Тампони по предницата на Golf МК3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тампони по предницата на Golf МК3

Мнениеот relaxxx » Сря 06 авг 2008 21:36


Ползвах това чудо на инженерната ИТ мисъл 'търсачката' ма или то е мноо бездарно или аз съм, та не намерих подходяща тема... мта...

Да пристъпя направо към моя въпрос, вълнува ме, кои са най критичните тампони по предницата и окачването на Г3.... т.е. кои дават най0лесно фира и защо.

Проблема ми е следния, при навиване на волана в крайно положение, без значение кое, при движение, има едно леко потрисане на предница, като да прескача нещо някъде там долу... нямам идея, как и защо, мисля да почна с тампоните, че повечето ми проблеми с предницата все с тях съм ги имал... та помагайте....




el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Сря 06 авг 2008 22:59


С това ти описание което си дал ... по скоро прегледаи първо маншоните на външните карета и след това каретата .... ако има скъсан маншон карето е заминало .... ако е здраво маншончето .... има вероятност някога да е карано със скъсан и сега да проявява симптомите на рабито каре .... а и трябва да се чува едно подщракване като дадеш рязко газ на пълен волан .

Иначе слабите места на предницата на голфовете ..... Кормилни накрайници , шарнири , биалетки (тампони на стабилизиращата щанга) , тампони на носача (преден заден) , тампони на макферсона .


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Чет 07 авг 2008 7:42


el_nino написа:С това ти описание което си дал ... по скоро прегледаи първо маншоните на външните карета и след това каретата .... ако има скъсан маншон карето е заминало .... ако е здраво маншончето .... има вероятност някога да е карано със скъсан и сега да проявява симптомите на рабито каре .... а и трябва да се чува едно подщракване като дадеш рязко газ на пълен волан .

Иначе слабите места на предницата на голфовете ..... Кормилни накрайници , шарнири , биалетки (тампони на стабилизиращата щанга) , тампони на носача (преден заден) , :) тампони на макферсона .


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Чет 07 авг 2008 8:51


Маншоните са в перфектно състояние, та не мисля да е от там проблема, ма май по някой път има едно припукване като навия волана, ако е карето от какво проблем в карето се поражда това???


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Чет 07 авг 2008 9:39


Най-вероятно .... преди време е карано със скъсан маншон на карето ..... вследствие на което влиза прах и пясък вътре .... започва едно стържене вместо както трябва да бъде мазане и карето заминава .... :roll: Когато е сменен маншона вероятно не е измито хубаво карето .

Направи проба ..... отиваш на широко място където няма движение и можеш спокоино да направиш 360 градусов завои без маневри ...... спираш , навиваш волана до край на едната посока и пускаш по рязко съединителя ... ако хрущи ( прищраква) ... начи е заминало карето на където си завил волана .... Направи го и в двете посоки .


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Чет 07 авг 2008 9:55


Ако е заминало, какви са неприятните последици от това ако не го сменя.... вече съм се наплашил от бг сервизи и майстори и не пипам нищо, освен в крайна необходимост... хехе за това искам да диагностицирам много ясно проблема и нужните мерки които трябва да се вземат :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 07 авг 2008 9:58


relaxxx написа:Ако е заминало, какви са неприятните последици от това ако не го сменя.... вече съм се наплашил от бг сервизи и майстори и не пипам нищо, освен в крайна необходимост... хехе за това искам да диагностицирам много ясно проблема и нужните мерки които трябва да се вземат :wink:


Бая трябва да е неграмотен за да не ти смени карето като хората. Виж дали е от него първо. Иначе ако караш с разбито каре, риска да го счупиш не е голям, но шанса не отпада! :roll:


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Чет 07 авг 2008 11:18


Драмата е страшна, не неграмотни, ами имам чуството че са малоумни.... след смяна на гарнитурките на скоростната кутия (сълзеше съвсееем леко преди смяната) всичко шурна като лейка... това само един наскорошен пример..... други няма да давам че ми се къса сърцето.... сега докато не спре на улицата в сервиз не влизам


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Чет 07 авг 2008 11:21


биалетките ако са заминали пукат при навиване на волана


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobi_robi » Чет 07 авг 2008 11:37


Колега relaxxx надявам се да немаш нищо против, че ти ползвам темата но май имамe еднакъв проблем...

При завиен волан в крайно положение се чува припукване, без значение в коя посока е волана..
Проблема би требало да е същия както при тебе...
А горе долу каква пара се тия биалетки, маншони или тъй подобни дето треба да се подемнят?
Благодаря предварително...


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Чет 07 авг 2008 11:44


зависи от производителя, биалетки от 15лв. нагоре


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Чет 07 авг 2008 11:56


bobi_robi написа:Колега relaxxx надявам се да немаш нищо против, че ти ползвам темата но май имамe еднакъв проблем...

При завиен волан в крайно положение се чува припукване, без значение в коя посока е волана..
Проблема би требало да е същия както при тебе...
А горе долу каква пара се тия биалетки, маншони или тъй подобни дето треба да се подемнят?
Благодаря предварително...


Притриса ли ти като я подкараш на 360 градуса ..


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobi_robi » Чет 07 авг 2008 16:14


relaxxx написа:Притриса ли ти като я подкараш на 360 градуса ..

Не съм забелязал притрисане обаче 2-3 пъти припуква....


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Пет 08 авг 2008 10:11


ем и мойта припуква, не всеки път ама припуква, д**ба, бе не знам кво е и освен че ме дразни май друг ефект в/у колата няма, докато не установя проблема точно не пипам.

*-е


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 08 авг 2008 10:23


Припукването при рязко потегляна напред и назад, проблема обикновенно е в тампоните на носачите, хлабавина или разбито... Аз така излизам от сервиза бре пука.... Качих колата на канал болта на носача завит до половината... От тогава при майстори не ходя! :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта