така....до преди дни колата палеше трудно...запали ли държи отвратителни обороти . ако тръгна да я форсирам глъхнеше и се чуваха гадни гърмежи от кутията на филтъра...като загрее няма никакви проблеми..карах я върви прилично...днес не запали от Н-тия път...падна ми акумулатора чак...
запали за 2 мин. точно държа пак отвратителните обороти и загасна...от там на сетне тишина...кабели капачка , палец са нови...
горивния е под 10 000 км....
моля който има каквито и да е предположения за проблем да сподели че ми писна вече!
Механична инжекция.Проблем
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
vaskoto1 написа:даммм. ев е с точно тая джага.
от нея идва всичко според мене. трябва да търсиш друга...
на това ми нещо му бяха нацепени маркучите...и ги подмених с други...но не оригиналдъ за голфа а взех маслоустойчиви маркучи за бензин каквито съм ползвал и за помпата .... мисля че не съм ги обърнал...на 99% ако съм дали ще са такива нещата...
за това говориш нали?
още снимки на мотора трябват ли ти?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
таман за това...
то е една история...
тва дава бенз от помпата върху иглата на главата за преобогатяване на студено. на топло мехчето вътре спира горивото и не дави.
при тебе вероятно не дава на студено достатъчно гориво или дави яко.
опитай:
махни маркучето което отива горе в главата, или го прегъни някак за да спреш горивото по него. ако го махаш-запуши всичко да няма олеле. 6 бара прави помпата!
ако не ще-виж на студено идва ли тунджа от тоя маркуч. ако не-опитай да го "почерпиш" със спрей за карб например директно във въздуховода. ако запали-дръж докато загрее и гледай какво се случва с тоя маркуч-има ли няма ли колко е и всичко.
за съжаление няма (или поне аз не знам) начин да го шунтираш тояа нещо...
то е една история...
тва дава бенз от помпата върху иглата на главата за преобогатяване на студено. на топло мехчето вътре спира горивото и не дави.
при тебе вероятно не дава на студено достатъчно гориво или дави яко.
опитай:
махни маркучето което отива горе в главата, или го прегъни някак за да спреш горивото по него. ако го махаш-запуши всичко да няма олеле. 6 бара прави помпата!
ако не ще-виж на студено идва ли тунджа от тоя маркуч. ако не-опитай да го "почерпиш" със спрей за карб например директно във въздуховода. ако запали-дръж докато загрее и гледай какво се случва с тоя маркуч-има ли няма ли колко е и всичко.
за съжаление няма (или поне аз не знам) начин да го шунтираш тояа нещо...

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
а случайно да ти направи впечатление че едното е по тънко ве тикво?
тва дето таман ти писах за него трябва да е бая по тъничко от другото. ти така я давиш че мамичката й разплакваш. и ти да си -и ти нема да запалиш.
опитай с нещо да стиснеш малко маркучето точно преди главата и регулирай натиска (фи-то) за да дроселираш малко бенза и ше отбразди.
намери си читав по малък маркуч.
тва дето таман ти писах за него трябва да е бая по тъничко от другото. ти така я давиш че мамичката й разплакваш. и ти да си -и ти нема да запалиш.
опитай с нещо да стиснеш малко маркучето точно преди главата и регулирай натиска (фи-то) за да дроселираш малко бенза и ше отбразди.
намери си читав по малък маркуч.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта