Механична инжекция.Проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Механична инжекция.Проблем

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 18:39


така....до преди дни колата палеше трудно...запали ли държи отвратителни обороти . ако тръгна да я форсирам глъхнеше и се чуваха гадни гърмежи от кутията на филтъра...като загрее няма никакви проблеми..карах я върви прилично...днес не запали от Н-тия път...падна ми акумулатора чак...
запали за 2 мин. точно държа пак отвратителните обороти и загасна...от там на сетне тишина...кабели капачка , палец са нови...
горивния е под 10 000 км....
моля който има каквито и да е предположения за проблем да сподели че ми писна вече!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 18:56


имаш ли оная уйдурма на блока до конзолата на масления филтър дето 2 маркуча отиват от главата на спринцовката в нея?
ако да-от нея е.
ако не-поне кажи какъв е мотора или вземи го снимай че са оксан докуз (99) вида спринцовки... :roll:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 19:26


ох човек поне разбираш помогни...мотора ми е ЕВ 112 кс...в гаража има някаква негова снимка ама е много шит...ако трябва да отида да го снимам от 1000 страни
:?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 19:44


даммм. ев е с точно тая джага.
от нея идва всичко според мене. трябва да търсиш друга...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 19:55


vaskoto1 написа:даммм. ев е с точно тая джага.
от нея идва всичко според мене. трябва да търсиш друга...

на това ми нещо му бяха нацепени маркучите...и ги подмених с други...но не оригиналдъ за голфа а взех маслоустойчиви маркучи за бензин каквито съм ползвал и за помпата .... мисля че не съм ги обърнал...на 99% ако съм дали ще са такива нещата...
за това говориш нали?
Изображение
още снимки на мотора трябват ли ти?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 19:59


Изображение
Изображение
Изображение
пресни са...ако има нещо да слизам...такова нещо което те съмнява намира ли се изобщо по моргите...ако не да минавам с кандилото и да го разфасовам .... в такива филми се вкарах с тази инжекция че олеле
Изображение


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 20:06


таман за това...
то е една история...
тва дава бенз от помпата върху иглата на главата за преобогатяване на студено. на топло мехчето вътре спира горивото и не дави.
при тебе вероятно не дава на студено достатъчно гориво или дави яко.
опитай:
махни маркучето което отива горе в главата, или го прегъни някак за да спреш горивото по него. ако го махаш-запуши всичко да няма олеле. 6 бара прави помпата!
ако не ще-виж на студено идва ли тунджа от тоя маркуч. ако не-опитай да го "почерпиш" със спрей за карб например директно във въздуховода. ако запали-дръж докато загрее и гледай какво се случва с тоя маркуч-има ли няма ли колко е и всичко.
за съжаление няма (или поне аз не знам) начин да го шунтираш тояа нещо... :?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 20:10


аааааааа!
видях ти грешката!
синко, ти като сменява тия маркучи от тогава ли почна тая ралта ве? я си кажи? :twisted:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 20:14


vaskoto1 написа:аааааааа!
видях ти грешката!
синко, ти като сменява тия маркучи от тогава ли почна тая ралта ве? я си кажи? :twisted:

абсолютно!смених ги не я карах седмица поне .... тръгнахме 4 човека извън Бургас на плаж и почна да хрипа колата... :banghead:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 20:17


а случайно да ти направи впечатление че едното е по тънко ве тикво?
тва дето таман ти писах за него трябва да е бая по тъничко от другото. ти така я давиш че мамичката й разплакваш. и ти да си -и ти нема да запалиш.
опитай с нещо да стиснеш малко маркучето точно преди главата и регулирай натиска (фи-то) за да дроселираш малко бенза и ше отбразди.
намери си читав по малък маркуч.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 20:21


амммм.... кой е този маркуч който отива към главата? има една гадост която е прикрепена към нея между дюзите на 3 и 4ти цилиндър...само за него се сещам?има ли го някъде на снимките?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 20:26


Изображение

глава
тънък маркуч
дебел маркуч


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 20:30


:bowdown :shock е браво. утре ще пробвам и ще пиша как е...
изобщо не съм предполагал и забелязал че са различни :? :? :?
аман от мене си вече....
утре пробвам.БЛАГОДАРЯ МНОГО МНОГО :shock


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 юли 2008 20:33


ако не запали-откачи синята букса на петата дюза горе на колекторите.
докато въртиш на стартер-тя плюе. и дави.
понеже няма да можеш да урегулираш фи-то със стискане само веднага-изключи поне нея да не плюе.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 29 юли 2008 20:41


запазил съм старите маркучи....то всъщност са нещо като пластмасови тръбички...виждат ми се еднакви :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта