Здравейте съфорумци.
Освем че се здобих преди няколко месеца с голф 3 ААМ вече му сложих и газ Ловато и ето че започнаха проблемите
Докато карах на бензин за 5 месеца 8000км и никакви проблеми само каране до тук добре,но ови скъпия бензин....
вече съм на газ имам следния проблем
Колата неще да свали обороти при работа на газ а също и на бензин вече.Подържа около 2000 и ги смъква много бавно
Първия ден беше наред работеше си добре и на газ и на бензин.Втория ден след като загрява колата до 90 градуса започва и проблема.
Помохнете къде да търса проблема или да продавам шибаната газова за която се изръсих с 520лв с тороидална бутилка. и да си карам на бензин независимо от цената. Благодаря ви предварително.
Проблем с обороти на голф 3 1,8 ААМ
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
:)
Колега пробвай с търсачката, мисля че скоро чепкахме тая тема
Иначе провери да не ти смуче въздух от някъде та да ти бърка сместа Щом си я сложил скоро отиди да я центроват и да регулират оборотите
Пробвай дали при натискане на спирачки падат оборотите 



- ReCaRo`
- Мнения: 497
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: :)
snupeca написа:Колега пробвай с търсачката, мисля че скоро чепкахме тая темаИначе провери да не ти смуче въздух от някъде та да ти бърка сместа Щом си я сложил скоро отиди да я центроват и да регулират оборотите
Пробвай дали при натискане на спирачки падат оборотите
на какво се дължи това със спирачката колега (при мен е обратното, като напомпя спирачката оборотите се покачват )
п.с. извинявай колега, че ти ползвам темата

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: :)
ReCaRo` написа:snupeca написа:Колега пробвай с търсачката, мисля че скоро чепкахме тая темаИначе провери да не ти смуче въздух от някъде та да ти бърка сместа Щом си я сложил скоро отиди да я центроват и да регулират оборотите
Пробвай дали при натискане на спирачки падат оборотите
на какво се дължи това със спирачката колега (при мен е обратното, като напомпя спирачката оборотите се покачват )
п.с. извинявай колега, че ти ползвам темата
Колега и аз не схващам ква е връзката м/у оборотите и спирачките






-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
провери за спукване маркуча за сервото, който идва от 4-ти цилиндър да не дърпа въздух оттам и затова да вдига обороти.
ако там всичко е ОК - прегледай тампона на моното за евентуално скъсване.
Ако и това не помогне - /ако на бензин не вдига обороти/ - вероятно записва грешка компютъра и почва да се базика - пробвай да откачиш за 1 минута една от клемите на акумулатора и виж после дали ще е добре. Оправи ли се трябва да слагаш емулатор на ламбда сондата или ресет за изключване паметта на компа - по твой избор.
ако там всичко е ОК - прегледай тампона на моното за евентуално скъсване.
Ако и това не помогне - /ако на бензин не вдига обороти/ - вероятно записва грешка компютъра и почва да се базика - пробвай да откачиш за 1 минута една от клемите на акумулатора и виж после дали ще е добре. Оправи ли се трябва да слагаш емулатор на ламбда сондата или ресет за изключване паметта на компа - по твой избор.
Здравейте колеги
Все още нямам време да го гледам къде е проблема надявам се утре събота да успея да го открия.
Вчера напръсках стъпковото моторче с един спрей евентуално ако е от него.Тази сутрин не ми прави проблеми може би защото не минах 90градуса до работата.Ще видя слетобяд като си тръгна дали ще ми прави мизерията.
Спорет мен не може да е причина стъпковия мотор защото преди да сложа газ всичко беше наред.
Все още нямам време да го гледам къде е проблема надявам се утре събота да успея да го открия.
Вчера напръсках стъпковото моторче с един спрей евентуално ако е от него.Тази сутрин не ми прави проблеми може би защото не минах 90градуса до работата.Ще видя слетобяд като си тръгна дали ще ми прави мизерията.
Спорет мен не може да е причина стъпковия мотор защото преди да сложа газ всичко беше наред.
имах същеи проблем с ABD 1.4 ,но не само държеше много високи обороти ама и честич си се "изрязваше" до 6200 оборота .Един хубав ден беше направила същия номер на майка ми и е закарах(колата)на диагностика ...оказа са тъпия датчик за температурата.Най-добре ходи в BOSCH срещу 36 лв.ти правят пълна диагностика на електрониката. Защото наистина може да е от EBU-то или от всеки друг датчик...
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: :)
snupeca написа:Колега и аз не схващам ква е връзката м/у оборотите и спирачкитено и на мен чат пат ми го прави тоя номер
При изключване от скорост ми държи 1800-2000 об за 1-2сек после си падат а като натисна спирачки падат веднага
Явно и други колеги го имат тоя проблем
Аз по честичко я центровам и все по рядко го прави
мамка и и кошница
За всички , които се чудят каква е вързката м/у сервото и оборотите-
сервоусилвателя на спирачките представлява голяма кръгла мембрана ,която се задвижва от вакуум,предаден от сервото , по маркуча, към тръбичката на смукателните колектори,която отива към 4-ти цилиндър.
Когато мембраната е пробита , смуче въздух при натискане на педала ЕДНОКРАТНО на спирачка, оттам пада налягането към 4-ти цилиндър ,колата понижава обороти ,все едно че е на 3 цилиндъра.
Когато напомпиш много ,се получава обратния ефект, вкарва повече горивна смес.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта