
Възможни проблени след махане на катализатор
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
В България няма здрав катализатор
! Поне за мен. Идвали са ми коли и 2007 и 1987 и са се на едно и също дередже - зле. Както го гледаш цял и не дрънка, така за нула време става на тебешир и тръгва по трабите и задръства. Аз съм на мнение, че колкото по скоро се махне толкова по добре.

- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Махнах катализатора
Здравейте.Преди половин час ходих да ми махнат катализатова и на негово място ми сложиха резонасно гърне.Ламбда сондата си я сложи човека пак там където си беше и на катализатора,засега всичко е ОК.Малко съм карал,към 5-6 км но не усещам голяма разлика,единствено като че ли колата се форсира по лесно като я настъпиш.Звука си остана 1:1 с предишния без промяна.Ходих в сервиз М комплект 33 на околовръстното в Павлово.Двигателя е 1,6 AFT,101 к.с.
Сега възникна един друг въпрос.Ако някой знае моля да сподели.Значи преди да го махна борд компа като го дам на 1-моментен разход,ми сменяше(обновяваше)показанията примерно през 2 мин,а сега започна да ги сменя през секунди 10-15 сек и сменя повече или по малко.Според вас на какво се дължи това?
Сега възникна един друг въпрос.Ако някой знае моля да сподели.Значи преди да го махна борд компа като го дам на 1-моментен разход,ми сменяше(обновяваше)показанията примерно през 2 мин,а сега започна да ги сменя през секунди 10-15 сек и сменя повече или по малко.Според вас на какво се дължи това?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
Ламбдата реагира по бързо може би.
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Възможни проблени след махане на катализатор


- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
Най-често като е бял е станал на тебешир и се троши вафла.alex_zazy написа:В България няма здрав катализатор!
- ultras_vw
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
did0ni написа:супер тогаваутре отивам и го махам и слагам ускорител ли как им викат на тези гърненца само да нямам проблеми с ламбдасондата...
Аз си оставам с катализатора и така си ми бега Джетата
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
Както писах вече махнах си катализатора и сега ми се вдигна разхода с 2 литра градско по показания на бордкомпютъра.Преди градско ми даваше 7-7,5/100,сега неможе да падне под 9,5/100 колкото и бавно и икономично да карам.Колата е на газ,с газов инжекцион.Незнам вече какво да си мисля,дали ламбда-сондата се прецака нещо като ми я преместиха на резонатора или борд компютъра не показва вярно.Според вас какво може да е.Съжалявам вече много ,че си махнах катализатора.



- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
закачи си колата на комп. и виж грешките. Може да имаш грешка, че ламбда сондата ти не работи!- изчисти я, ламбда сондата ще проработи (по-скоро компа на колата ще почне да я взима предвид) и ще ти падне разхода... (дано да са я закачили правилно де и да проработи)...
А как се диагностицира (и къде), че наистина катализатора е за смяна/премахване?
А как се диагностицира (и къде), че наистина катализатора е за смяна/премахване?
- sasho_sb
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Костинброд
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
Махай го ако си убеден че е задръстен ,добре е да ти монтират резонаторно гърне за да си запазиш средното гърне /при мен е така /,
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
tiho_madjarov написа:Както писах вече махнах си катализатора и сега ми се вдигна разхода с 2 литра градско по показания на бордкомпютъра.Преди градско ми даваше 7-7,5/100,сега неможе да падне под 9,5/100 колкото и бавно и икономично да карам.Колата е на газ,с газов инжекцион.Незнам вече какво да си мисля,дали ламбда-сондата се прецака нещо като ми я преместиха на резонатора или борд компютъра не показва вярно.Според вас какво може да е.Съжалявам вече много ,че си махнах катализатора.![]()
Не съм специалист, но до колкото знам, когато се слага газова се елиминира ламбдата с емулатор, тъй като не тя вече може да определя концентрацията на въздух и гориво! Отделно тя се поврежда при каране продължително време със запушен катализатор, както и на газ

- did0ni
- Мнения: 192
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
Проблем ли е, че след махането на средното гърне, е сложена тръба на 45 вместо на 50мм. като останалата???
- Paceto87
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:44
- Автомобил: Golf3
- Двигател:
- Местоположение: PLEVEN
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
колеги някой знае ли дали катализатора дрънчи при форсирване на 4-5 хил.оборота,чува се отдолу отпред става вапрос за 1,8 аам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта