Вечното питане за маркучана на картерните газове.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Вечното питане за маркучана на картерните газове.

Мнениеот slavi ivanov slavov » Нед 27 юли 2008 13:43


Сега колеги, пьрво здравеите. Та пьрво да кажа изчетох доста по темата но колкото поста има да се маха този маркуч ,толкова има и колеги които казват че трябва да се остави. Сега моя случаи е следния, вдигам тази сутрин капака профилактично, визоално всичко е на мястото :lol: си като се загледах по внимателно вьпросния маркуч цьфнал като да не казвам какво :lol: , от кьм долния краи за захващането му, колата е голф-3 1.6 моно. Та питането ми е дали да го сменям или да я караме така, не сьм намерил никаква разлика вьв вьрвежа на колата, оборотите са като заковани на 800 и на бенз и на газ.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 27 юли 2008 13:49


Васил The First беше обяснил в някоя от темите,че на стари двг-та е по-добре за дроселовата клапа,ако не се зацапва от омаслените картерни акита.Всеки решава сам за себе си.
Моят го откачих перманентно и окончателно.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Нед 27 юли 2008 14:00


Андро как го откачи ве братле,тоест да го разбирам да го оставя така спукан или трябва да го махна целия, и разправят че нещо трябвало да се запушат дупките или как :oops: .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 27 юли 2008 14:06


Ми запушваш там, дето е към смукателната тръба ;) За да не дърпа въздух, ако случайно не ти е затлачено филтърчето за маслените испарения при капака на клапаните.
А за отдолу бих го оставил маркуча да си виси като... хайде и аз да не казвам като какво :lol: , ама с някакъв филтър от марля или нещо друго, че да не цапа моторетката ;)

п.п. Аз моя си го смених с нов, де! Не съм го откачал.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Нед 27 юли 2008 14:14


Е начи ще отида и аз да го сменя тогава, още утре.Благодаря.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 27 юли 2008 14:22


Ъъм,AEK/AFT/AKS, както и някои от четворките са с гнусна пластмасова тръба,която гние от маслените пари и се чупи и то най-вече в частите,които се съединяват с картера и голямата тръба от възд.филтър.
Понеже тръбата е пластмасова и нямам вяра на марката Topran а и не ми се даваха кинти за оригинална,си направих алуминиев фланец на струг,за съединението с картера. Набучих му един маслоустойчив маркуч и така.В момента духа някъде на 10-на см под капака,защото съм го откачил от възд.маркуч. Няма масло по капака,само малко мръсотия от изпаряващия се от маслото конденз.Не ми мирише в купето.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 28 юли 2008 0:56


При мен проблема се реши с малко температуроустойчив (каква дума само...) силикон. Новия маркуч помня, че струваше бая цифра, а по моргите трудно се намира читав. Слабо място са тея маркучи... :(


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пон 28 юли 2008 12:26


Сега братлета малко продьлжение по темата. Та днес сутринта отидох вьв авто треид питах за вьпросния маркуч, човека погледна вьв компютара и отсече 32 лева. Помислих малко и казах да го сменят,8 лева за смяна станаха 40 лева. Сега викам си щом дядо дочо е преценил че трябва да е там аз какьв сьм че да го махам. Пьк и 40 лева мисля че не е кио знае каква цифра. докато го сменят изпих едно кафе баровската , огледах тоарезите и пасатите в шоурума и готово. Ако искат модераторие да заключват, това беше развитието по вьпроса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта