипяща вода - трябва да покаже 98-102 градуса. После мацни малко грес точно до температурния датчик и на напълно загряла кола сложи сондата в греста, изчакай няколко минути и сравни показанието на таблото и мултицета. Разликата не е повече от 2-3*. Изпробвано многократно.
Вместо грес по-подходяща е контактна паста за електронни елементи.
После останалото.
Който не вярва каква огромна разлика може да има в положението на стрелката и истинската температура просто да смени температурния датчик на тройника и да види накъде ще хукне стрелката....ако не съм го виждал няма да го пища.Пак твърдя,че урдеит на таблото е адски неточен...много по-неточен от датчика за включване на перката!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
вярваме разбира се,при неизправен датчик естествено ще лъже таблото.Но тук говорим за кола,държала температура и стрелка в нормите.Още един начин на сверка е и червената лампа,тя не е вързана за стрелката така,че като светне и стрелката пък покаже 110 ,значи отчита вярно.Просто да оставим на страна стрелката и да се съсредоточим върху изхвърлянето на водата и червената лампа...ако има вече за какво де.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
joker написа:Който не вярва каква огромна разлика може да има в положението на стрелката и истинската температура просто да смени температурния датчик на тройника и да види накъде ще хукне стрелката....ако не съм го виждал няма да го пища.Пак твърдя,че урдеит на таблото е адски неточен...много по-неточен от датчика за включване на перката!



На снимката там където е стрелката, ми пуска 1-ва степен на перката
- Прикачени файлове
-
- 110gradusa.jpg (20.13 KиБ) Видяна 367 пъти
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта