Температурата на вашата кола в тези жеги
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
hop написа:Симката от вентото ми по-горе е направена в момента на включване на вентилатора на първа скорост. В момента на изключването й температурата е паднала на 1мм вдясно от 90*
Ето затова идваше думата в няколко мои постинга!!!!!!!!!
Едно и също положение на стрелката на различните датчици не означава една и съща температура!!!!При мен включва на 1мм вдясно от 90(и това е 94 гр измерено директно) и връща на 1мм ВЛЯВО от 90 и това е около 88 грд измерено директно
Това малко обезсмисля сравнениета които правим.....
Мисля,че имаш проблем със стабилизатора на 10 волта и температурата ти съвсем не толкова висока като данните от таблото.........може би?
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
joker написа:hop написа:Симката от вентото ми по-горе е направена в момента на включване на вентилатора на първа скорост. В момента на изключването й температурата е паднала на 1мм вдясно от 90*
Ето затова идваше думата в няколко мои постинга!!!!!!!!!
Едно и също положение на стрелката на различните датчици не означава една и съща температура!!!!При мен включва на 1мм вдясно от 90(и това е 94 гр измерено директно) и връща на 1мм ВЛЯВО от 90 и това е около 88 грд измерено директно
Това малко обезсмисля сравнениета които правим.....
Мисля,че имаш проблем със стабилизатора на 10 волта и температурата ти съвсем не толкова висока като данните от таблото.........може би?
А може би колега има климатик. И аз бях така до преди 2 дни когато се наложи да сменя датчика на вентилатора. Взех си един който включва по- рано и сега на градско държи 90 при включен климатик.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
IVD написа:joker написа:hop написа:Симката от вентото ми по-
А може би колега има климатик. И аз бях така до преди 2 дни когато се наложи да сменя датчика на вентилатора. Взех си един който включва по- рано и сега на градско държи 90 при включен климатик.
Не дава информация ама имам дълбокото съмнение,че и моя и неговия(ФВ-Венто) автомобил работят на еднакъв температурен режим.....независимо от различното положение на стрелките...
Аз мисля,че най -важното не е точно колко показва стрелката ,а това дали температурния режим на работа се е изменил чувствително през лятото в сравнение с есента(хайде да не е зимата!)
като чета повечето колеги са написали точно това...няма съществени промени...е от туй по-добро доказателство за стабилност на охладителната система здраве му кажи.....да си ги карат дълги години безаварийно!!!!!Със здраве !!!!
- bobchosi
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Температурата на вашата кола в тези жеги
gti 2.0 1997 115 - Около 90, плюс минус 1 или 2 градусаLILO&STICH написа:айде всеки моля да сподели,щото мойта седи все на 100С и се замислих дали само тя се тормози така в тея жегички.
Па не е лошо да споделите и двигателя
Моя е АБС
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Wish_Master написа:За има няма 500м от студен двигател стига до 90С и там залепва. Не се влияе от работа на място, въртене на гуми и ала бала. Даже си мисля да нямам някакъв проблем с терморелето? А да попитам как точно да погледна колко ми е антифриза, защото като отвия капачката вътре се виждат някакви фуниевидни пластмаси, а отстрани се вижда една черта от антифирза докъдето е бил преди?
Да ако тези 500 метра ги вземаш за 15 мин
90 градуса.
Понякога на място стига 95 за кратко ,но съм с "присаждан" климатроник .
Понякога на място стига 95 за кратко ,но съм с "присаждан" климатроник .

Последна промяна от Kokoo на Вто 26 юни 2007 21:24, променено общо 2 пъти.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
градуси
Голф 1,6 EZ в задръстванията 90 и включва перката, но ме озадачи на магистрала Хемус на идване към София. Преди последния тунел на Витиня при 110км/ч на 5-та взе да отлепя към 100 и нагоре. Наложи се да и пусна парното и минах на 4-та за да я вкарам в норма. Сигурно съм за промивка. А навънка беше само 28-30 гр. 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
valdemir написа:1.8 ААМ
До сега един единствен път ми качи 90 градуса,
почти винаги е между 75 80
много рядко 85!!! Вчики стойности са при градско движение
Ти колега вече със сигурност имаш проблем с термостата!Виж в търсачката и ще разбереш защо.....Колегите с повече опит имат съвсем професионални постинги....и се оправяй преди зимата,да не береш ядове по студовете...приятелски съвет!
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
ми аз на дълъг път стрелката е на 90 в средата но зема ли да катеря някой баир подминава леко следващата черта и то само след 2 мин на 1ва с 5 км - темостата го смених но незнам от каде идва тая температура и ме притеснява също и в задръстванията ми вдига темп. пак до там по нагоре не се качва но е гадно и ме притеснява и ми е интересно как и каде правят тая промивка и колко горе долу струва сега мисля да сменя датчика на радиатора моята перка попринцип е много тиха и се чудя въобще включва ли втора скорост или пък направо прескача първа не мога да разбера доста тихо работи иначе ръчно съм ги пускал и двете степени но за проба да видя самата перка в час ли е само че като паркирам колата и изгася не мога да разбера на коя степен работи. И няма значение зима ли е лято ли е
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: .
biostrong написа:ми аз на дълъг път стрелката е на 90 в средата но зема ли да катеря някой баир подминава леко следващата черта и то само след 2 мин на 1ва с 5 км - темостата го смених но незнам от каде идва тая температура и ме притеснява също и в задръстванията ми вдига темп. пак до там по нагоре не се качва но е гадно и ме притеснява и ми е интересно как и каде правят тая промивка и колко горе долу струва сега мисля да сменя датчика на радиатора моята перка попринцип е много тиха и се чудя въобще включва ли втора скорост или пък направо прескача първа не мога да разбера доста тихо работи иначе ръчно съм ги пускал и двете степени но за проба да видя самата перка в час ли е само че като паркирам колата и изгася не мога да разбера на коя степен работи. И няма значение зима ли е лято ли е
-запушен радиатор
-нисък дебит на водната помпа
-късно отваряне на термостата
-неверен датчик на таблото(стабилизатор на 10 волта???)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 69 госта