Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hop » Вто 26 юни 2007 11:23


Симката от вентото ми по-горе е направена в момента на включване на вентилатора на първа скорост. В момента на изключването й температурата е паднала до 1мм вдясно от 90*




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 юни 2007 12:01


hop написа:Симката от вентото ми по-горе е направена в момента на включване на вентилатора на първа скорост. В момента на изключването й температурата е паднала на 1мм вдясно от 90*

Ето затова идваше думата в няколко мои постинга!!!!!!!!!
Едно и също положение на стрелката на различните датчици не означава една и съща температура!!!!При мен включва на 1мм вдясно от 90(и това е 94 гр измерено директно) и връща на 1мм ВЛЯВО от 90 и това е около 88 грд измерено директно
Това малко обезсмисля сравнениета които правим.....
Мисля,че имаш проблем със стабилизатора на 10 волта и температурата ти съвсем не толкова висока като данните от таблото.........може би?


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 26 юни 2007 13:04


joker написа:
hop написа:Симката от вентото ми по-горе е направена в момента на включване на вентилатора на първа скорост. В момента на изключването й температурата е паднала на 1мм вдясно от 90*

Ето затова идваше думата в няколко мои постинга!!!!!!!!!
Едно и също положение на стрелката на различните датчици не означава една и съща температура!!!!При мен включва на 1мм вдясно от 90(и това е 94 гр измерено директно) и връща на 1мм ВЛЯВО от 90 и това е около 88 грд измерено директно
Това малко обезсмисля сравнениета които правим.....
Мисля,че имаш проблем със стабилизатора на 10 волта и температурата ти съвсем не толкова висока като данните от таблото.........може би?


А може би колега има климатик. И аз бях така до преди 2 дни когато се наложи да сменя датчика на вентилатора. Взех си един който включва по- рано и сега на градско държи 90 при включен климатик.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 юни 2007 14:04


IVD написа:
joker написа:
hop написа:Симката от вентото ми по-
А може би колега има климатик. И аз бях така до преди 2 дни когато се наложи да сменя датчика на вентилатора. Взех си един който включва по- рано и сега на градско държи 90 при включен климатик.


Не дава информация ама имам дълбокото съмнение,че и моя и неговия(ФВ-Венто) автомобил работят на еднакъв температурен режим.....независимо от различното положение на стрелките...
Аз мисля,че най -важното не е точно колко показва стрелката ,а това дали температурния режим на работа се е изменил чувствително през лятото в сравнение с есента(хайде да не е зимата!)
като чета повечето колеги са написали точно това...няма съществени промени...е от туй по-добро доказателство за стабилност на охладителната система здраве му кажи.....да си ги карат дълги години безаварийно!!!!!Със здраве !!!!


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Вто 26 юни 2007 14:13


Гледам вашите стрелки се местят, моята зимата не загряваше повече от 80 градуса смених термостата и от тогава стрелката не мърда от средата нито с част от милиметъра и в жега и в студ и мраз, мисля си, че така трябва да е правилната работа на охладителната система.


Потребителски аватар
bobchosi
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Температурата на вашата кола в тези жеги

Мнениеот bobchosi » Вто 26 юни 2007 14:52


LILO&STICH написа:айде всеки моля да сподели,щото мойта седи все на 100С и се замислих дали само тя се тормози така в тея жегички.

Па не е лошо да споделите и двигателя
Моя е АБС :lol:
gti 2.0 1997 115 - Около 90, плюс минус 1 или 2 градуса


Brain
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

90

Мнениеот Brain » Вто 26 юни 2007 15:09


БОРА 1.6 90 градуса . Единствено качва с 5 градуса когата вдигна над 260 км/h ...... :shock


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 26 юни 2007 20:32


Wish_Master написа:За има няма 500м от студен двигател стига до 90С и там залепва. Не се влияе от работа на място, въртене на гуми и ала бала. Даже си мисля да нямам някакъв проблем с терморелето? А да попитам как точно да погледна колко ми е антифриза, защото като отвия капачката вътре се виждат някакви фуниевидни пластмаси, а отстрани се вижда една черта от антифирза докъдето е бил преди?




Да ако тези 500 метра ги вземаш за 15 мин


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Вто 26 юни 2007 21:24


90 градуса.
Понякога на място стига 95 за кратко ,но съм с "присаждан" климатроник . :wink:

Последна промяна от Kokoo на Вто 26 юни 2007 21:24, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

градуси

Мнениеот lozan67 » Вто 26 юни 2007 21:24


Голф 1,6 EZ в задръстванията 90 и включва перката, но ме озадачи на магистрала Хемус на идване към София. Преди последния тунел на Витиня при 110км/ч на 5-та взе да отлепя към 100 и нагоре. Наложи се да и пусна парното и минах на 4-та за да я вкарам в норма. Сигурно съм за промивка. А навънка беше само 28-30 гр. :dontknow:


Потребителски аватар
valdemir
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот valdemir » Сря 27 юни 2007 0:22


1.8 ААМ

До сега един единствен път ми качи 90 градуса,
почти винаги е между 75 80
много рядко 85!!!
Вчики стойности са при градско движение


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 7:19


valdemir написа:1.8 ААМ

До сега един единствен път ми качи 90 градуса,
почти винаги е между 75 80
много рядко 85!!! Вчики стойности са при градско движение

Ти колега вече със сигурност имаш проблем с термостата!Виж в търсачката и ще разбереш защо.....Колегите с повече опит имат съвсем професионални постинги....и се оправяй преди зимата,да не береш ядове по студовете...приятелски съвет!


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 27 юни 2007 7:37


°niksi° написа:Г2 АФН - кове 90 градуса и не мърда.


И аз така. :lol:


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Сря 27 юни 2007 9:19


ми аз на дълъг път стрелката е на 90 в средата но зема ли да катеря някой баир подминава леко следващата черта и то само след 2 мин на 1ва с 5 км - темостата го смених но незнам от каде идва тая температура и ме притеснява също и в задръстванията ми вдига темп. пак до там по нагоре не се качва но е гадно и ме притеснява и ми е интересно как и каде правят тая промивка и колко горе долу струва сега мисля да сменя датчика на радиатора моята перка попринцип е много тиха и се чудя въобще включва ли втора скорост или пък направо прескача първа не мога да разбера доста тихо работи иначе ръчно съм ги пускал и двете степени но за проба да видя самата перка в час ли е само че като паркирам колата и изгася не мога да разбера на коя степен работи. И няма значение зима ли е лято ли е


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: .

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 9:44


biostrong написа:ми аз на дълъг път стрелката е на 90 в средата но зема ли да катеря някой баир подминава леко следващата черта и то само след 2 мин на 1ва с 5 км - темостата го смених но незнам от каде идва тая температура и ме притеснява също и в задръстванията ми вдига темп. пак до там по нагоре не се качва но е гадно и ме притеснява и ми е интересно как и каде правят тая промивка и колко горе долу струва сега мисля да сменя датчика на радиатора моята перка попринцип е много тиха и се чудя въобще включва ли втора скорост или пък направо прескача първа не мога да разбера доста тихо работи иначе ръчно съм ги пускал и двете степени но за проба да видя самата перка в час ли е само че като паркирам колата и изгася не мога да разбера на коя степен работи. И няма значение зима ли е лято ли е

-запушен радиатор
-нисък дебит на водната помпа
-късно отваряне на термостата
-неверен датчик на таблото(стабилизатор на 10 волта???)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта