Кога загрява голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 08 яну 2006 20:37


При мене също извън градско не вдига повече от 75.Но парното си ми е на 6.Аз се съмнявам че не съм си калибрилал добре вътре уредчето за температурата щото го пипах и сега може да не показва коректно на ниските температури.Иначе съм го направил така че като вклучи вентилатора да показва 92-93 градуса.Лятото като го пробвах някъде на около 85 май отваряше голямия кръг.ама гледах само по мултимера отвън и незнам дали показва вътре коректно уреда.
Ще се позанимавам ама нека се стопли малко че днес докът оправим на брат ми чистачките ми окапаха зъбите, а топките ми влязаха в корема.:)
Ако имах гараж щеше да е много хубаво.Щях да си сваля в гаража ПС-то и ..........




Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Нед 08 яну 2006 21:18


Ако някой се интересува ,мога да обясня как се сменя термостат ,когато има хидравлика,а и климатик,както е при мен.Смених си го сам.Симптомите бяха същите като при вас-70гр.на извънградско.Сложих BEHR ,такъв се оказа и стария. Всичко стана ОК и сега се пържа в страшна жега :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 21:54


Ами колега казвай леснията да не се мъчиме в тоа студ :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 08 яну 2006 22:00


bobcho написа:Ами колега казвай леснията да не се мъчиме в тоа студ :)

Няма лесно - имаш ли хидравлика сваляш или помпата или планката която я държи /в по-лекия случай/


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 22:05


Не съм си и помислял, че ще е лесно :( .Днес гледах ама си трябва разглобяване яко


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 22:34


Golfstrom написа:Ако някой се интересува ,мога да обясня как се сменя термостат ,когато има хидравлика,а и климатик,както е при мен.Смених си го сам.Симптомите бяха същите като при вас-70гр.на извънградско.Сложих BEHR ,такъв се оказа и стария. Всичко стана ОК и сега се пържа в страшна жега :lol:
бате кажи каква е хавата де :lol:

П.П дали оказва влиание на разхода тоя термостат -когато не е наред като в моя случей ?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 22:39


Ами би трябвало да оказва, защото тоя датчик за който пита как се сменя праща сигнали на ECU- то и има значение за смукача


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

111

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 22:52


bobcho написа:Ами би трябвало да оказва, защото тоя датчик за който пита как се сменя праща сигнали на ECU- то и има значение за смукача
а термостата? даскала има един пост от първа страница и казва че после разхода падал ?!?!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 22:57


Да точно тов имах предвит.Като е прецакан термостата темперетурата на двигателя е по ниска от нормалната и тоа датчик казва на електрониката "Дай още бензин в сместа, че му е студено на двг-то"


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 23:02


bobcho написа:Да точно тов имах предвит.Като е прецакан термостата темперетурата на двигателя е по ниска от нормалната и тоа датчик казва на електрониката "Дай още бензин в сместа, че му е студено на двг-то"
ааа ясно ,разбрах те -еми утре живот и здраве като го сменя ще покарам една две сутрини и ще ви кажа как е .но аз си го знам защото преди седмица имах възможността да карам за 10-тина днина майка полото 1.3 97 или 96 г май беше :roll: ,и по същия маршрут по който карам с голфа колата на половината път загряваше толкова колкото Голфа накрая -поне по стрелка е -пък и парното и' беше бахти циганската любов :lol:


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Нед 08 яну 2006 23:04


Дано имаш топъл гараж :D

Ето как го направих аз:

-повдигаш и осигуряваш предна дясна страна на колата,ако няма канал,и сваляш колелото
-демонтираш пластмасовата защитна кора.Развиват се две шайби-лесно стана с права пинсета
-рахлабваш и сваляш ремъка на хидр.помпа
-демонтираш помпата заедно с конзолата от блока.Може и отделно - както ти е удобно.Отместваш я настрана без да пипаш нищо по нея.Ако има климатик ,също не се пипа компресора-не пречи.Вече имаш достъп до термостата.
-подлагаш леген под пласмасовия фланец на термостата и с тръбен ключ 10 развиваш двата болта.Потичат част от водите,когато отделиш фланеца.Отбелязваш монтажното положение на стария термост и го вадиш . Изтича всико-отворил си предварително капачката на разширителния съд.
-почистваш контактните повърхности и слагаш внимателно новия термостат в същото положение като стария .Тука е най тънкия момент-от кутийката ти трябва само гумения уплътнител с кръгло сечение.Може да се наложи да използваш малко херметик за да закрепиш термостата и уплътнителя,но аз се справих и без това-просто внимаваш всичко да легне добре за да няма теч след монтажа на фланеца.
-наливаш антифриза-най-добре нов защото старият сигурно е замърсен,но ако връщаш него поне го прецеди
-проверяваш за течове и ако всичко е ОК монтираш по обратния ред всичко
-палиш колата след като вече е на земята,загряваш двигателя докато отвори термостата-90гр. и доливаш постепенно и останалия антифриз.После правиш обиколка на квартала с повечко газ за да се обезвъздуши системата и доливаш до макс. разширителния съд.Обърни внимание дали тънкия маркуч на съда не е запушен. В общи линии това е.Питай ако нещо не е ясно.

Успех!

Последна промяна от Golfstrom на Пон 09 яну 2006 9:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 11

Мнениеот vit_autosofia » Пон 09 яну 2006 6:12


landwarrior написа:
bobcho написа:Аз моя мисля да го сменям защото вчера карах извънградско и не можа и 70 град да направи а и парното едвам духаше топлина.Наистина с таа хидравлика е малко гадно, но ако имаш канал и свободно мисля че не е проблем да си го смениш и сам :roll: .
Навън какъвто е студ не ми се почва ама хич :(
ми аз съм същия сега го тествах както каза wili и малко преди 70 беше вече отворил долната тръба вече бешв леко затоплена ,утре ще ходя да взимам и ще го сменяват някаде -не вервам да е повече от 10-15 лв смяната при кварталния
къв да взема сега Валтер или другия -Behr

Колега не се лъжи,BEHR във България се внася от само от Турция
имал съм доста оплаквания от тези термостати.Сега продавам само на MotoRad мойта Джета е с такъв вече трета година и нямам проблеми.Цената му е 12лв.Със смяната при мен 27лв.Поздрави :wink:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

1

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 9:48


да сменя ли и антифриза с нов тъй и тъй ще се източва стария ? (питам щото нещо ме е шубе да не почне да тече от някаде чел съм поне 5 теми в които протича и почва да губи антифрз след смяна )
кажете кво да правя ?
и на колко градуса да им кажа да го разредят за да не се тормози помпата с гъст концентрат ?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 19:18


така така ,значи преди малко го сменихме -бахти 2 часа го прави кварталния ,на пръв поглед стария си беше затворил -майстора ми каза как да го тествам в домашни условия ,антифриза беше кафяв ,смених и него и най големия ташак беше запушено едно нещо(една тръбичка) което едвам отпушиха ,майстора вика че може и от там да ми се е ебавало Инак после тествахме чак когато стрелката стигна почти до средата-може и средата да си беше -отвори термостата -всичко е ток.Дано сега да не губи никаде антифриз ала бала .
Също така парното стана значително по силно
резултати от тестове на стария термостат -отвори на температура по малка със сигурност от 90 ,след това на абсолютно студена вода пак си остана леко отворен

малката тръбичка на които се закача този маркуч беше май запушена ,требваще да го отпушат с една малка отверка иначе не искаше да поеме антифриз преди това
Изображение

Последна промяна от landwarrior на Пон 09 яну 2006 19:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 09 яну 2006 19:32


landwarrior безаварийно каране с новия термостат и внимателно с печката да не изгориш от жега :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта