Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Излез и я вкарай малко в обороти, иначе няма да стане. Гледай стрелката, ако трябва я изгаси да изстине и после пак.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Гарнитура на глава едва ли ще издухаш ,но има опасност да ти загрява повечко.Според мен има въздух в най-ниска точка-радиатор,помпа.Пробвай на запален двг,отвори капачката на разш. съд и помачкай долния маркуч на радиатора,после и горния и наблюдавай струята от тънкото маркуче дали я има.Прави упражнението докато не текне стабилна струя от маркучето.Вероятно няма да стане за 1-2 минути,така че малко по-упорито,
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Да повторим:Палиш,изчакваш на отворена капачка да отвори термостата,като периодично стискаш долния маркуч/ако има и други макучи около термостата-и тях/..Можеш да съчетаеш упражнението и с термометър,за да сравниш за собствено спокойствие показанията вътре с реалните.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Iezekil написа:Да повторим:Палиш,изчакваш на отворена капачка да отвори термостата,
Точно така,пропуснах да кажа че цялата процедура се прави на напълно отворил термостат.

- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Пак съм долу стрелката мина средата,стискам долния маркуч като луд струйката спря като позагря,сега пак тръгна.НЕрмостата не отваря въобще,явно там е въздушната възглавница
Парно има.
Парно има.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Стискай горния маркуч,дано се раздвижи тоя въздух,за да отори термостата.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Термостата отвори най-сетне ама по табло съм на първата черта след средата,лампата вътре свети,ама перката не се пуска.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Стискай маркучите-долния,докато не почне да излиза постоянна струя от малкото маркуче.
Стрелки,лампи, датчици -нищо не може да ти дава коректни показания ,ако в охл.система се разхожда въздушен балон.Ориентирай се по температурата на маркучите.Е все пак не оставай стрелката да стигне до червената зона.
Стрелки,лампи, датчици -нищо не може да ти дава коректни показания ,ако в охл.система се разхожда въздушен балон.Ориентирай се по температурата на маркучите.Е все пак не оставай стрелката да стигне до червената зона.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Струята е постоянна,термостатът отвори,ама сега почвам да се съмнявам в него.Изгасих я пак я запалих и пипам долния маркуч много бързо изстина,по табло съм пак на делението след средата,маркучът стои студен.Ще се опитам да намеря по това време магазин да си взема термометър и да замеря в казанчено какво става.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Студен долен маркуч = на неработещ термостат.Извади го,сложи го в джезве с вода и я сложи на котлона-на около 90гр.трябва да е отворил напълно,на 100гр. водата завира,на 110 кипи.
Възможно и термостата да не отваря докрай.
Възможно и термостата да не отваря докрай.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Чудесно,значи съм случил на боклук,който отваря когато си поиска...
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Не бързай да се ядосваш предварително,пък в крайна сметка дано излезе термостат и с това да ти приключат ядовете.Все пак това е консуматив,който не е толкова скъп.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Да,но е малко странно да махнем стария,защото баща ми се съмняваше,че не отваря,и новия да прави същото,и почвам да се чудя датчиците ли лъжат,термоснаните ли не стават,или от всичко по много..
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Времето е топло. Разкарай термостата генерално. И виж какво ще прави.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Писах ти по-горе:Ориентирай се по температурата на маркучите-на напипване.
Датчиците не командват термостата кога да отвори-той отваря според температурата на антифриза.
Датчиците не командват термостата кога да отвори-той отваря според температурата на антифриза.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 53 госта