Пресвяткване на лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Anelia
Мнения: 360
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Anelia » Пет 14 сеп 2007 19:23


MOTUL 15W50 :да: Това беше решението на същия проблем при мен.




dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Пет 14 сеп 2007 19:33


Аз ползвам UNIL (Белгия) 15W40 наливно-около 7 лева за литър.Минал съм над 100 хиляди км с предишната ми кола Голф2 и около 3000 със сегашната ми-Голф 3 след установяване причината за светене на лампата за маслото-маслен филтър с дефектен клапан...маслото е много хубаво и няма ментета,което е важно...


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 14 сеп 2007 23:45


Това е 2-ри маслен филтър който сменям. И двата ли да са дефектни :shock


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Съб 15 сеп 2007 3:19


При мен се оказа,че филтърът с който колата е внесена от Италия беше същата марка,като този с дефектния клапан.И с него светеше лампата за маслото след 15-20 минути каране.Много е вероятно и той да е бил с дефектен клапан,но не съм сигурен...Сега съм с Филтрон и до този момент - 3000 км нямам проблеми :bishop


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 15 сеп 2007 9:16


ох бе хора стига с тва масло ве..
във форума има мноооогггооо информация.. от какво се получава, какво значи, начини за диагностика.. прочее...

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409 ей тука в тази тема има линкове...

проблема не е "краен" тип счупи и край.
тук всяко нещо носи подобрение.. дори и ново масло... но не за дълго..
може да ти сменят и лагерите на разп. вал.. пак се закрепва..
може само помпата.. пак се закрепва..

но истинското решение в случая е:
колянов вал.. да се замири дали е в нормите.. биелни + основни лагери
лагери на разп. вал.
маслена помпа..

при майстор дето знае кво прави.. гарантирано дорде е жив тоз мотор.. нявма си помисли за светкане...

друг е въпроса, кви са последствията за мотора при ниско налягане на маслото.. ма нейсе...

и се мери с манометър.. ма не такъв за въздух.. а за флуиди..


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Нед 16 сеп 2007 9:48


Тези дни ще ходя да меря налягането на маслото ... така да ви питам нещо. Един "квартален" майстор ми каза следното .. цитирам " Ако колата е имала присадки в маслото те се набиват в датчика и му е****т майката и не може да отчита правилно, смени си датчика и трябва да се оправи". 80 % от Вас ... потребителите на форума ми казват да си сменя маслото с 15x45 или 50, но по каталог за Голф 3 го дават да се кара с 10x40. И след като ще ходя да меря налягането ми кажате какви са нормалните стойности, за да си направя сметката и да знам кво става като го измеря :) и кажете за датчика това което майстора ми каза вярно ли е ;)


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 16 сеп 2007 11:38


стига глупости как ще слагаш 15/50 на тоя голф няма никакъв смисъл, слагай 10/40 ако имаш пари 10/60 твс и забравяй...


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Нед 16 сеп 2007 11:48


nasodotcom написа:стига глупости как ще слагаш 15/50 на тоя голф няма никакъв смисъл, слагай 10/40 ако имаш пари 10/60 твс и забравяй...

Не съм казал че ще слагам такова масло аз си карам с 10x40 просто казвам кво пишат хората, пък и сами можете да прочетете


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 16 сеп 2007 15:12


nasodotcom написа:стига глупости как ще слагаш 15/50 на тоя голф няма никакъв смисъл, слагай 10/40 ако имаш пари 10/60 твс и забравяй...
Що?


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Нед 16 сеп 2007 15:21


xP_NiRee написа:...Един "квартален" майстор ми каза следното .. цитирам " Ако колата е имала присадки в маслото те се набиват в датчика и му е****т майката и не може да отчита правилно, смени си датчика и трябва да се оправи". 80 % от Вас ... потребителите на форума ми казват да си сменя маслото с 15x45 или 50, но по каталог за Голф 3 го дават да се кара с 10x40...


Много баби хилаво дете!

10, не а може би 110 пъти ти се каза какво да направиш, а ти си рупаш ли рупаш! w10-40 става за твоя двигател при околна температура до 20 градуса!!! Сипвай на бараката 10-40 зимата и 15-50 лятото и докато си жив ще забравиш какво е ниско нялягане, след като си оправил другите проблеми.

Последна промяна от yossarian на Нед 16 сеп 2007 15:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Нед 16 сеп 2007 15:22


nasodotcom написа:стига глупости как ще слагаш 15/50 на тоя голф няма никакъв смисъл, слагай 10/40 ако имаш пари 10/60 твс и забравяй...


Тая глупост къде я видя?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 99 госта