FSI - значението?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

FSI - значението?

Мнениеот ~None~ » Нед 05 сеп 2004 12:18


FSI-то е новото поколение двигател на ФВ с понижена консумация на гориво. Използва се директно впръскване като горивната смес се миксира точно преди запалването. Казват че това води до около 6 литра смесено каране и под 5 литра извънградско ( дигател 1,6 ). Забравих да спомена че това е бензинов двигател.




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 05 сеп 2004 20:28


Fuel Stratified Injection,противоречиви мнения уж икономични,но имам познат с такава МК4(110) който казва че старата му мк3 1.8mi била доста по-икономична :roll:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 05 сеп 2004 20:36


lowrider написа:...МК4(110) който казва че старата му мк3 1.8mi била доста по-икономична :roll:


110 какво? КВ или ХП? Но и при двата случая, не може да правиш сравнение на двата двигателя. Много ясно че тройката МИ е по-икономича. Но с колко - това е друг въпрос.
Освен това ФСИ-то покрива всички стандарти на ЕС за вредните газове. А да не забравяме че с влизането в ЕС тия стандарти ще важат и за нас :wink:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 05 сеп 2004 22:24


110hp така е 20 коня са си 20 коня ама все пак много говориха за еко и ико :o ,ама май само с еко-то остана :wink:


Sisq0
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Sisq0 » Пон 06 сеп 2004 3:49


а разликата GTD и TD каква е? сори ако съм офтопик :roll:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пон 06 сеп 2004 11:22


Sisq0 написа:а разликата GTD и TD каква е? сори ако съм офтопик :roll:


Доколкото занм е използвано купето на ГТИ плюс подсилен ТД двигател, а също и двата дизелови двигалтеля имат малка разлика в интеркулера. Ама най-добре е някой от колегите с такива коли да обясни по-подробно.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 05 юли 2008 14:18


Случайно да има някой колега от форума с 1.6 16В ФСИ 110 кончета Г4 ?
Интересно ми е дали наистина гори 7.9 градско :shock


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Съб 05 юли 2008 14:42


http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... a6a295c3cc
Кирето ама доколкото съм чел в неговите постове е 1.6 16v 105коня
моя си гори 8-10 в града


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Съб 05 юли 2008 16:22


Значи доколкото съм запознат.. ФСИ двигателя е само 1 за ГОЛФ 4 и това е BAD - 110 к.с и се прави някаде около 2002-03 т.е тамън накрая на серията Г4. В мобилето има доста обяви с този двг и го дават да гори до 4.9л;100км БЕНЗИН на дълго..НЗ колко е вярно но факт..
Най-важния проблем за момента не може да се газифицира защото е директно впръскване... имаше даже някаде тема...с една дума кофти..


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 05 юли 2008 17:18


не намерих ни 1 обява в мобилето с тоя двг :twisted:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Съб 05 юли 2008 18:02


lyubobg написа:не намерих ни 1 обява в мобилето с тоя двг :twisted:

пробвай тук - www.mobile.de


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 05 юли 2008 19:21


StS написа:
lyubobg написа:не намерих ни 1 обява в мобилето с тоя двг :twisted:

пробвай тук - www.mobile.de


там има, ама цените са само за фенове на марката :cry:
Това май обяснява и защо ги няма в мобиле бг-то ... :roll:


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Пон 07 юли 2008 21:54


Споко ве пичове а3 съм с таково животно FSI 110kw 150ps.Прои3вежда се все о6те и дори с турбо е 200ps.3а икономия не можем да говорим ра3ход м/у 7-10л. на автобан и то на моменти с 200,а в града 11-12л.Поне 3а мен е нормално и то при условие,че го карам само с V-power и ultimate100 на Aral.А га3ифициране е въ3можно,но на цена 2750е.Има даже и тема в ра3дела 3а га3ови уредби. :D


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: FSI - значението?

Мнениеот vladovelin » Пон 07 юли 2008 22:26


~None~ написа:FSI-то е новото поколение двигател на ФВ с понижена консумация на гориво. Използва се директно впръскване като горивната смес се миксира точно преди запалването. Казват че това води до около 6 литра смесено каране и под 5 литра извънградско ( дигател 1,6 ). Забравих да спомена че това е бензинов двигател.

Някъде четох за FSI технология - описваха го като турбо двигател плюс компресор за въздух задвижван с ремък от мотора намира се след въздушния филтър и подава въздух под налягане на входа на класическото турбо . Само една дяволия има - шайба с електромагнитен куплунг като на климатика. Когато мотора достигне 2000 оборота този компресор се изключва и си остава класическия турбокомпресор да работи. Целта е и при ниски обороти добро пълнене на мотора.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Re: FSI - значението?

Мнениеот GOLF@ » Пон 07 юли 2008 23:16


vladovelin написа:
~None~ написа:FSI-то е новото поколение двигател на ФВ с понижена консумация на гориво. Използва се директно впръскване като горивната смес се миксира точно преди запалването. Казват че това води до около 6 литра смесено каране и под 5 литра извънградско ( дигател 1,6 ). Забравих да спомена че това е бензинов двигател.

Някъде четох за FSI технология - описваха го като турбо двигател плюс компресор за въздух задвижван с ремък от мотора намира се след въздушния филтър и подава въздух под налягане на входа на класическото турбо . Само една дяволия има - шайба с електромагнитен куплунг като на климатика. Когато мотора достигне 2000 оборота този компресор се изключва и си остава класическия турбокомпресор да работи. Целта е и при ниски обороти добро пълнене на мотора.


Това, което си обяснил е TSI.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта