Проблем с обороти на голф 3 1,8 ААМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
exp626
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с обороти на голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот exp626 » Сря 30 юли 2008 20:42


Здравейте съфорумци.

Освем че се здобих преди няколко месеца с голф 3 ААМ вече му сложих и газ Ловато и ето че започнаха проблемите
Докато карах на бензин за 5 месеца 8000км и никакви проблеми само каране до тук добре,но ови скъпия бензин....
вече съм на газ имам следния проблем
Колата неще да свали обороти при работа на газ а също и на бензин вече.Подържа около 2000 и ги смъква много бавно
Първия ден беше наред работеше си добре и на газ и на бензин.Втория ден след като загрява колата до 90 градуса започва и проблема.
Помохнете къде да търса проблема или да продавам шибаната газова за която се изръсих с 520лв с тороидална бутилка. и да си карам на бензин независимо от цената. Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 30 юли 2008 20:57


като за начало отиди на диагностика да проверят за грешки компа!тези обороти ги държи при авариен режим на компа!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

:)

Мнениеот snupeca » Сря 30 юли 2008 22:25


Колега пробвай с търсачката, мисля че скоро чепкахме тая тема :wink: Иначе провери да не ти смуче въздух от някъде та да ти бърка сместа Щом си я сложил скоро отиди да я центроват и да регулират оборотите :roll: Пробвай дали при натискане на спирачки падат оборотите :?:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 31 юли 2008 6:49


Да не са ти пипали насрещника на дросела....изисква нов реглаж..


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: :)

Мнениеот ReCaRo` » Чет 31 юли 2008 7:00


snupeca написа:Колега пробвай с търсачката, мисля че скоро чепкахме тая тема :wink: Иначе провери да не ти смуче въздух от някъде та да ти бърка сместа Щом си я сложил скоро отиди да я центроват и да регулират оборотите :roll: Пробвай дали при натискане на спирачки падат оборотите :?:


на какво се дължи това със спирачката колега (при мен е обратното, като напомпя спирачката оборотите се покачват )

п.с. извинявай колега, че ти ползвам темата :wink:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: :)

Мнениеот snupeca » Чет 31 юли 2008 13:25


ReCaRo` написа:
snupeca написа:Колега пробвай с търсачката, мисля че скоро чепкахме тая тема :wink: Иначе провери да не ти смуче въздух от някъде та да ти бърка сместа Щом си я сложил скоро отиди да я центроват и да регулират оборотите :roll: Пробвай дали при натискане на спирачки падат оборотите :?:


на какво се дължи това със спирачката колега (при мен е обратното, като напомпя спирачката оборотите се покачват )

п.с. извинявай колега, че ти ползвам темата :wink:

Колега и аз не схващам ква е връзката м/у оборотите и спирачките :roll: но и на мен чат пат ми го прави тоя номер :( При изключване от скорост ми държи 1800-2000 об за 1-2сек после си падат а като натисна спирачки падат веднага :dontknow: Явно и други колеги го имат тоя проблем :( Аз по честичко я центровам и все по рядко го прави :yeaha: мамка и и кошница :lsabre


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 31 юли 2008 13:31


провери за спукване маркуча за сервото, който идва от 4-ти цилиндър да не дърпа въздух оттам и затова да вдига обороти.
ако там всичко е ОК - прегледай тампона на моното за евентуално скъсване.
Ако и това не помогне - /ако на бензин не вдига обороти/ - вероятно записва грешка компютъра и почва да се базика - пробвай да откачиш за 1 минута една от клемите на акумулатора и виж после дали ще е добре. Оправи ли се трябва да слагаш емулатор на ламбда сондата или ресет за изключване паметта на компа - по твой избор.


Потребителски аватар
exp626
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот exp626 » Пет 01 авг 2008 8:47


Здравейте колеги
Все още нямам време да го гледам къде е проблема надявам се утре събота да успея да го открия.
Вчера напръсках стъпковото моторче с един спрей евентуално ако е от него.Тази сутрин не ми прави проблеми може би защото не минах 90градуса до работата.Ще видя слетобяд като си тръгна дали ще ми прави мизерията.
Спорет мен не може да е причина стъпковия мотор защото преди да сложа газ всичко беше наред.


Потребителски аватар
exp626
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот exp626 » Пет 01 авг 2008 8:49


Освем това ако евентуалноима грешки в компа:
Как може тези грехки да не се натрупват в смисъл какво да се направи че при работа на газ да няма грешки в компа???


gogo20

Мнениеот gogo20 » Пет 01 авг 2008 18:33


имах същеи проблем с ABD 1.4 ,но не само държеше много високи обороти ама и честич си се "изрязваше" до 6200 оборота .Един хубав ден беше направила същия номер на майка ми и е закарах(колата)на диагностика ...оказа са тъпия датчик за температурата.Най-добре ходи в BOSCH срещу 36 лв.ти правят пълна диагностика на електрониката. Защото наистина може да е от EBU-то или от всеки друг датчик...


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: :)

Мнениеот dokros » Пет 01 авг 2008 20:04


snupeca написа:Колега и аз не схващам ква е връзката м/у оборотите и спирачките :roll: но и на мен чат пат ми го прави тоя номер :( При изключване от скорост ми държи 1800-2000 об за 1-2сек после си падат а като натисна спирачки падат веднага :dontknow: Явно и други колеги го имат тоя проблем :( Аз по честичко я центровам и все по рядко го прави :yeaha: мамка и и кошница :lsabre


За всички , които се чудят каква е вързката м/у сервото и оборотите-

сервоусилвателя на спирачките представлява голяма кръгла мембрана ,която се задвижва от вакуум,предаден от сервото , по маркуча, към тръбичката на смукателните колектори,която отива към 4-ти цилиндър.
Когато мембраната е пробита , смуче въздух при натискане на педала ЕДНОКРАТНО на спирачка, оттам пада налягането към 4-ти цилиндър ,колата понижава обороти ,все едно че е на 3 цилиндъра.

Когато напомпиш много ,се получава обратния ефект, вкарва повече горивна смес.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 49 госта