Възможни проблени след махане на катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот alex_zazy » Пет 15 май 2009 19:01


В България няма здрав катализатор :012: ! Поне за мен. Идвали са ми коли и 2007 и 1987 и са се на едно и също дередже - зле. Както го гледаш цял и не дрънка, така за нула време става на тебешир и тръгва по трабите и задръства. Аз съм на мнение, че колкото по скоро се махне толкова по добре.




Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот katcko » Пет 15 май 2009 19:17


някой знае ли къде е ламбдата на ADY моторя :oops:


Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Махнах катализатора

Мнениеот tiho_madjarov » Пон 25 май 2009 13:01


Здравейте.Преди половин час ходих да ми махнат катализатова и на негово място ми сложиха резонасно гърне.Ламбда сондата си я сложи човека пак там където си беше и на катализатора,засега всичко е ОК.Малко съм карал,към 5-6 км но не усещам голяма разлика,единствено като че ли колата се форсира по лесно като я настъпиш.Звука си остана 1:1 с предишния без промяна.Ходих в сервиз М комплект 33 на околовръстното в Павлово.Двигателя е 1,6 AFT,101 к.с.
Сега възникна един друг въпрос.Ако някой знае моля да сподели.Значи преди да го махна борд компа като го дам на 1-моментен разход,ми сменяше(обновяваше)показанията примерно през 2 мин,а сега започна да ги сменя през секунди 10-15 сек и сменя повече или по малко.Според вас на какво се дължи това?


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот alex_zazy » Пон 25 май 2009 18:43


Ламбдата реагира по бързо може би.


Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот tiho_madjarov » Пон 25 май 2009 19:02


:banghead: Малко съжалявам сега,ама късно.Катализатора ми беше беличък вътре чистичък като го погледнах.Незнам.Като тръгна в петък от София към Стара Загора ще видя как е на дълъг път.Майстора ми каза че ще има разлика,особено по баирите.Ще видим. :roll:


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот alex_zazy » Пон 25 май 2009 19:23


alex_zazy написа:В България няма здрав катализатор :012: !
Най-често като е бял е станал на тебешир и се троши вафла.


Потребителски аватар
ultras_vw
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот ultras_vw » Пон 25 май 2009 20:48


did0ni написа:супер тогава :) утре отивам и го махам и слагам ускорител ли как им викат на тези гърненца само да нямам проблеми с ламбдасондата... :bishop

Аз си оставам с катализатора и така си ми бега Джетата


Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот tiho_madjarov » Сря 27 май 2009 14:05


Както писах вече махнах си катализатора и сега ми се вдигна разхода с 2 литра градско по показания на бордкомпютъра.Преди градско ми даваше 7-7,5/100,сега неможе да падне под 9,5/100 колкото и бавно и икономично да карам.Колата е на газ,с газов инжекцион.Незнам вече какво да си мисля,дали ламбда-сондата се прецака нещо като ми я преместиха на резонатора или борд компютъра не показва вярно.Според вас какво може да е.Съжалявам вече много ,че си махнах катализатора. :( :(


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот DimoNN » Пон 12 окт 2009 17:53


закачи си колата на комп. и виж грешките. Може да имаш грешка, че ламбда сондата ти не работи!- изчисти я, ламбда сондата ще проработи (по-скоро компа на колата ще почне да я взима предвид) и ще ти падне разхода... (дано да са я закачили правилно де и да проработи)...

А как се диагностицира (и къде), че наистина катализатора е за смяна/премахване?


Потребителски аватар
sasho_sb
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Костинброд

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот sasho_sb » Пон 12 окт 2009 19:33


Махай го ако си убеден че е задръстен ,добре е да ти монтират резонаторно гърне за да си запазиш средното гърне /при мен е така /,


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот Haralampi » Пон 12 окт 2009 21:50


tiho_madjarov написа:Както писах вече махнах си катализатора и сега ми се вдигна разхода с 2 литра градско по показания на бордкомпютъра.Преди градско ми даваше 7-7,5/100,сега неможе да падне под 9,5/100 колкото и бавно и икономично да карам.Колата е на газ,с газов инжекцион.Незнам вече какво да си мисля,дали ламбда-сондата се прецака нещо като ми я преместиха на резонатора или борд компютъра не показва вярно.Според вас какво може да е.Съжалявам вече много ,че си махнах катализатора. :( :(



Не съм специалист, но до колкото знам, когато се слага газова се елиминира ламбдата с емулатор, тъй като не тя вече може да определя концентрацията на въздух и гориво! Отделно тя се поврежда при каране продължително време със запушен катализатор, както и на газ :!:


Потребителски аватар
did0ni
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот did0ni » Сря 17 фев 2010 12:06


Проблем ли е, че след махането на средното гърне, е сложена тръба на 45 вместо на 50мм. като останалата???


Потребителски аватар
Paceto87
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:44
Автомобил: Golf3
Двигател:
Местоположение: PLEVEN

Re: Възможни проблени след махане на катализатор

Мнениеот Paceto87 » Сря 20 окт 2010 10:45


колеги някой знае ли дали катализатора дрънчи при форсирване на 4-5 хил.оборота,чува се отдолу отпред става вапрос за 1,8 аам



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта