Охлаждане Golf 4
- hdjfmr
- Мнения: 346
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Охлаждане Golf 4
Здравеите колеги имам едно въпросче:когато трябва да се включат перките за охлаждане първо малката ли трябва да се завърти или едновремено и двете защото при мен е така и след гасенето на колата и те спират а нетрябва ли да продължат да охлаждат.Благодаря
- divacheto
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
По принцип трябва да охлаждат при изгасен двигател !
Но може да някой преди теб да ги е свързал с контакта за да икономисва акумолатора.
Пробвай следния вариант :
Като се включат перките загаси двигателя и дай на контакт и така ще разбереш дали са свързани с контакта !
А най е добре да отидеш при някой Жичка - Майстор ( но дето си разбира от занаята ) той да погледне.
Или някой колега от форума ако е патил по същия начин да те насочи за решението на проблема !
Но може да някой преди теб да ги е свързал с контакта за да икономисва акумолатора.
Пробвай следния вариант :
Като се включат перките загаси двигателя и дай на контакт и така ще разбереш дали са свързани с контакта !
А най е добре да отидеш при някой Жичка - Майстор ( но дето си разбира от занаята ) той да погледне.
Или някой колега от форума ако е патил по същия начин да те насочи за решението на проблема !
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Rakarov написа:chefito написа:Ще охлаждат ако има нужда....
Ама и двете ли, че при мен едната е по-малка и ми казаха, че била спомагателна а другата ми се върти по-често....
идея нямам....и след 1 час градско не съм ги чувал да работят след спиране....


- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
chefito написа:hdjfmr написа:И друго ми направи впечатление че стрелката минава 90 градуса много малко и за секунди пак се връща и това защо е така и дали има нещо общо с другото.
ми нормално е...
Ще ме прощаваш да е нормално тва не е Опел, а на голф още (слава богу) не съм видял стрелката да преминава 90 гр. при каквито и да е условия!!!
- Stivi
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
batkotivalio написа:chefito написа:hdjfmr написа:И друго ми направи впечатление че стрелката минава 90 градуса много малко и за секунди пак се връща и това защо е така и дали има нещо общо с другото.
ми нормално е...
Ще ме прощаваш да е нормално тва не е Опел, а на голф още (слава богу) не съм видял стрелката да преминава 90 гр. при каквито и да е условия!!!
Щото караш по-нов дизел затова не си виждал иначе си вдигат над 90 и Фолксвагените,а по въпроса и аз никога не съм чул перка да ми се върти след гасене на двигателя или градусите да минават 90!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
batkotivalio написа:chefito написа:hdjfmr написа:И друго ми направи впечатление че стрелката минава 90 градуса много малко и за секунди пак се връща и това защо е така и дали има нещо общо с другото.
ми нормално е...
Ще ме прощаваш да е нормално тва не е Опел, [b]а на голф още (слава богу) не съм видял стрелката да преминава 90 гр. при каквито и да е условия!!![/b]
абе това сериозно ли е?????

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта