Да не говорим, че слагането на АГУ после при препродажба не само не се отразява на цената, ами и много хора предпочитат като купуват кола, тя да е карана само на бензин преди това.
Като поддръжка разходите са идентични, маслото не е по-скъпо, само трябва да се сменя на 7500, вместо на 10000км.
Според мен, ТДИ е доста по-надежден двигател, и с по-голям ресурс от бензиновия. Много е прост за диагностика и ремонт. Разликата във вървенето м/у ТДИ и 1.6 на газ е осезаема, и в полза на ТДИ. ТДИ лесно можеш да го пипнеш, и да изкараш повече коне от него. Спокойно може да стане и 130, дори 150 коня, ако си поиграеш повече.
Колкото до това, че щом било дизел, щял да е на повече километри - според мен при покупка на кола на старо рискът да купиш кола с избушен двигател е еднакъв, независимо дали е дизел или бензин. Просто трябва да се гледа, и това е
