Вечното питане за маркучана на картерните газове.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Вечното питане за маркучана на картерните газове.
Сега колеги, пьрво здравеите. Та пьрво да кажа изчетох доста по темата но колкото поста има да се маха този маркуч ,толкова има и колеги които казват че трябва да се остави. Сега моя случаи е следния, вдигам тази сутрин капака профилактично, визоално всичко е на мястото
си като се загледах по внимателно вьпросния маркуч цьфнал като да не казвам какво
, от кьм долния краи за захващането му, колата е голф-3 1.6 моно. Та питането ми е дали да го сменям или да я караме така, не сьм намерил никаква разлика вьв вьрвежа на колата, оборотите са като заковани на 800 и на бенз и на газ.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ми запушваш там, дето е към смукателната тръба
За да не дърпа въздух, ако случайно не ти е затлачено филтърчето за маслените испарения при капака на клапаните.
А за отдолу бих го оставил маркуча да си виси като... хайде и аз да не казвам като какво
, ама с някакъв филтър от марля или нещо друго, че да не цапа моторетката
п.п. Аз моя си го смених с нов, де! Не съм го откачал.
А за отдолу бих го оставил маркуча да си виси като... хайде и аз да не казвам като какво
п.п. Аз моя си го смених с нов, де! Не съм го откачал.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ъъм,AEK/AFT/AKS, както и някои от четворките са с гнусна пластмасова тръба,която гние от маслените пари и се чупи и то най-вече в частите,които се съединяват с картера и голямата тръба от възд.филтър.
Понеже тръбата е пластмасова и нямам вяра на марката Topran а и не ми се даваха кинти за оригинална,си направих алуминиев фланец на струг,за съединението с картера. Набучих му един маслоустойчив маркуч и така.В момента духа някъде на 10-на см под капака,защото съм го откачил от възд.маркуч. Няма масло по капака,само малко мръсотия от изпаряващия се от маслото конденз.Не ми мирише в купето.
Понеже тръбата е пластмасова и нямам вяра на марката Topran а и не ми се даваха кинти за оригинална,си направих алуминиев фланец на струг,за съединението с картера. Набучих му един маслоустойчив маркуч и така.В момента духа някъде на 10-на см под капака,защото съм го откачил от възд.маркуч. Няма масло по капака,само малко мръсотия от изпаряващия се от маслото конденз.Не ми мирише в купето.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Сега братлета малко продьлжение по темата. Та днес сутринта отидох вьв авто треид питах за вьпросния маркуч, човека погледна вьв компютара и отсече 32 лева. Помислих малко и казах да го сменят,8 лева за смяна станаха 40 лева. Сега викам си щом дядо дочо е преценил че трябва да е там аз какьв сьм че да го махам. Пьк и 40 лева мисля че не е кио знае каква цифра. докато го сменят изпих едно кафе баровската , огледах тоарезите и пасатите в шоурума и готово. Ако искат модераторие да заключват, това беше развитието по вьпроса.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта