



Пресвяткване на лампата за маслото
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Аз ползвам UNIL (Белгия) 15W40 наливно-около 7 лева за литър.Минал съм над 100 хиляди км с предишната ми кола Голф2 и около 3000 със сегашната ми-Голф 3 след установяване причината за светене на лампата за маслото-маслен филтър с дефектен клапан...маслото е много хубаво и няма ментета,което е важно...
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
При мен се оказа,че филтърът с който колата е внесена от Италия беше същата марка,като този с дефектния клапан.И с него светеше лампата за маслото след 15-20 минути каране.Много е вероятно и той да е бил с дефектен клапан,но не съм сигурен...Сега съм с Филтрон и до този момент - 3000 км нямам проблеми 

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ох бе хора стига с тва масло ве..
във форума има мноооогггооо информация.. от какво се получава, какво значи, начини за диагностика.. прочее...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409 ей тука в тази тема има линкове...
проблема не е "краен" тип счупи и край.
тук всяко нещо носи подобрение.. дори и ново масло... но не за дълго..
може да ти сменят и лагерите на разп. вал.. пак се закрепва..
може само помпата.. пак се закрепва..
но истинското решение в случая е:
колянов вал.. да се замири дали е в нормите.. биелни + основни лагери
лагери на разп. вал.
маслена помпа..
при майстор дето знае кво прави.. гарантирано дорде е жив тоз мотор.. нявма си помисли за светкане...
друг е въпроса, кви са последствията за мотора при ниско налягане на маслото.. ма нейсе...
и се мери с манометър.. ма не такъв за въздух.. а за флуиди..
във форума има мноооогггооо информация.. от какво се получава, какво значи, начини за диагностика.. прочее...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409 ей тука в тази тема има линкове...
проблема не е "краен" тип счупи и край.
тук всяко нещо носи подобрение.. дори и ново масло... но не за дълго..
може да ти сменят и лагерите на разп. вал.. пак се закрепва..
може само помпата.. пак се закрепва..
но истинското решение в случая е:
колянов вал.. да се замири дали е в нормите.. биелни + основни лагери
лагери на разп. вал.
маслена помпа..
при майстор дето знае кво прави.. гарантирано дорде е жив тоз мотор.. нявма си помисли за светкане...
друг е въпроса, кви са последствията за мотора при ниско налягане на маслото.. ма нейсе...
и се мери с манометър.. ма не такъв за въздух.. а за флуиди..
Тези дни ще ходя да меря налягането на маслото ... така да ви питам нещо. Един "квартален" майстор ми каза следното .. цитирам " Ако колата е имала присадки в маслото те се набиват в датчика и му е****т майката и не може да отчита правилно, смени си датчика и трябва да се оправи". 80 % от Вас ... потребителите на форума ми казват да си сменя маслото с 15x45 или 50, но по каталог за Голф 3 го дават да се кара с 10x40. И след като ще ходя да меря налягането ми кажате какви са нормалните стойности, за да си направя сметката и да знам кво става като го измеря
и кажете за датчика това което майстора ми каза вярно ли е 


- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
xP_NiRee написа:...Един "квартален" майстор ми каза следното .. цитирам " Ако колата е имала присадки в маслото те се набиват в датчика и му е****т майката и не може да отчита правилно, смени си датчика и трябва да се оправи". 80 % от Вас ... потребителите на форума ми казват да си сменя маслото с 15x45 или 50, но по каталог за Голф 3 го дават да се кара с 10x40...
Много баби хилаво дете!
10, не а може би 110 пъти ти се каза какво да направиш, а ти си рупаш ли рупаш! w10-40 става за твоя двигател при околна температура до 20 градуса!!! Сипвай на бараката 10-40 зимата и 15-50 лятото и докато си жив ще забравиш какво е ниско нялягане, след като си оправил другите проблеми.
Последна промяна от yossarian на Нед 16 сеп 2007 15:34, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 64 госта